Zasilanie/wydech - Gaźnik zapłon - duże spalanie - ETZ 250
czarek51 - 2009-04-20, 20:17 Temat postu: Gaźnik zapłon - duże spalanie - ETZ 250 Witam - obliczyłem że przy normalnej jeździe etla pali mi pod 8 litrów....... wqrw..rzony zaglądłem w zapłon - był za wcześcnie to opóźniłem jak się należy.... chodziła po zabiegu miodowo..... potem się wziąłem za gaziora..... iglica najwyżej jak się dało to o ząbek ją opusciłem.... od tego czasu zaczeła włażić na zaaj...... wysokie obroty..... wróciłem więc do pierwszego ustawienia i dalej obrotek chce zamknąć...... zrobiło się ciemno to tak zostawiłem i będę patrzał jutro jak się uda ale wcześniej poradźcie coś bo ja nie wiem ---- co mogłem nie tak przy iglicy poskładać???? czy wogle jest taka opcja?? wszystko wpadło elegancko więc powieszona nie jest.... więc co jest z nią?? co jest z tym wszsytkim....co myślicie??
adik204 - 2009-04-20, 20:34
Jak sama wchodzi na wys obroty to albo łapie lewe powietrze, albo przepustnica Ci się zawiesza.
Wysokie spalanie to wina źle ustawionych zapłonu i gaźnika.
Jeżeli nie da się już gaźnika wyregulować, to oznacza, że już przeżył swoje i czas na niego.
Magic - 2009-04-20, 20:37
to jest objaw lewego powietrza, ale skąd może się ono brać to sobie już poszukaj bo to było setki razy przerabiane na forum...
hubertbaran - 2009-04-20, 21:05
Albo masz ze tak powiem zbyt wysoki stopień spreżenia.
Mycek123 - 2009-04-20, 21:16
Cytat: | Albo masz ze tak powiem zbyt wysoki stopień spreżenia |
Może wtedy palić więcej?
hubertbaran - 2009-04-20, 21:19
No może bo iglica musi być podniesiona maxymalnie. A na lewe powietrze w kruccu jest patent miedzy gaźnik a końcówke krucca dajesz oring i dociskasz reka gaźnik i wtedy dokrecasz;) Trudne ale wykonalne i powietrza lewego napewno nie zaciagnie;)
czarek51 - 2009-04-20, 21:20
tylko jak tak ładnie wpada to dlaczego by miała sie wieszać?????
to raczej nie......
A i lewego też raczej nagle sobie nie zaczęła z kosmosu zasysać..... to też jest git.....
Myślę że mogłem coś z tą blaszką od iglicy przekombinować i źle założyć bo mi upadała...... jest taka opcja ??? jak myślicie????
Dziwna sprawa nie bedę mógł spać przez tę moją pannę......
tomeklol - 2009-04-20, 21:23
Hubert a co daje ten oring skoro kaźnik ma nacięcia? W miejscu gdzie bedzie oring będzie szczelne a tam gdzie naciąciee wciągnie lewe ipowtórka z rozrywki
hubertbaran - 2009-04-20, 21:25
gaźnik uszczelnia sie do czoła;)
czarek51 - 2009-04-20, 21:37
no dobra wrócmy do tematu;) - a na gaziorze jak bym dał trochę mniej paliwa??? mogła by mniej palić???
BeerfaN - 2009-04-21, 09:13
Tak. Ale najpierw sprawdź jakiego koloru masz święcę, co by nie zubożyć mieszanki za mocno i nie zatrzeć serducha.
saska251 - 2009-04-21, 09:54
albo zaczęła w końcu normalnie kręcić i się czarek51 przestraszył , bo z tego co napisał, mozna wywnioskować, ze z powodu zzbyt bogatej mieszanki nie kręciła normalnych obrotów. W normlnych warunkach najwyższe położenie igły spowoduje zalewanie silnika, w przypadku czarka było to lekko zniwelowane przyspieszonym zapłonem. Notabene, to idealne ustwienia do wyscigów ulicznych
zapłon masz mieć na 2.75-3 mm przed ZZ, igła najlepiej na środkowym, lub wyzszym od środkowego położenia.
nie ma wtedy bata, żeby nie dzialalo
czarek51 - 2009-04-21, 20:24
No dobra -się wyjaśniło - igła się wiechała złośliwie mi wczoraj i dlatego tak się działo
I jak wcześniej próbowałem dałem iglicę w dół (ząbek wyżej) i jak się charakterystyka zmieniła to normalnie szok.... - bierze fajnie już trochę niżej - za to u góry wcześniej łapie muła..... ---- max moment mi sie obniżył
Nie jest to trochę dziwne że na mocy nie straciła?? a może tak tylko myślę że nie straciła...... dziwne ale co tam dzięki za udział
I mam nadzieje że wreszcie zacznie palić jak ma nakazane.... ale to czas pokaże.....
maciekp007 - 2009-04-22, 09:45
Moja etka nawet przy najbardziej opuszczonej iglicy kopciła jak lokomotywa, a świeca była tak okopcona, że aż w końcu padała. Sprawdziłem iglicę, którą mam teraz założoną ze swoją starą, która się złamała. Tak samo jak pisał KUSY gdzieś w poście o gaźnikach, nowe iglice są o wiele cieńsze i robione bardziej na kształt igły, przez to puszczają więcej paliwa. Dzisiaj jadę i będę szukał po sklepach jakiejś porządnej grubej sztuki
|
|
|