To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Zasilanie/wydech - Przepustnica 250 / 251

Draco - 2011-07-01, 21:38
Temat postu: Przepustnica 250 / 251
W swojej etz 251 mam pewien spadek mocy, kolega stwierdził ze przyczyną pewno jest to iż mam przepustnice oraz iglice od 250 no a gaźnik jest od 251... Według was to faktycznie może robić sporą różnicę? :roll:
kosior30 - 2011-07-01, 23:44

Tak.
Konrad1 - 2011-07-02, 00:05

Igilica od 251 jest całkiem inna.
Draco - 2011-07-02, 01:49

Czyli jeśli kupie i zmienię iglice oraz przepustnice to powinna być widoczna różnica w pracy silnika?
kosior30 - 2011-07-02, 02:04

Draco napisał/a:
Według was to faktycznie może robić sporą różnicę?


kosior30 napisał/a:
Tak.


Draco napisał/a:
Czyli jeśli kupie i zmienię iglice oraz przepustnice to powinna być widoczna różnica w pracy silnika?


Po co 2x się pytać o to samo?

Draco - 2011-07-02, 22:28

1. Bo lubię się upewniać? :roll:
2. Bo chce poznać też opinie innych ludzi? :roll:

kosior30 - 2011-07-03, 02:33

Przecież Ci już 2 osoby to napisały. Chcesz, żeby całe forum po kolei się wypowiedziało w sprawie, którą można tak naprawdę wyjaśnić sobie poprzez samodzielne poszukanie, choćby przez forumową wyszukiwarkę?
Draco - 2011-07-03, 13:40

Szukałem i nie bardzo wyszło cokolwiek ciekawego w tym temacie, no ale może Ty jesteś zdolniejszy w szukaniu... No a już na pewno jesteś zdolniejszy w offtopowaniu :roll:
Dukee - 2011-07-03, 20:38

Po mojemu to jest tak. Przepustnice od 30N2-5 i 30N3-1 różnią się podobnie jak iglice. Ale przepustnica z iglicą od 30N2-5 pasuje do 30N3-1. Jezdziłem tak jakiś czas i problemów nie było. Mogą być problemy przy ustawianiu iglicy ponieważ jest troche dłuższa i nie będzie dokładnej regulacji. Tak więc od bidy można wsadzić i do domu dojechać :) Ale nie polecam.. ma być to co fabryka przewidziała. Pozdr :piwo:
Draco - 2011-07-03, 21:35

hehe dzięki, pytam się bo mam pewien ubytek mocy i odnosze wrażenie że to przez tą przepustnicę... Bo trzymam manetke tak do połowy to ciągnie ładnie ale jak przekrece manetke jeszcze dalej to moto nie reaguje praktycznie wcale
Dukee - 2011-07-03, 21:41

Zapłon? U mnie jest to samo tylko na dole, do 5tys obrotów mół jak nie wiem.. z dwójki ma problem ruszyć nawet, nie wspominając o skręcaniu na skrzyżowaniu.. Uciążliwe bardzo, ale jak sie rozhula to leci jak wściekła :cool: :cool:
Draco - 2011-07-03, 23:21

Zapłon tez podejrzewałem ;/ Tylko ze to nowa mz i w niej jest elektronik i nie mam pojęcia jak go ustawić, tym bardziej ze kolega który tez ma elektronika tez nie wie, bo twierdzi ze u mnie niema jakiejś ,,diody" na nim, która się świeci w jakimś tam momencie i miedzy innymi według niej sie go ustawia...
kosior30 - 2011-07-03, 23:38

Draco napisał/a:
Szukałem i nie bardzo wyszło cokolwiek ciekawego w tym temacie, no ale może Ty jesteś zdolniejszy w szukaniu... No a już na pewno jesteś zdolniejszy w offtopowaniu


Nie dalej jak miesiąc temu (nawet pewnie mniej niż miesiąc) pisałem o różnicach w iglicach nawet do tego samego typu gaźnika. O różnicach pomiędzy iglicami różnych typów gaźników też na bank czytałem. Tyle że za takie podejście do sprawy, to Ci na pewno nie będę szukał...bye.

Dukee - 2011-07-04, 21:16

Draco napisał/a:
niema jakiejś ,,diody" na nim, która się świeci w jakimś tam momencie i miedzy innymi według niej sie go ustawia...
Jaka dioda? :cool: Sam nie wiedziałem ze coś takiego istnieje :D Apropo ustawiania zapłonu. Weźcie sobie obejrzyjcie film serwisowy, wpisz w y2b MZ MAINTERRANCE i na którejś czesci jest pokazane jak ustawić zapłon na elektroniku. Polecam :piwo:
Draco - 2011-07-04, 23:35

He dzięki wielkie :grin:
Mam pytanie co do gaźnika, zdobyłem nową przepustnice ale przy zakładaniu wyleciał mi gdzieś ten bolec co jest w gaźniku po prawej stronie ( wchodzi on w rowek przepustnicy), czym mogę go zastąpić? :neutral:

ETZ_PRORIDER - 2011-07-05, 10:15

Draco napisał/a:
czym mogę go zastąpić?
ja go zastąpiłem kawałkiem cieniutkiego gwoździka ale możesz też użyć twardego drutu i będzie gitara :cool:
Draco - 2011-07-05, 13:59

Hehe dzięki, ale włożyłem dziś agrafkę żeby wyczuć co w trawie piszczy i okazało się ze jest tam ten bolec tylko schowany... wypchnąłem go w stronę przepustnicy, a żeby spowrotem się nie cofnął włożyłem od zewnątrz kawałek spiłowanej szprychy od Simsona kolegi i dałem trochę kropelki na zewnątrz :mrgreen:

P.S. Nie wiem tylko czemu manetka nie chce mi już tak odbijać jak wcześniej, a wcześniej odbijała ze mało reki nie urywała :razz:

hektor - 2011-11-03, 14:58
Temat postu: BVF 30N3-1 przepustnica
Może ktoś wrzucić fotkę jak wygląda przepustnica i iglica w tym gaźniku? Nie wiem jaka ona jest, a nie chciałbym kupić przepustnicy nie od tego modelu :wink:
Dodek - 2011-11-04, 10:53

to gaźnik seryjny od 251 wiec w opisach szukaj własnie iglicy i przepustnicy do niego


hektor - 2011-11-04, 11:18

U mnie jest taki "sklep" z częściami do moto tylko ze tam są przepustnice, ale nie wiedzą ktora jest od którego gaźnika. Mówią żeby przyniesc starą do porównania, tyle ze ja jej nie mam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group