To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - Elektroniczny regulator napięcia do MZ ES 250 250/1 250/2

kosior30 - 2012-10-04, 00:14

januszj23 napisał/a:
Jeżeli kupowałeś poza siedzibą firmy masz 10 dni na odstąpienie od kupna towaru bez podawania przyczyn. (Prawo handlowe).


...i musi w dodatku odesłać na własny koszt, nie dostaje również zwrotu za wysyłkę w "pierwszą" stronę - jaki będzie bilans? :)

januszj23 - 2012-10-04, 00:19

kosior30, Podłączy i będzie jeździć. :grin:
Woytec - 2012-10-04, 09:37

Czy w przypadku stosowania elektronicznego regulatora to wywalać rezystor czy nie? Czytałem zupełnie skrajne opinie na ten temat
motocyklista - 2012-10-04, 09:46

Chodzi ci o tą w prądnicy co jest??? Jeśli tak to musi on tam być.
Woytec - 2012-10-04, 11:34

tak, o to przy prądnicy chodziło. dzieki
wojciech944 - 2012-10-04, 11:51

Nie wiem jak w przypadku tego regulatora, ale ten polski to upali rezystor w ciągu paru chwil :lol:
almar - 2012-10-04, 12:23

Ostatnio sprawdzałem, bez rezystora nie było ładowania, regulator mam elektroniczny na 4 wejścia. Więc u mnie musi być.
Woytec - 2012-10-19, 20:51

może ktoś ma jakiś pomysł bo mnie się skończyły... chodzi o brak ładowania, ale po kolei.
Wsadzam nową żarówkę do zegarów, przekręcam kluczyk i świeci kontrolka ładowania czyli OK. Zapalam silnik kontrolka przygasa, daje w palnik kontrolka zaczyna świecić jak szalona i po chwili żarówka kapituluje... ładowanie sprawdzam miernikiem - nie ma :(

Ma ktoś jakieś pomysły? Generalnie wykluczam złe podłączenie kabli do regulatora, regulator elektroniczny jak na zdjęciu które wcześniej zamieściłem. Podłączony zgodnie z sugestią kolegi. Rezystor wzbudzenia założony.

Będę wdzięczny za wszelkie pomysły...

wojtek.mz - 2012-10-19, 21:28

Woytec napisał/a:
i po chwili żarówka kapituluje... ładowanie sprawdzam miernikiem - nie ma :(
Zbyt wysokie ładowanie, pewnie regulator napięcia.
Woytec - 2012-10-19, 21:37

ok, ale miernik pokazuje wartości w okolicach 6V nie więcej
wojtek.mz - 2012-10-19, 21:41

Woytec napisał/a:
ok, ale miernik pokazuje wartości w okolicach 6V nie więcej
A ten miernik jest ok ?
rastuch - 2012-10-19, 21:49

Woytec napisał/a:
ok, ale miernik pokazuje wartości w okolicach 6V nie więcej


Heeem.. nie możliwe
Że niby pokaże 5,8 5,9 6,0 a juz 6,1V nie?

Jak dla mnie regulator.
I uszkodzony miernik.

Woytec - 2012-10-19, 21:56

chyba się nie rozumiemy... w okolicach 6V a z tego co pamiętam napięcie ładowania to chyba ponad 7V więc NIE MA ŁADOWANIA a żarówka wymięka po kilku sekundach :(

regulator jest nowy, no chyba że już umarł :(

Woytec - 2012-10-19, 22:09

możesz sprecyzować swoją błyskotliwą wypowiedź?
rastuch - 2012-10-19, 23:18

Wojtku dziś jestem mega cierpliwy :piwo:

Ja sprecyzuję (chyba ?)

Woytec, Jeszcze raz

Ładowanie masz ale na mierniku pokazuje 6V tak?

Ze względu na to ze wg Ciebie ma być ok 7V stwierdzasz że nie ma ładowania tak? dobrze rozumiem?

P.s. Pisz jakoś czytelniej i składniej bo to mega zawiłe i nie wiadomo o co kaman :torba": :mrgreen:

Woytec - 2012-10-20, 08:13

czekaj ustalmy bo może ja się mylę... jakie powinno być napięcie mierzone na sprawnym motocyklu ze sprawnym ładowaniem?
kosior30 - 2012-10-20, 08:33

7,2V na średnich obrotach, minimum 6,9V pod obciążeniem.
Woytec - 2012-10-20, 14:21

czyli ładowania u mnie nie ma, bo napięcie bez względu na obroty jest w okolicy 5,8-6,1 V
wojtek.mz - 2012-10-20, 15:39

Woytec napisał/a:
bo napięcie bez względu na obroty jest w okolicy 5,8-6,1 V
A jakie masz napięcie na samym akumulatorze ? może masz prądnicę walniętą skoro regulator nowy i nie ładuje ?
Woytec - 2012-10-20, 20:41

napiecie na samym aku właściwe około 6V

Bardzo prawdopodobne że to wina prądnicy tym bardziej że wał ma lekkie bicie... ale dlaczego przepala się ta cholerna żarówka?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group