» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
VW POLO 86c nie wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-11-02, 15:23   VW POLO 86c nie wchodzi na obroty

Silnik 1.0, wtrysk jednopunktowy, 1988r. Taki jak tu:


Problem polega na tym, że zachowuje się jakby nie dostawało palia. Filtr paliwa sprawdzony, dysze i filtr paliwa w gaźniku wyczyszczone, tak samo potencjometr przy filtrze powietrza.
Obstawiam pompę ale gdzie jej szukać?
Na wszystkich forach piszą, że dwie pompki paliwa znajdują się w zbiorniku ale u mnie nie ma żadnej, tylko czujnik poziomu paliwa. HELP
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-11-02, 15:28   

To, że nie wchodzi może być spowodowane zawieszeniem się przepustnicy od ssania tj tej od góry dolotu lub też masz uszkodzone wężyki podciśnienia :-) posprawdzaj je czy się nie sparciały lub czy nie pospadały :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2015-11-02, 19:03   

A tam nie ma czasami mechanicznej pompki paliwa? Coś mi się kojarzy że jest przykręcona do silnika u góry po lewej stronie (jak się stoi przodem do przodu auta).
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-11-02, 19:22   

Nom to takie coś
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
piecia 

Motocykl: etz 250 150 ts 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 19 Paź 2014
Posty: 2
Skąd: augustów
Wysłany: 2015-11-02, 19:40   

Jeśli to wtrysk to musi mieć elektryczną pompę.Pompa jest umieszczona po prawej stronie samochodu pod podłogą tylnego siedzenia.Jeśli nie posiada elektrycznej pompy to nie żaden wtrysk tylko gaźnik.
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-11-02, 20:30   

piecia, jak się do tej pompy dostać, trzeba zdemontować zbiornik?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
marcodado 
Praktykant


Motocykl: Mz, romet, yamaha
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 196
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2015-11-02, 20:38   

Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie. Mocowana na gumowych poduszkach. Zbiornika nie trzeba demontować.
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-11-02, 21:12   

Dzięki, jutro się pod niego położę i dam znać co ustalę :piwo:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-11-03, 00:11   

marcodado napisał/a:
Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie.
Tak jak Ci tłumaczyłem przez telefon Macieyu :)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
marcodado 
Praktykant


Motocykl: Mz, romet, yamaha
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 196
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2015-11-03, 06:34   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
marcodado napisał/a:
Pompa powinna być pod autem z tyłu po prawej stronie.
Tak jak Ci tłumaczyłem przez telefon Macieyu :)

Pozwól, że nie dam się sprowokować..
 
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2015-11-03, 12:13   

U mnie była zacinająca się przepustnica. Po zamknięciu jej z ręki silnik pali jak złoto. Ale trzeba ją trzymać aż do rozgrzania lub lekko gazować. Jestem na etapie rozpracowywania tego ustrojstwa. U mnie gaźnik Pierburg i silnik 1.6
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-11-03, 12:37   

marcodado, Maciey do mnie dzwonił zanim napisałeś tego posta więc się nie gorączkuj bo teraz szaleje grypa.
halcik, Też właśnie walczę z pierburgiem 2EE w 1.6 i już rozgryzłem potencjometr przepustnicy i teraz rozkminiam nastawnik podciśnieniowy bo przepustnicę od ssania zamyka i otwiera silniczek i obroty falują od 700 do 2000 obr/min
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-11-03, 13:12   

motomaciey, znasz kod silnika?
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-11-03, 13:16   

Nie znam.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-11-03, 13:31   

A foty jakieś porobisz tego silnika? W sensie tego wtrysku itd.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 885
Skąd: Łąkie (Lubuskie)
Wysłany: 2015-11-03, 13:57   Re: VW POLO 86c nie wchodzi na obroty

motomaciey napisał/a:
dysze i filtr paliwa w gaźniku wyczyszczone

Dlatego napisałem o mechanicznej pompce paliwa. Dopiero teraz zauważyłem że monowtrysk.
_________________
MZ - Majstersztyk
 
 
     
marcodado 
Praktykant


Motocykl: Mz, romet, yamaha
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 196
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2015-11-03, 17:59   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
marcodado, Maciey do mnie dzwonił zanim napisałeś tego posta więc się nie gorączkuj bo teraz szaleje grypa.
halcik, Też właśnie walczę z pierburgiem 2EE w 1.6 i już rozgryzłem potencjometr przepustnicy i teraz rozkminiam nastawnik podciśnieniowy bo przepustnicę od ssania zamyka i otwiera silniczek i obroty falują od 700 do 2000 obr/min

Haha... Wiesz co ja myślałem? Myślałem, że uważasz mnie za wróżbitę Macieja... No to my się dogadali, ale z Twojej wypowiedzi tak wynika ;d
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-11-03, 18:06   

Faktycznie, filtr paliwa wewnątrz wtrysku nie gaźnika :oops:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-11-08, 11:25   

I co, dasz jakies foty?
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2015-11-09, 10:09   

Nie zrobię, auto znajduje się w tej chwili u forumowego kolego mrutego, on doprowadzi mechanikę do ładu :piwo:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14