To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

4 koła - jakie auto do 3 tys?

daniel1621 - 2006-12-25, 16:06

misiek3133 napisał/a:
Silnik w tym autku jest nie do zajechania jak się wymienia na bieżąco wszystkie części.
jak sie wymienia na bieżąco wszystkie części to każdy silnik jest nie do zajechania :lol:
Stojo - 2006-12-25, 16:52

jak się na bieżąco naprawia to nic nie jest do zajechania

[ Dodano: 2006-12-25, 16:52 ]
ups......daniel1621,mnie uprzedził

Klima - 2006-12-25, 16:54

BMW 1.8 lub 2.5 TDS

[ Dodano: 2006-12-25, 16:58 ]
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1894425 tylko ze taka to pali 10/100...

janekrow - 2006-12-25, 18:34

Za 8200 można kupić już fajne Punto z 98' z silnikiem 1.1 55 km, a tyle na miasto z pewnością wystarczy. http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2024127
SOVIETVW - 2006-12-25, 20:46

Śpiewak_ETZ, VVTI a VTEC to jedno i to samo,tyle ze tego pierwszego oznaczenia uzywa Toyota i to VVTI był pierwszym tego typu silnikiem dlatego zapamietalem jego oznaczenie,to tak jak po TDI wyrosła masa podobnych oznaczen diesla z bezposrednim wtryskiem paliwa,Hubert-Moto, ja nieleje zadnych specyfikow skoro mam ropke po 2 zł to nawet rzepaku nieoplaca mi sie lac.Rof, tego silnika specjalnie nie musisz rozgrzewac,poprostu odpalasz czekasza 10s zeby olejek wszedzie dostał wbijasz bieg i jedziesz,oczywiscie ze jak bedziesz go krecił do 4 tys odrazu to dlugo nm niepojezdzisz,ja jade spokojnie zawsze dopuki wskazowka od temperatury sie niepodniesie czyli az nieprzekroczy 70 stopni,to krece tak do ok 2500,to jest normalna jazda,
Rof napisał/a:
No i nie chcę żeby palił mi wtedy 8 litrów
spokojnie golfiekiem z tym silniekiem zeby spalił 6 l to tzreba sie naprawde postarac,czyli deptac mu i to ostro,przy dosyc ostrej i dynamiecznej jezdzie to jest max 5,5 l, 6 l to na trasie musialał bys cisnac w okolicach 140km/h caly czas.

[ Dodano: 2006-12-25, 20:53 ]
jak dobrze poszukasz to wychaczysz,ale tzreba sledzic allegro gieldy itd,wiadomo ze 96 r to za to nie kupisz,ale 93-94 juz znajdziesz,jesli zdecydujesz sie na benzyne to oczywiscie na krotkie dystansy nieoplaca sie wogule zakladac gazu,skutkiem jest to ze odklada sie w takim silniku masa zultej mazi prawie jak musztarda wyglada,powodem tego jest to ze jest on wiecznie nie dogrzany,jest to poprostu woda.Klima, 2.5 TDS to fajna sprawa ale niestety pekaja w nich głowice.Stojo, Lupo to on za 8 tys raczej nie kupi,a co do golfa II to misiek3133, ma 100% racji,te silniki sa nie do zabicia,ja mialem golfa II 1.6 GTD i to jest mały potwór,spala wszytsko i nigdy sie nie psuje,jedyne co to wymieniac na czas paski i olej,pozatym silniki niezniszczalne,one niechodza tylko jak nie ma paliwa.Ale dosc obszernie opisalem to auto i jego zalety wczesniej w tym temacie,bo probowalem kolege Wojciecha przekonac do tego auta,ono ma 3 podstawowe zalety,mało pali(przysłowiowe 5),jest bezawaryjne,i mozna wyciagnac z niego potwornego jada. :lol:

