» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki gaźnik do ETZ150
Autor Wiadomość
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-12-04, 21:03   

Fajna rozpiska. Nie przeglądałem neta w poszukiwaniu gaźnika i nie wpadłem na tą tabelkę. Nie mam codziennego dostępu do mojego moto i niestety nie mogę np. zmierzyć gumy łączącej gaźnik z filtrem. Pytanie jak ta 50atka będzie pasować? . Przy oryginale Bvf trzeba użyć nielada siły przy demontażu czy montażu zasilacza.
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-12-04, 21:11   

Chce poruszyć temat dysz. Mimo wielokrotnego rozkręcania Bvf nie pamiętam jakie są tam dysze, jedynie zmianę dyszy wolnych obrotów na większą z jakieś rozpiski Niemca. Zamiana poprawiła płynność przejścia obrotów z dyszy wolnych na główną dyszę ale przy tej konstrukcji i tak jest czkawka. Pytaniem będzie jakie dysze zastosować do Pwk do ETZ150?
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2020-12-04, 21:16   

Cagiva4, https://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=3107
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 749
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-12-08, 08:13   

W pwk dysze znajdujące się w zestawie będą działać w ETZ 150. To są 38/110 albo dodatkowa 115.
 
     
Mzetzman 

Motocykl: MZ ETZ 125
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2020
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-12-14, 23:52   

Przyszedł gaźnik od chińczyka. Wykonanie całkiem porządne. Dużo lepsze niż podróby bvf.b Niestety pan Chińczyk nie dołączył żadnej instrukcji.
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2020-12-15, 10:07   

Mzetzman, Z tego co sobie przypominam, do żadnego gaźnika nie dają instrukcji. Bingi są w woreczkach i niczego nie dołączają. Poza tym nie wiem po co Ci instrukcja? Nie wiesz jak linkę przymocować? :torba": Musisz sobie jeszcze dokupić dwie opaski, by zamontować to na tej gumie :piwo:
 
     
Mzetzman 

Motocykl: MZ ETZ 125
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2020
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-12-15, 14:40   

No chociażby po to jak te wężyki podłączyć, ale nic to znajdę instrukcję w necie :wink: No trzeba się będzie wybrać po opaski zaciskowe do sklepu. Montaż będzie pewnie na wiosnę jak odbiorę cylinder ze szlifu.
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 749
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-12-15, 14:59   

Polecam rozkręcić gaźnik i zapoznać się z budową. Górne króćce przelew, dolny przy komorze - przelew, przy dolocie - Power Jet który musi zostać zaślepiony.

Większość service manual do gaźników jest dostępna w sieci, tutaj trzeba szukać Keihina. Po upływie awarii Google polecam skorzystać.
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2020-12-15, 16:26   

Cytat:
Po upływie awarii Google polecam skorzystać.
:mrgreen: :lol: :piwo: - kocham takie teksty :torba":

A tak na poważnie to jest na necie pełno filmików jak to ma wyglądać po podłączeniu. Nawet w tym temacie taki filmik jest. A z tym Power Jetem to sam jestem ciekaw jak to jest. Jedni zaślepiają drudzy nie.
Za to z tematu poniżej można wywnioskować jednak, że jest to coś zbędnego w naszych maszynach:
https://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=33924
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2020-12-16, 10:48   

No to i ja dostałem dzisiaj paczkę z gaźnikiem. Czekałem ok 3 tygodnie. Przy okazji zamawiania gaźnika, skusiłem się na skrzynkę bezpieczników. Na zdjęciach była normalnej wielkości ale jej rozmiar na żywo pozamiatał :D Chyba sobie kupię czołg, bo tam będzie wyglądała na małą :torba": Za to nigdy nie widziałem tak porządnie wykonanej puszki bezpieczników i to za 7zł :D
 
     
Mzetzman 

Motocykl: MZ ETZ 125
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2020
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-12-16, 18:21   

Martini55, będziesz ustawiał poziom paliwa w tym gaźniku?
 
