Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 13:25 |
Gaźnik zapłon - duże spalanie - ETZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 120 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 2009-04-20, 20:17 Gaźnik zapłon - duże spalanie - ETZ 250
|
|
|
Witam - obliczyłem że przy normalnej jeździe etla pali mi pod 8 litrów....... wqrw..rzony zaglądłem w zapłon - był za wcześcnie to opóźniłem jak się należy.... chodziła po zabiegu miodowo..... potem się wziąłem za gaziora..... iglica najwyżej jak się dało to o ząbek ją opusciłem.... od tego czasu zaczeła włażić na zaaj...... wysokie obroty..... wróciłem więc do pierwszego ustawienia i dalej obrotek chce zamknąć...... zrobiło się ciemno to tak zostawiłem i będę patrzał jutro jak się uda ale wcześniej poradźcie coś bo ja nie wiem ---- co mogłem nie tak przy iglicy poskładać???? czy wogle jest taka opcja?? wszystko wpadło elegancko więc powieszona nie jest.... więc co jest z nią?? co jest z tym wszsytkim....co myślicie?? |
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2009-04-21, 22:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
adik204
ETEZETOHOLIK
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 360 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-04-20, 20:34
|
|
|
Jak sama wchodzi na wys obroty to albo łapie lewe powietrze, albo przepustnica Ci się zawiesza.
Wysokie spalanie to wina źle ustawionych zapłonu i gaźnika.
Jeżeli nie da się już gaźnika wyregulować, to oznacza, że już przeżył swoje i czas na niego. |
_________________ ETZ 250, WSK 125, CZ 350 (472.5) x2, JAWA 350TS, JAWA
50 MUSTANG, ROMET PONY M3. |
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-04-20, 20:37
|
|
|
to jest objaw lewego powietrza, ale skąd może się ono brać to sobie już poszukaj bo to było setki razy przerabiane na forum... |
_________________ była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:05
|
|
|
Albo masz ze tak powiem zbyt wysoki stopień spreżenia. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Mycek123
Zlotowicz ETZ 150
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 316 Skąd: Łebcz
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:16
|
|
|
Cytat: | Albo masz ze tak powiem zbyt wysoki stopień spreżenia |
Może wtedy palić więcej? |
_________________ W garażu :
ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:19
|
|
|
No może bo iglica musi być podniesiona maxymalnie. A na lewe powietrze w kruccu jest patent miedzy gaźnik a końcówke krucca dajesz oring i dociskasz reka gaźnik i wtedy dokrecasz;) Trudne ale wykonalne i powietrza lewego napewno nie zaciagnie;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
czarek51
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 120 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:20
|
|
|
tylko jak tak ładnie wpada to dlaczego by miała sie wieszać?????
to raczej nie......
A i lewego też raczej nagle sobie nie zaczęła z kosmosu zasysać..... to też jest git.....
Myślę że mogłem coś z tą blaszką od iglicy przekombinować i źle założyć bo mi upadała...... jest taka opcja ??? jak myślicie????
Dziwna sprawa nie bedę mógł spać przez tę moją pannę...... |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:23
|
|
|
Hubert a co daje ten oring skoro kaźnik ma nacięcia? W miejscu gdzie bedzie oring będzie szczelne a tam gdzie naciąciee wciągnie lewe ipowtórka z rozrywki |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:25
|
|
|
gaźnik uszczelnia sie do czoła;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
czarek51
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 120 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:37
|
|
|
no dobra wrócmy do tematu;) - a na gaziorze jak bym dał trochę mniej paliwa??? mogła by mniej palić??? |
|
|
|
|
BeerfaN
Made in PRL
Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 818 Skąd: Warszawa Marysin
|
Wysłany: 2009-04-21, 09:13
|
|
|
Tak. Ale najpierw sprawdź jakiego koloru masz święcę, co by nie zubożyć mieszanki za mocno i nie zatrzeć serducha. |
_________________ We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428 |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-21, 09:54
|
|
|
albo zaczęła w końcu normalnie kręcić i się czarek51 przestraszył , bo z tego co napisał, mozna wywnioskować, ze z powodu zzbyt bogatej mieszanki nie kręciła normalnych obrotów. W normlnych warunkach najwyższe położenie igły spowoduje zalewanie silnika, w przypadku czarka było to lekko zniwelowane przyspieszonym zapłonem. Notabene, to idealne ustwienia do wyscigów ulicznych
zapłon masz mieć na 2.75-3 mm przed ZZ, igła najlepiej na środkowym, lub wyzszym od środkowego położenia.
nie ma wtedy bata, żeby nie dzialalo |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
czarek51
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2008 Posty: 120 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 2009-04-21, 20:24
|
|
|
No dobra -się wyjaśniło - igła się wiechała złośliwie mi wczoraj i dlatego tak się działo
I jak wcześniej próbowałem dałem iglicę w dół (ząbek wyżej) i jak się charakterystyka zmieniła to normalnie szok.... - bierze fajnie już trochę niżej - za to u góry wcześniej łapie muła..... ---- max moment mi sie obniżył
Nie jest to trochę dziwne że na mocy nie straciła?? a może tak tylko myślę że nie straciła...... dziwne ale co tam dzięki za udział
I mam nadzieje że wreszcie zacznie palić jak ma nakazane.... ale to czas pokaże..... |
|
|
|
|
maciekp007
Grupa Podlasie
Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 194 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2009-04-22, 09:45
|
|
|
Moja etka nawet przy najbardziej opuszczonej iglicy kopciła jak lokomotywa, a świeca była tak okopcona, że aż w końcu padała. Sprawdziłem iglicę, którą mam teraz założoną ze swoją starą, która się złamała. Tak samo jak pisał KUSY gdzieś w poście o gaźnikach, nowe iglice są o wiele cieńsze i robione bardziej na kształt igły, przez to puszczają więcej paliwa. Dzisiaj jadę i będę szukał po sklepach jakiejś porządnej grubej sztuki |
_________________ - Dobry wieczór. Mamy Marcina.....
- O boże! On ma gołe plecy!!!!!
http://imgur.com/a/A5pU3 |
|
|
|
|
|