» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2013-12-22, 22:57
instrukcja napraw jaskółka
Autor Wiadomość
Stolarz 
Bogdan

Motocykl: Es 250/1 CB125 D45A
Pomógł: 8 razy
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 150
Skąd: Żabia Wola i okolice
Wysłany: 2008-08-18, 21:10   instrukcja napraw jaskółka

chcę kupić instrukcję napraw / nie obsługi/ do jaskółki. A może ktoś mógłby mi odbić na ksero. Zapłacę ile trzeba. Poleciał mi uszczelniacz od strony sprzęgła, trudno pali i biało dymi. A jeżdzić człowiek potrzebuje. Zastępczo pomykam Wiatką ale to nie MZ.
Ps. Naprawdę trzeba do wymiany uszczelniacza rozpoławiać?
Jaki kolor uszczelniacza i czy wymieniać łożyska?
Dzięki za info.
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-18, 22:23   

Z tego co słuyszałem to trzeba ! Jeżeli łozyska są w dobrym stanie to nie wymieniaj jezeli w gorszym to juz wymien bedziesz miał spokój na jakis czas :) Uszczelniacze podobno te zielone są najlepsze :piwo:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2008-08-18, 22:32   

Kolego Gustlik robienie tak silnika jak piszesz, mija się ze "sztuką". Jeżeli rozpoławiasz silnik to wymieniasz wszystko , a nie jakieś pół-środki. Kolego Stolarz poszukam Ci serwisówki i jak co to podeśle, co do simmeringów to kup fluorowe, a napewno nie pożałujesz! Pozdraw.
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-18, 22:40   

To jak łozysko bedzie dobre to je wymienic tez?? :klnie:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2008-08-18, 22:42   

Jak masz pojęcia troche o mechanice, to nie widze sensu takiego pytania.
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-18, 22:43   

czy tam tryby jak bedą dobre tez je trzeba wymienic??? Z tego co piszesz wynika ze tak !!! :klnie:
Wlasnie robienie silnika tak jak ty piszesz mija sie ze "sztuką"

[ Dodano: 2008-08-18, 23:44 ]
jebohim napisał/a:
Jeżeli rozpoławiasz silnik to wymieniasz wszystko


Z tego wynika ze musisz wymienic wszystko!!!

[ Dodano: 2008-08-18, 23:46 ]
Napisz ze wymieniasz elementy zuzyte a nie wszystko!
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 788
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-08-18, 22:49   

Gustlik, nie szpulaj sie :razz: :piwo: jebohim'owi, napewno chodzilo o zuzyte czesci :wink: Lepiej wymienic lozyska itp niz za jakis czas znowu rozbierac :smile:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Honda Accord 2.0 16V, Mz Etz 301e i Romet Ogar 205.
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-18, 22:50   

To mógł to napisac a nie sie tu pluje :klnie:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2008-08-18, 22:58   

Pisząc wszystko, nawiązywałem do Twojej wypowiedzi odnośnie łożysk :) Widocznie nie odczytałeś mojego skrótu myślowego :) . Prawda jest taka, że przy każdym rozkładaniu silnika powinno sie wymieniać, rzeczy takie jak łożyska simmeringi, uszczelki to są części jednorazowego użytku, ale jak wiadomo często "mechanicy" dopóki dana część nie rozpadnie się nie wymienią jej... Każdy robi jak uważa, ja przytaczam mój pogląd w tej sferze, od tego jest przeca forum :) . Kolego Gustlik nie widzę sensu się denerwować, jesteśmy tu po to, aby wymieniać sie doświadczeniem :) Pozdrawiam.
 
 
     
Stolarz 
Bogdan

Motocykl: Es 250/1 CB125 D45A
Pomógł: 8 razy
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 150
Skąd: Żabia Wola i okolice
Wysłany: 2008-08-19, 07:33   

Dzięki za info. A serwisówką jestem bardzo zainteresowany.
A ma ktoś spis łożysk i uszczeklniaczy do jaskółki? To już bym szukał.

Co do wymiany łożysk i uszczelniaczy uważam, że trzeba je zawsze wymienić przy demontaży jeśli zespół jest odpowiedzialny lub trudny do rozbiórki. Łożyska i uszczelniacze są poza tym typowe i stosunkowo tanie.
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 27
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-19, 10:06   

Uszczelniacze owszem zaa kazdym razem nalezy je wymienic :) Ale jezeli łozysko nie ma luzów to nie ma sensu go wymieniac jebohim Sory :piwo:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2008-08-19, 11:13   

Stolarz, voila, wedle zamówienia http://rapidshare.com/files/51810668/MZ_ES.pdf , http://rapidshare.com/fil...skolka.zip.html Pozdraw.
 
 
     
dunka 

Motocykl: mz ES250/1
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 50
Skąd: nie
Wysłany: 2008-08-19, 19:44   

Kolega stolarz chciał ksiażke napraw a to co podałes to instrukcja obsługi
 
     
wadmed 

Motocykl: AWO 425t i DNIEPR 12
Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 566
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 2008-08-19, 19:46   Re: instrukcja napraw jaskółka

Stolarz napisał/a:
chcę kupić instrukcję napraw / nie obsługi/ do jaskółki.


A Ty kolego Jebohim podałeś instrukcję obsługi.

Czy ta instrukcja może być po niemiecku?

Jak tak to proszę:

http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html

i w zakładkę bücher i tam do wyboru do koloru.
 
     
jebohim 
Bandziorrrrno


Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Łódź / W-wa
Wysłany: 2008-08-19, 23:18   

Wiem, wiem nie zdążyłem zmienić linków, gdyż pomyliły mi sie przy dodawaniu widzę, że koledzy czujni to dobrze;]
 
 
     
buli_87 
motoświr

Motocykl: R100 Caferacer
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 394
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-27, 19:29   

a moze ma ktos serwisowkie do tropika ?
 
 
     
tomkowy83 
tomkowy83

Motocykl: mz es 250/2
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: sobolew
Wysłany: 2011-09-15, 10:49   

no właśnie, czy ktoś posiada serwisówkę do MZ es 250/2 trophy. oczywiście w języku polskim.
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-09-25, 19:43   

buli_87, tomkowy83, Zaraz przejdziemy z jaskółki na tropika. Chwila chwila, co jest :D Koljeność musi być, no nie? :mrgreen: :twisted: :piwo:
_________________

 
 
     
Góral 
Wiekowy motocyklista


Motocykl: MZ ES 250/1 1962
Wiek: 65
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-12, 16:16   Serwisówka do ES250/1

No i co? Czy kolega Stolarz dostał w końcu tę serwisówkę? Bo ja mam taką w j. polskim. Polecałbym też ktalog części zamiennych, nie dla numerów części lecz dla świetnych rysunków poglądowych gdzie, jak i w jakiej kolejności dany detal zamontować-też po polsku. Mogę wysłać skany. :cool:
_________________
Góral
MZ ES 250/1 1962
Simson SR 2 1958
 
     
eurt22 


Motocykl: MZ trophy ES 250/2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 57
Skąd: Kalish
Wysłany: 2011-10-13, 09:29   

Witam jest na alledrogo instrukcja :cool: do trophy: es 250/2

http://allegro.pl/instruk...1870424009.html

ciekawe jak to wygląda i czy faktycznie jest do silnika montowanego w tropikach...
_________________
pająk - najlepszy przyjaciel elektronika
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16