To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Zasilanie/wydech - Brak paliwa w cyindrze POMOCY!

DymekW15 - 2010-03-02, 20:03

watpie czy magnesem wyciagniesz bo wal tez jest z :mrgreen: wyciag silnik z ramy i po obracaj nim moze wyleci :piwo:
adam251 - 2010-03-02, 20:30

Jeśli masz taki śrubokręt z magnesem cienkim to spróbuj go wsadzić między przeciwwagi wału i może Ci się uda. Jeśli nie to wyciągaj silnik i obracaj.
adam90251 - 2010-03-06, 21:57

zrobile szlif odrazu drugi kupiłem pierscienie i tlok 2 nadwymiar tak jak nalezy ale pierscienie mają chyba za duzą tą szczeline po zamknieciu sie na zamkach bo sprawdzała mi doswiadczona osoba i mowi ze moze będą dzwonic czy cos...jaka ma byc ta szczelina? Sprawdzane po odwroceniu cylindra i włozeniu samego pierscienia i popchnieciu go dalej tłokiem...
Michał 1991 - 2010-03-06, 22:47

Fabrycznie ta szczelina powinna mieć 0,2mm, maksymalne zużycie 1,6mm. Mierzone to powinno być po włożeniu pierścienia na ok 1cm do cylindra od strony głowicy.
adam90251 - 2010-03-06, 23:15

U mnie bylo to mierzone centymetr ale od dolnej strony tulei czyli tej czesci co wchodzi w silnik..i niby jest ta szczelina troche za duza...

[ Dodano: 2010-03-09, 19:18 ]
Założyłem cylinder po szlifie nowy tłok 2 nadwymiar i pierscienie ale okazuje sie ze dzwonią...kompresja jest bdb... Jak już wczesniej wspomniałem przy zakładaniu okazało się ze szczelina na zamkach pierscieni jest zbyt duża...czy jest to wina tej szczeliny? Co ewentualnie zrobić inne pierscienie czy co?

adik204 - 2010-03-15, 22:05

A fazy w oknach są zrobione?
herrq666 - 2010-03-27, 15:48

odwróć silnik i pokręć wałem, wszystko co nie powinno się tam znajdować powypada, też tak miałem i się udało :mrgreen:
ETZPOWER94 - 2013-09-15, 20:18

Witam.
Mam pewien problem z moją TS 250
Mój problem polega na tym że jak jade na wysokich obrotach, albo sie rozpędzam do ''końca'' to już przy trzecim biegu brakuje jej paliwa przy wysokich obrotach, ale kiedy odpuszczę gazu przez chwile i odkręce z powrotem idzie przez chwile normalnie ale jak znów jej pocisne to ja muli tak jakby brakowało jej paliwa.
Gaźnik jest chiński ale jest jakiś lepszy bo z poczatku na nim jeździłem i jeździła bardzo dobrze, ale pewnego dnia miałem taki przypadek że zaczeło mi sie lać z gaźnika, tak jakby zawiesił się pływak.
Wiec rozebrałem gaźnik, wyczyściłem i zmieniłem zaworek na ten z oryginalnego gaźnika, zmniejszyłem takze poziom paliwa na 14mm, bo wczesniej był dużo wyższy.
Na tym ustawieniu braknie jej paliwa ale jeśli podniosę poziom, to leje się z gaźnika tym przelewem i nie wiem co z tym zrobić. Pływak szczelny, zaworek sprawny, zamyka dobrze.
Ogólnie eMZeta lata dobrze, wolne obroty trzyma, pali od kopa itp.
Co z tym zrobić Panowie? Prosze o jakieś rady bo już zgłupiałem :mrgreen:

ETZ_PRORIDER - 2013-09-15, 20:40

ETZPOWER94, Ostatnio prowadziłem konwersację ze znajomym majstrem z naszego klubu na temat gaźników BVF i stwierdziliśmy że można dokonać zmiany dyszy w zaworku na większą lub mniejszą w zależności od objawów wysłużonego gaźnika. Spróbuj dać większą dyszę i podnieść poziom paliwa.
ETZPOWER94 - 2013-09-15, 20:44

No spróbuje. Ale jak ostatnio próbowałem dać większy poziom to zaraz się przelewało.

A jeżeli nie znajde większej dyszy, to czy mógł bym tą delikatnie ''powiększyć'' ?
Bo to chyba nie ma znaczenie dla gaźnika jak szybko napływa paliwo, prawda?

