To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Motocykle inne - Motorynka Pony, dziwne objawy podczas jazdy

ETZPOWER94 - 2011-11-03, 16:56
Temat postu: Motorynka Pony, dziwne objawy podczas jazdy
Witajcie.
I z nowu mam mały problem w motorynce. :sciana:
A więc sprawa wygląda tak:
Jak chce jechać np. 40km/h, i chce równo utrzymywać tą prędkość i trzymam ciągle tyle samo gazu, to ona mi co chwila trochę zwalni, i znów przyspiesza i znów zwalnia i znów przyspiesza.
Tak jak by sekunde jedzie 37km/h a za chwilkę 40km/h, i znów 37km/h i za chwile znów 40km/h i tak jest cały czas. Równo idzie utrzymać niską prędkość, w granicach 25km/h, wtedy jedzie równo.

Może wiecie koledzy co jej jest?

nicek27 - 2011-11-03, 17:10

Łolosie. Paliwo.
ETZPOWER94 - 2011-11-03, 17:12

Ale co z tym paliwem?

Co zalewa ją czy za mało dostaje.

hektor - 2011-11-03, 18:03

Za mało i z powodu braku paliwa zwalnia, a jak dostanie to przyśpiesza.
ETZPOWER94 - 2011-11-03, 18:05

To co zrobić? Jak iglice mam na samym dole?
hektor - 2011-11-03, 18:09

tj. opuszczoną na sam dół?
ETZPOWER94 - 2011-11-03, 18:10

Tak, na samym dole
hektor - 2011-11-03, 18:14

Jak masz na samym dole to dajesz najmniej paliwa. Im wyżej tym paliwa dostaje więcej.
ETZPOWER94 - 2011-11-03, 18:21

hecktor2, a co powiesz na to?
http://www.bankfotek.pl/view/1082380

nicek27 - 2011-11-03, 18:21

To nie o iglice chodzi.
Widziałeś w jakimś tam innym temacie co pisałem. Jakoś tydzień temu. Najpierw czyszczenie kranika i całego gaźnika, potem poziom paliwa. Iglice i śrubę składu na standard. Wtedy coś napisz.

ETZPOWER94 - 2011-11-03, 18:23

Kranik czysty, bo nie dawno czyściłem.
Gaźnik też czysty, jakieś 2tyg temu czyszczony.
A jak ten poziom paliwa się ustawia? Bo w MZ to wiem, ale tam to niewiem czym się reguluje.

hektor - 2011-11-03, 18:28

ETZPOWER94, tu się nie zrozumieliśmy. Myślałem że pisząc "iglica na samym dole" mówisz że iglica jest na samym dole :mrgreen: Tobie chodziło że masz zapiętą na najniższy rowek (czyli iglica najwyżej) A to jest różnica :mrgreen: Po prostu się nie zrozumieliśmy. Poza tym, to rzeczywiście zrób tak jak mówi nicek

[ Dodano: 2011-11-03, 18:29 ]
Spóźniłem się z odpisaniem.

ETZPOWER94 - 2011-11-03, 19:45

No właśnie mam iglice zapiętą na najniższym rowku, tak jak na obrazku 2 w tym linku co podałem.
Iglice mam na pierwszym rowku od dołu.

Binladen - 2011-11-04, 08:05

Przejrzyj cały dolot paliwa.
ETZPOWER94 - 2011-11-04, 10:24

A wie ktoś jak sie ustawia poziom paliwa?
kosior30 - 2011-11-04, 11:35

Pływak się rozlutowuje i delikatnie igłę opuszcza bądź podnosi. Potem trzeba dobrze zalutować, żeby do środka się benzyna nie dostała. A najlepiej dorwać po prostu dobry, nie dłubany pływak i nic przy nim nie ruszać.
ETZPOWER94 - 2011-11-04, 13:48

kosior30 napisał/a:
dobry, nie dłubany pływak

to własnie taki mam i narazie nie będe go ruszał

hektor - 2011-11-04, 17:38

A weź go utop podczas jazdy. Skoro może się za wcześnie zamykać, i odcinać dopływ paliwa to jak go utopisz to będzie dostawał paliwo. Takim oto prostym sposobem sprawdzisz, czy to wina poziomu paliwa.
ETZPOWER94 - 2011-11-07, 19:37

Dobra, jutro sprawdzę

[ Dodano: 2011-11-07, 19:37 ]
hector2 no i testowałem, i jak go zatopie to go przymula i za chwile odmula, więc chyba to nie poziom paliwa?

Anonymous - 2011-11-07, 21:04

jak jest gaźnik idealnie ustawiony, zapłon jako tako w motorynce to stawiam na kondensator. Przynajmniej takie objawy miała jawka. i albo dysza była zasyfiona albo kondensator.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group