     
Martini55 


Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 283
Skąd: FZA
Wysłany: 2020-12-16, 18:59   

Mzetzman, Najpierw zamontuje go tak jak przyszedł z krainy ryżu :) Dopiero po przejechaniu jakiejś dłuższej trasy wyjdzie co go boli i pewnie bez regulacji się nie obejdzie. Póki co jestem po covidzie i nie za bardzo mam siłę, by cokolwiek grzebać przy padlinie. Choroba dała mi w kość. Ale z tego co widzę na necie, to ludzie to montują i większych problemów nie mają z poziomem paliwa. Może w sobotę jak będzie ciepło, to coś ogarnę ale to wyjdzie w praniu.
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 749
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-12-16, 19:03   

Poziomu paliwa się nie reguluje w tych gaźnikach tak samo w bingach czy mikuni. Owszem service manual jest opisany w tamtych gaźnikach jaki powinien być poziom ale to tylko w kwestii sprawdzenia. Tylko regulacje są konieczne ze względu na prace silnika, tutaj nie ma jednostajnej odpowiedzi, do każdego silnika inaczej.
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-12-19, 20:40   

Tematyczny gaźnik może okazać się najlepszą alternatywą, czas pokaże. Bing, czytałem że szybko wybija przepustnicę a także technologicznie już się nie broni. Cena Bing-a, jeśli się dopadnie, przerost formy nad treścią.
Wracając do Pwk 26, jak pasowanie linki gazu?
-gdyby jeszcze chińczyk robił gotowy kit do orzenku z Etz
 
     
Mzetzman 

Motocykl: MZ ETZ 125
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2020
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-07-02, 19:51   

Wymieniłem cylinder w swojej 125 na 150 4 kanałowy i wymieniłem gaźnik na PWK 24. Wcześniej założyłem chiński bvf 24n i była masakra. Nie dało się w ogóle wyregulować gaźnika. Silnik działał tylko na ssaniu, dusił się po dodaniu gazu. Nie pomagały korekty poziomu paliwa, zmiany dysz ani nic. Na PWK odpalił odrazu. Trzyma pięknie obroty, ładnie się wkręca. Całkiem inna para kaloszy nawet porównując do rygonalnego bvf który mam przy cylindrze 125. Muszę go co prawda trochę wyregulować bo wydaje mi się go trochę przelewa. Mucialem trochę przerobić rurę gumową od strony filtra powietrza bo ma za małą średnicę o 10mm, oraz delikatnie przepustnicę żeby weszła końcówka linki.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-07-02, 21:23   

U siebie zrobiłem już ponad 1000km na tym gaźniku w 150-tce. Spalanie na poziomie 3.89l/100km przy prędkościach 80-90-100km/h także wg mnie jest zajebiscie. Jedynie co przerobiłem to korpus tak, aby mocowany był na króćcu i zaciskany opaską jak oryginał BVF. W etz 250 również mam ten gaźnik z tym, że PWK 32 i również sobie chwalę. MZ pracuje na nich pięknie. Jak coś to zostały mi 2 szt PWK 24 na sprzedaż jak ktoś byłby zainteresowany.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-10-23, 21:39   

ETZ_PRORIDER. Odkupił bym ale niestety już zamówiłem od zjadaczy ryżu PWK 28. Może jest możliwość pomocy z Twojej strony w przetoczeniu odlotu?.
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 749
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-10-24, 07:02   

Nie rozumiem po co brać PWK 26 czy 28 skoro króciec działa jak zwężka i tak będzie ostatecznie przepływ przez 24mm... :roll:

Ale skoro już tak bardzo chcesz 28mm to mogę ci to przetoczyć pod króciec. Pisz priv.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-10-24, 09:14   

Wolf, Myślą, że będzie więcej kunia.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 749
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-10-24, 09:17   

Przy obecnych cenach benzyny musimy zacząć rzeczywiście wierzyć w konia a nie żeby więcej MZ paliła :lol: :lol:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14