4 koła - VW POLO 86c nie wchodzi na obroty
motomaciey - 2015-11-02, 15:23 Temat postu: VW POLO 86c nie wchodzi na obroty Silnik 1.0, wtrysk jednopunktowy, 1988r. Taki jak tu:
Problem polega na tym, że zachowuje się jakby nie dostawało palia. Filtr paliwa sprawdzony, dysze i filtr paliwa w gaźniku wyczyszczone, tak samo potencjometr przy filtrze powietrza.
Obstawiam pompę ale gdzie jej szukać?
Na wszystkich forach piszą, że dwie pompki paliwa znajdują się w zbiorniku ale u mnie nie ma żadnej, tylko czujnik poziomu paliwa. HELP
ETZ_PRORIDER - 2015-11-02, 15:28
To, że nie wchodzi może być spowodowane zawieszeniem się przepustnicy od ssania tj tej od góry dolotu lub też masz uszkodzone wężyki podciśnienia posprawdzaj je czy się nie sparciały lub czy nie pospadały
Zuh - 2015-11-02, 19:03
A tam nie ma czasami mechanicznej pompki paliwa? Coś mi się kojarzy że jest przykręcona do silnika u góry po lewej stronie (jak się stoi przodem do przodu auta).
Dodek - 2015-11-02, 19:22
Nom to takie coś
piecia - 2015-11-02, 19:40
Jeśli to wtrysk to musi mieć elektryczną pompę.Pompa jest umieszczona po prawej stronie samochodu pod podłogą tylnego siedzenia.Jeśli nie posiada elektrycznej pompy to nie żaden wtrysk tylko gaźnik.
motomaciey - 2015-11-02, 20:30
piecia, jak się do tej pompy dostać, trzeba zdemontować zbiornik?
marcodado - 2015-11-02, 20:38
Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie. Mocowana na gumowych poduszkach. Zbiornika nie trzeba demontować.
motomaciey - 2015-11-02, 21:12
Dzięki, jutro się pod niego położę i dam znać co ustalę
ETZ_PRORIDER - 2015-11-03, 00:11
marcodado napisał/a: | Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie. | Tak jak Ci tłumaczyłem przez telefon Macieyu
marcodado - 2015-11-03, 06:34
ETZ_PRORIDER napisał/a: | marcodado napisał/a: | Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie. | Tak jak Ci tłumaczyłem przez telefon Macieyu |
Pozwól, że nie dam się sprowokować..
halcik - 2015-11-03, 12:13
U mnie była zacinająca się przepustnica. Po zamknięciu jej z ręki silnik pali jak złoto. Ale trzeba ją trzymać aż do rozgrzania lub lekko gazować. Jestem na etapie rozpracowywania tego ustrojstwa. U mnie gaźnik Pierburg i silnik 1.6
ETZ_PRORIDER - 2015-11-03, 12:37
marcodado, Maciey do mnie dzwonił zanim napisałeś tego posta więc się nie gorączkuj bo teraz szaleje grypa.
halcik, Też właśnie walczę z pierburgiem 2EE w 1.6 i już rozgryzłem potencjometr przepustnicy i teraz rozkminiam nastawnik podciśnieniowy bo przepustnicę od ssania zamyka i otwiera silniczek i obroty falują od 700 do 2000 obr/min
kosior30 - 2015-11-03, 13:12
motomaciey, znasz kod silnika?
motomaciey - 2015-11-03, 13:16
Nie znam.
kosior30 - 2015-11-03, 13:31
A foty jakieś porobisz tego silnika? W sensie tego wtrysku itd.
Zuh - 2015-11-03, 13:57 Temat postu: Re: VW POLO 86c nie wchodzi na obroty
motomaciey napisał/a: | dysze i filtr paliwa w gaźniku wyczyszczone |
Dlatego napisałem o mechanicznej pompce paliwa. Dopiero teraz zauważyłem że monowtrysk.
marcodado - 2015-11-03, 17:59
ETZ_PRORIDER napisał/a: | marcodado, Maciey do mnie dzwonił zanim napisałeś tego posta więc się nie gorączkuj bo teraz szaleje grypa.
halcik, Też właśnie walczę z pierburgiem 2EE w 1.6 i już rozgryzłem potencjometr przepustnicy i teraz rozkminiam nastawnik podciśnieniowy bo przepustnicę od ssania zamyka i otwiera silniczek i obroty falują od 700 do 2000 obr/min |
Haha... Wiesz co ja myślałem? Myślałem, że uważasz mnie za wróżbitę Macieja... No to my się dogadali, ale z Twojej wypowiedzi tak wynika ;d
motomaciey - 2015-11-03, 18:06
Faktycznie, filtr paliwa wewnątrz wtrysku nie gaźnika
kosior30 - 2015-11-08, 11:25
I co, dasz jakies foty?
motomaciey - 2015-11-09, 10:09
Nie zrobię, auto znajduje się w tej chwili u forumowego kolego mrutego, on doprowadzi mechanikę do ładu
|
|
|