[ Dodano: 2006-12-25, 21:01 ]
Hubert-Moto, jak slysze historie golfa od starej babci albo dzidka znie miec to mi słabo,nie obraz sie bo niemwoei tego zlosliwie, ale czasme jak slucham ludzi albo czytam opisy na allegro aut, to wychodzilo by na to ze w europie zachodzniej 85% kierowcow to starsi ludzie i kobiety,ktorzy smigaja autem tylko w niedziele do kosciola i to jak slonce swieci,a przebieg 57 kkm :lol: powiem Ci tylko ze w tych rocznkach golfa po przejechaniu 300 tys. licznik sie zeruje i bije od zera,takie zegary były montowane do 95 roku :lol: ,moj miał 244 tys jak go przytargalem i tez wygladał jak nowy w srodku,silnik czy ma przebieg 0 czy 300 tys tez chodzi identycznie,wiec mnie tam nic nie pzrekona,ja tam w takie przebiegi niewierze i juz,ale nietwierdze ze takich aut nie ma ,bo zdazaja sie rodzynki ale to jak trafic w totka.Najciekawsze tez jest to ze jak patrze na Mobile de. przykladowo golfy 94-96 r to przebiegi raczej realne 290-350 tys,a na allegro,od ok 3 lat jak sie patrzy to te same roczniki wciaz maja przejechane od 150 i mniej do max 290,zadko zadko sie zdaza zeby ktos napuisal ze ma 300 przebiegu.Ale taka jest polska :lol:

daniel1621 - 2006-12-25, 21:26

te historie o starszych kierowcach są ostatnio popularne.
Jeden taki miejscowy cwaniaczek kupił niedawno golfa III i opowidał że okazja jakich mało. Wiadomo, mały przebieg, niska cena, super stan, jeździł nim jakiś dziadek, itp. Ogólnie my z kumplami udawaliśmy że naprawde mu sie super tarfiło i staraliśmy sie nie smiać, ale jak koleś powiedział że ten dziadek tak delikatnie jeździł, że jak on teraz zaczoł szaleć to mu z tłumika pająki wychodziły :lol: wtedy już niewytrzymaliśmy ze śmiechu :lol:
SOVIETVW napisał/a:
powiem Ci tylko ze w tych rocznkach golfa po przejechaniu 300 tys. licznik sie zeruje i bije od zera
na serio :?: czyto tylko taka przenośnia :?:
SOVIETVW - 2006-12-25, 21:36

naprawde,jakis rok temu moj wujaszek kupił golfa III tdi i miał na zegarze jakies 50 tys,se mysle napewno cos było gzrebane bo niewierze ze on tyle ma tymbardziej ze to był 93 rok,i w te wakacje bylem z kuzynem kupic golfika i wyrwał III combi za 7300 TDI oczywsice,94 r i miał przejechane ok 280 tys,i teraz niedawno jedziemy i mowi o zaraz puknie 300 tys zrobie zdjecie telefonem :mrgreen: ,i co jest juz 299 czekamy,a tu dupa wyskoczyło 000.000 :mrgreen: ,jak zaczolem sie cos doszukiwac to sie okzazalo ze golfy do 95r tak miały,moj jest z 96 i mam juz sporo ponad 300 i pokazuje dalej,wiec odrazu sie skapnelismy ze tamten golf wujka poprostu mial juz przekrecony licznik,czyli 300kkm + te jescze 50 :mrgreen: ,pozatym z cofnieciem tego zegara elektronicznego nie ma wogule problem,szybciej niz mechaniczny.

[ Dodano: 2006-12-25, 21:46 ]
Rof ja był łykał tego,jesli interesuja ci rozbite,i masz mozliwosc samemu to naprawic

http://moto.allegro.pl/it...tdi_klima_.html

ten przud to kosmetyka,3 godziny na spokojnie i masz calego golfa, wywalasz te rozwalone elementy i zakladasz cale :mrgreen: ,koszt 1200 to przesada w Poznaniu na gieldzie kupil bym wszytsko nawet za 600 zł a czasem jeszcze duzo taniej, okazje sie trafiaja,jak ja bym go lyknoł to koszt był by max 1000 zł z full serwisem i malowaniem.Ale zalezy od Twoich mozliwosci,kolor normalny czyli farba tania.No i zawsze to juz 95 rok,i z klimą :mrgreen:

