To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - Wv passat B5 - problemy z układem wtryskowym

jannex - 2009-12-19, 19:54
Temat postu: Wv passat B5 - problemy z układem wtryskowym
Mam problem z naprawą uklady wtryskowego w samochodzie brata. Problemy zaczeły się od nieszczelnego przewodu zwrotnego przypompowtryskach. PO naprawie udało się go odpalić i wszystko wskazywało na to, że będzie ok. jednak po przejechaniu ok 40 km i kilkukrotnym uruchomieniu podczas jazdy nastąpił spadek mocy, brak wolnych obrotów i zgasł całkowicie nie dająć się już uruchomić. KOlejnym elementem, poddanym ogledzinom był filtr paliwa, w którym faktycznie zalegała woda. NOwe opaski, filtr zalany ropą i kolejna próba zakończona niepowodzeniem. Auto raptem kilka razy zakichało na holu i dalej jest martwe. Co dalej sprawdzać. Samochód to Wv passat B5 1.9 tdi z 1998 roku.
Pozdrawiam

Rafal1480 - 2009-12-19, 23:45

Sprawdż rozrząd czy nie jest przestawiony? i nie odpalaj go na hol, bo narobisz sobie szkód.
Huberto - 2009-12-20, 08:48

jannex napisał/a:
i kilkukrotnym uruchomieniu podczas jazdy nastąpił spadek mocy, brak wolnych obrotów i zgasł całkowicie nie dająć się już uruchomić.

Przeskoczył rozrząd na pasku, albo ścięło klin, na którymś kole zębatym. Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz co się stało. Ps. Kiedy zmieniany był rozrząd?

nicek27 - 2009-12-20, 13:21

A przepływomierz? W takim samochodzie to nie ma się co domyślać. Podłącz do komputera i będzie wszystko jasne bez żadnych domysłów.
Magic - 2009-12-22, 17:24

jannex, już koledzy wyżej napisali, ale potwierdze - 1. sprawdzić (póki co wizualnie) rozrząd czy nie widać jakiś zniszczeń 2. podpiąć komputer, wtedy powinno się udać znaleźć przyczynę
Marcin D - 2009-12-23, 19:07

Dodatkowe przyczyny niepalnosci vw na pompowtryskach

-pompa paliwa wstepna w zbiorniku jezeli posiada
-nieszczelne oringi na pompowtryskiwaczach,jak ktos je wyjmował to mogly sie uszkodzic przy wkładaniu,takie prażkowane to orygnały,ewentualnie walniety pompowtryskiwacz,elektronicznie lub mechanicznie
-lipne paliwo
-nieszczelnosc w ukladzie paliwowym

Moja rada tak jak wyzej podpiac pod kompa ewentualnie VAG i to wykluczy ci elektronike albo wskaze przyczyne i na boga nie ciagaj tego auta na sznurku bo zalatwisz rozrzad i zaworki.

jannex - 2009-12-23, 19:55

Auto zrobione. Przyczyną był uszkdzony czujnik temperatury paliwa na filtrze - przez pęknięcie zasysało lewe powietrze. Po wymianie auto zapaliło na kluczyk.
Dzięki, teraz tylko rozgrzać turbo ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group