ETZ_PRORIDER - 2013-09-15, 20:48

Z moich doświadczeń raczej nie ma to większego znaczenia aczkolwiek może mieć ale nie zauważalne, gdy rozwiercisz dyszę to są to procesy nie odwracalne chyba, że masz jakieś inne dysze do zaworka w zapasie.
ETZPOWER94 - 2013-09-15, 20:51

Mam inna z oryginalnego gaźnika.
Może jeszcze spróbuje jej założyć ten oryginalny gaźnik, pomyśle jutro.
Dzięki :mrgreen:

kosior30 - 2013-09-15, 23:07

Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Reich - 2013-09-15, 23:51

ETZPOWER94, a nie masz jakiegoś filtra na przewodzie paliwa? Być może on jest pozatykany i potrzebuje czasu żeby się napełnić.
Szczególnie jest to możliwe przy filtrze ze Stazetu :mrgreen:

czochu - 2013-09-16, 08:54

No właśnie, to co mówi kosior :wink: a dysze mozesz sobie powiększyć , wyciagasz jeden drucik z rozwalonej liknki np gazu, przekładasz przez dysze i szorujesz , ja tak sobie delikutaśnie powiększałem dysze od wolnych obr. w poprzedniej 251 , jeszcze na gaźniku bvf i było lepiej
ETZPOWER94 - 2013-09-21, 11:47

Korek sprawdzę, filtra nie mam.
Dzięki koledzy, będe próbował to naprawić
EDIT
Korek wydawał się zapchany, tak więc go dokładnie przeczyściłem, ale niestety nie mam jak sprawdzic czy jest lepiej ze względu na pogodę.
Jeszcze jak na złość spadła mi sprężyna kopniaka
EDIT
Wczoraj udało mi sie założyć stary gaźnik, ale nie okazał się zbyt dobry, podwieszało się ssanie, nie trzymał obrotów i muli.
Dzisiaj udało mi się ustawić poprawnie poziom paliwa i co ciekawe nie cieknie. Poziom ustawiłem na 14mm, wcześniej było jakieś 18mm więc uważam że powinno być lepiej.
Jutro go zakładam, regulacja i testuje jak będzie chodziła.
EDIT
Gaźnik założony, wyregulowałem tak że wykręcałem śrubę powietrza aż przestaną zwiększać się obroty. wolne obroty trzyma ładnie, iglica na drugim od góry. Niby wszystko ok. Ale jednak ma takiego muła przy niższych obrotach później jest lepiej ale wydaje mi się że to jeszcze nie to.
Teraz po podniesieniu poziomu do właściwego mam takie odczucie że jest jakaś słabsza.
Co może być przeczyną?

ETZPOWER94 - 2013-09-21, 16:58

Zmieniłem iglice na oryginalną, na stałe jest zapięta na najniższym rowku.
Motor o wiele lepiej przyspiesza z niskich obrotów, tak jak ma być, ale za to przy wyższych nie idzie.
Idzie może do 4-5kRPM i już nie ma tego ciągu.Kiedyś kiedyś jak ją kupiłem było tak ze na niskich nie szła za bardzo, po przeroczeniu 3k ciągneła ładnie a dopiero po 5k to było przyspieszenie.
Co mogę zrobić żeby szła lepiej na wyższych?
Zapłon jak i gaźnik ustawiony dobrze

BeerfaN - 2013-09-24, 15:41

Sprawdź, czy podnosi się do końca przepustnica, do tego czy filtr paliwa nie jest zapchany oraz filtr powietrza czy wystarczająco czysty.
motocyklista - 2013-09-24, 17:12

Cytat:
ja tak sobie delikutaśnie powiększałem dysze od wolnych obr. w poprzedniej 251 , jeszcze na gaźniku bvf i było lepiej


Ja też trochę zwiększyłem dyszę od wolnych obrotów, obroty trzymała pięknie ale jak mam robić na 3 litrach 30km to dziękuję, wolę nie mieć wolnych obrotów. Spalanie skoczyło drastycznie po tym zabiegu. :mrgreen:

BeerfaN napisał/a:
do tego czy filtr paliwa nie jest zapchany


Ja uważam że filtr paliwa w mz jest trochę zbędny, bo jak się wie że ma się czysty bak to nie ma mowy o zatkaniu gaźnika, bo w dystrybutorach raczej mułu nie ma :mrgreen:

łukasz Iława - 2014-02-22, 21:47

dłuzszy srubokret z magnesowana koncówka powinien starczyc do wydobycia go i najlepiej jak go skompletujesz to bedzie pewnisc ze nic nie zostało w komorze wału


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group