Usługi, części, allegro - opinie - Kartery ETZ 150
Savik - 2017-10-16, 15:56 Temat postu: Kartery ETZ 150 Witam
Mam dylemat nad zakupem. Pojawiły się ze starych zapasów za 780zł:
http://allegro.pl/kartery...7002278168.html
są też nowe (niby DDR) za 900zł
http://allegro.pl/mz-etz-...5605618265.html
oraz z rozbiórki za 250zł
http://allegro.pl/kartery...6992840560.html
Co z tego może być najbardziej warte uwagi?
kosior30 - 2017-10-16, 17:16
Zdjęcia mają być w temacie, najlepiej też ceny, żeby temat za rok nie był bezużyteczny.
Seba_830 - 2017-10-16, 21:51
Te najdroższe kartery nie mają wyjścia pod obrotomierz i są z wersji z dozownikiem, jeśli chcesz zostawić zwykły napęd obrotomierza to odpadają. Używane najtańsze, ale nie wiadomo w jakim są stanie i czy są od pary. Kartery z ceną pośrodku, mają wyjście pod obrotomierz, ale są delikatnie uszczerbione, w niczym nie przeszkadza ale jeśli zależy Ci też na wyglądzie to może drażnić.
Savik - 2017-10-17, 23:44
Ok, kupiłem te z zapasów. Zobaczymy, cóż to za wynalazek. Szkielkowanie na pewno im się przyda na dzień dobry. A to małe wyrwanie... I na to jest metoda
Anonymous - 2017-10-19, 14:02
Ja też kupowałem kartery, tylko że używane i nie polecam tej opcji szczególnie że na stolmocie nowe chodzą po 300 zł za komplet:
http://www.stolmot.com/pr...YGINAL/?id=3720
kamczur44 - 2017-10-19, 23:02
Te kartery ze stolmotu to do wersji z dozownikiem
dario81 - 2017-10-20, 12:14
Witam. Właśnie takie zakupiłem w Stolmocie za 299zł i jestem zadowolony,nic ich nie szlifowałem itd nie ma takiej potrzeby są dobrej jakości, wprawdzie nie mają wejścia na obrotomierz ale nie przywiązuję do tego takiej wagi,ważne że mają zdrowe gniazda łożyskowe,bieżnię łożyska igiełkowego oraz gwinty i powierzchnie przylgowe. Polecam te kartery -zwłaszcza że są nie drogie w porównaniu do tych z 4motor za prawie 900zł...Motocykl jeżdzi aż miło, zrobiłem już prawie 1100km od lipca.
dario81 - 2017-10-21, 11:08
kamczur44 napisał/a: | Te kartery ze stolmotu to do wersji z dozownikiem |
Tak jest otwór na przewód olejowy z pompy do skrzyni korbowej - ja zaślepiłem go śrubą na silikon z podkładką sprężystą i jest oki, jeżdzę bez dozownika oleju.
Savik - 2017-10-23, 15:39
dario81, opowiedz mi, zabezpieczenie simeringu wału od strony sprzęgła jest na dwie czy cztery śruby? Problemu z osadzaniem łozysk po nagrzaniu nie było? Wersja bez obrotomierza by mi odpowiadała bo mam elektroniczny. Mógłbyś zrobić zdjęcia płaszczyzny podziału na linii za cylindrem w stronę tylnego koła?Jestem ciekaw, jak to wygląda bo może lepiej będzie w takie kartery zainwestować
dario81 - 2017-10-24, 08:41
Savik napisał/a: | dario81, opowiedz mi, zabezpieczenie simeringu wału od strony sprzęgła jest na dwie czy cztery śruby? Problemu z osadzaniem łozysk po nagrzaniu nie było? Wersja bez obrotomierza by mi odpowiadała bo mam elektroniczny. Mógłbyś zrobić zdjęcia płaszczyzny podziału na linii za cylindrem w stronę tylnego koła?Jestem ciekaw, jak to wygląda bo może lepiej będzie w takie kartery zainwestować |
Witam. Savik ,zabezpieczenie simeringu wału od strony sprzęgła (dwie śruby) jest na duży seger - duży simmering tak jak w wersjach nowszych (nie mały simmering i dekielek jak u starszych).Żadnego problemu z osadzaniem łożysk nie było - oczywiście nabijałem łożyska zimne z lodówki w gorące kartery około 100st. Jeśli chodzi o zdjęcie to nie bardzo mam możliwość narazie zrobić - jeśli chodzi Ci o ten otwór na przewód od dozownika wchodzący za cylindrem do skrzyni korbowej to jest to zwykły gwintowany otwór który można bez problemu zaślepić zwykłą śrubą - ja to zrobiłem dodatkowo śrubę na silikon, żadnej tam filozofii nie ma.
|
|
|