|
Dwa rodzaje pomp hamulcowych (okrągłych) do ETZ. |
Autor |
Wiadomość |
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-08-22, 17:16 Dwa rodzaje pomp hamulcowych (okrągłych) do ETZ.
|
|
|
Witam. Mam 2 pompy, obie wyglądają na oryginalne DDR. Różnica polega na grubości tłoka w części środkowej i końcowej (uszczelniacz tłoczący jest mniejszy). Średnica w korpusie pompy w której pracuje tłok też jest mniejsza.
Górna pompa ma oznaczenie 30-24.146 Si 91 3 (ETZ 250e 1989r.) grubszy tłok - standard.
Dolna pompa 30-24.189 Si 93 6 (nieznane pochodzenie) cieńszy tłok - nie wiem czy można kupić uszczelniacz tłoczący ? Uszczelniacze po stronie klamki są takie same 10x20x7.
Czy ta dolna pompa ,,cieńsza" występowała fabrycznie, czy to jakaś podróbka z czasów PRLu. |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2019-08-22, 17:53
|
|
|
Też mam jedną taką pompę, która po regeneracji nie tłoczy ciśnienia tylko puszcza bokiem w koło uszczelnienia. Podejrzewam większą średnicę wewnątrz.
Wydaje mi się, że to mogła być pompa od jakiś eksportowych wersji bo ta moja pochodzi z 251 ściągniętej z Belgii. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 749 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2019-08-23, 15:14
|
|
|
Uszczelniacz pchający można spróbować dopasować z jakiegoś taniego zestawu naprawczego do chińskiego skutera, chyba są do kupienia 10mm oraz 12mm |
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-08-24, 14:18
|
|
|
ETZ_PRORIDER, U mnie fabryczny uszczelniacz 8x13x4 jest za duży - problem z włożeniem tłoka. Wolf, Dzięki, dokładnie pomierzę i poszukam potrzebny będzie prawdopodobnie 8x12x4, lub 7x12x4, na razie nie trafiłem na takie uszczelniacze. Jakby ktoś gdzieś takie widział można podesłać linka. Dziękuję. |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|
|