To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - VW POLO 86c nie wchodzi na obroty

motomaciey - 2015-11-02, 15:23
Temat postu: VW POLO 86c nie wchodzi na obroty
Silnik 1.0, wtrysk jednopunktowy, 1988r. Taki jak tu:


Problem polega na tym, że zachowuje się jakby nie dostawało palia. Filtr paliwa sprawdzony, dysze i filtr paliwa w gaźniku wyczyszczone, tak samo potencjometr przy filtrze powietrza.
Obstawiam pompę ale gdzie jej szukać?
Na wszystkich forach piszą, że dwie pompki paliwa znajdują się w zbiorniku ale u mnie nie ma żadnej, tylko czujnik poziomu paliwa. HELP

ETZ_PRORIDER - 2015-11-02, 15:28

To, że nie wchodzi może być spowodowane zawieszeniem się przepustnicy od ssania tj tej od góry dolotu lub też masz uszkodzone wężyki podciśnienia :-) posprawdzaj je czy się nie sparciały lub czy nie pospadały :piwo:
Zuh - 2015-11-02, 19:03

A tam nie ma czasami mechanicznej pompki paliwa? Coś mi się kojarzy że jest przykręcona do silnika u góry po lewej stronie (jak się stoi przodem do przodu auta).
Dodek - 2015-11-02, 19:22

Nom to takie coś
piecia - 2015-11-02, 19:40

Jeśli to wtrysk to musi mieć elektryczną pompę.Pompa jest umieszczona po prawej stronie samochodu pod podłogą tylnego siedzenia.Jeśli nie posiada elektrycznej pompy to nie żaden wtrysk tylko gaźnik.
motomaciey - 2015-11-02, 20:30

piecia, jak się do tej pompy dostać, trzeba zdemontować zbiornik?
marcodado - 2015-11-02, 20:38

Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie. Mocowana na gumowych poduszkach. Zbiornika nie trzeba demontować.
motomaciey - 2015-11-02, 21:12

Dzięki, jutro się pod niego położę i dam znać co ustalę :piwo:
ETZ_PRORIDER - 2015-11-03, 00:11

marcodado napisał/a:
Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie.
Tak jak Ci tłumaczyłem przez telefon Macieyu :)
marcodado - 2015-11-03, 06:34

ETZ_PRORIDER napisał/a:
marcodado napisał/a:
Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie.
Tak jak Ci tłumaczyłem przez telefon Macieyu :)

Pozwól, że nie dam się sprowokować..

halcik - 2015-11-03, 12:13

U mnie była zacinająca się przepustnica. Po zamknięciu jej z ręki silnik pali jak złoto. Ale trzeba ją trzymać aż do rozgrzania lub lekko gazować. Jestem na etapie rozpracowywania tego ustrojstwa. U mnie gaźnik Pierburg i silnik 1.6
ETZ_PRORIDER - 2015-11-03, 12:37

marcodado, Maciey do mnie dzwonił zanim napisałeś tego posta więc się nie gorączkuj bo teraz szaleje grypa.
halcik, Też właśnie walczę z pierburgiem 2EE w 1.6 i już rozgryzłem potencjometr przepustnicy i teraz rozkminiam nastawnik podciśnieniowy bo przepustnicę od ssania zamyka i otwiera silniczek i obroty falują od 700 do 2000 obr/min

kosior30 - 2015-11-03, 13:12

motomaciey, znasz kod silnika?
motomaciey - 2015-11-03, 13:16

Nie znam.
kosior30 - 2015-11-03, 13:31

A foty jakieś porobisz tego silnika? W sensie tego wtrysku itd.
Zuh - 2015-11-03, 13:57
Temat postu: Re: VW POLO 86c nie wchodzi na obroty
motomaciey napisał/a:
dysze i filtr paliwa w gaźniku wyczyszczone

Dlatego napisałem o mechanicznej pompce paliwa. Dopiero teraz zauważyłem że monowtrysk.

marcodado - 2015-11-03, 17:59

ETZ_PRORIDER napisał/a:
marcodado, Maciey do mnie dzwonił zanim napisałeś tego posta więc się nie gorączkuj bo teraz szaleje grypa.
halcik, Też właśnie walczę z pierburgiem 2EE w 1.6 i już rozgryzłem potencjometr przepustnicy i teraz rozkminiam nastawnik podciśnieniowy bo przepustnicę od ssania zamyka i otwiera silniczek i obroty falują od 700 do 2000 obr/min

Haha... Wiesz co ja myślałem? Myślałem, że uważasz mnie za wróżbitę Macieja... No to my się dogadali, ale z Twojej wypowiedzi tak wynika ;d

motomaciey - 2015-11-03, 18:06

Faktycznie, filtr paliwa wewnątrz wtrysku nie gaźnika :oops:
kosior30 - 2015-11-08, 11:25

I co, dasz jakies foty?
motomaciey - 2015-11-09, 10:09

Nie zrobię, auto znajduje się w tej chwili u forumowego kolego mrutego, on doprowadzi mechanikę do ładu :piwo:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group