Huberto - 2006-12-25, 21:50

SOVIETVW, golf był kupiny od jakiejś kuzynki mojego starego. Przebieg jest faktyczny :!: Są na to dokumenty serwisowe! Teraz myślę jak Ci to udowodnić :?: Może jakiś film nakręce w tym golfie czy jak? A z resztą jak nie chcesz to możesz nie wierzyć :razz:
SOVIETVW - 2006-12-25, 21:54

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2008582

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2009244 ten to tez kosmetyka, a za grosze.

warty uwagi jest tez ten,III to juz nie jest ale ja mialem takiego ale bez intercoolera i była masakra,golfa II z tym silnikiem jak najbardziej polecam,one zap******** jak wsciekle,i nie ma on 90 koni jak tam jest napisane tylko 80,ale wystarczy doslownie srubokret i chyba klucz 10 i robisz z nie 100 koni,czyli tak jak w TDI chip za 1000zł tylko ze tu zadarmo,czyli podkrecasz dawke na pompie i zwiekszasz cisnienie doladowania na zaworze upustowym westgate przy turbinie
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2002792

janekrow - 2006-12-25, 21:59

Mojej kuzynki mąż rok temu kupił megan z 97', prosto od niemca z przebiegiem 47kkm. Megan miała wcześniej 2 właścicieli z lat trzydziestych, pokazywał papiery.I teraz jest pytanie czy niemiec cofnął licznik, czy też był to prawdziwy przebieg.
Rof - 2006-12-25, 22:04

rozbitego bym nie reflektowal bo poprostu wole calego i nie bawic sie w kompletowanie, stary mi nie pomoze, ja nie umiem a zadnego mechanika znajomego nie mam :( wiec boje sie ze wpakuje sie w jakies klopoty :)

ten za 7300 b ladny :)

Co do II to faktycznie TD jest niezlym rozwiazaniem, jednak z tym silnikiem wolalbym passata :) po prostu bardziej mi sie podoba :P
a wlasnie jak jest z tymi passatami? warto sie w ogole w to pakowac??

ps
a co do rozgrzewania to nie chodzilo mi ile powinien stac na postoju, tylko ile km trzeba przejechac zeby zalapac te 70 C :)

Huberto - 2006-12-25, 22:05

Zrobiłem zdjęcia z książki serwisowej, teraz ma 57 502 bo z niemiec do polski jechał na kołach.
SOVIETVW - 2006-12-25, 22:40

Rof, silnik po odpaleniu jest odrazu gotow do jazdy,calkiem normalnej bez wleczenia sie, jak TDI krecisz do tych 2500 tys to jest juz calkiem dynamiczna jazda,zima mozesz go spokojnie calego zaslonic, a latem to wiadomo chwila moment i nagrzany,jak bys mieszkal blizej to poskladal bym Ci tego golfa z przyjemnoscia ,nawet sladu by nie było,ale trudno nie ma mozliwosci,tamten czerwony fakt ladny,przynajmniej na zdjeciu,na zywca juz to roznie bywa ,tzreba by go przeswietlic,wnetrz ma ladne ,zreszta one zawsze maja ladne, jedno co mi sie niepdooba,juz pomijam to ze to chathback,tylko jest 3 drzwiowy, ale jak smigasz raczej sam to zaden klopot,ja tam juz teraz nikupil bym nic innego tylko combi.Na poczatku niepodobalo mi sie to ale to jednak mega wygoda i zajebiscie praktyczne,MZ w bagarku przywiozlem,no i do tej ceny musisz doliczyc koszty rejejstracji,za 7000 by go oddal pewnie.

[ Dodano: 2006-12-25, 22:45 ]
a ta II jest naprawde warta uwagi,moge Cie zapewnic ze był bys mile zaskoczony,pozatym duzo za nia niechce, wiec jakas kasa by Ci zostala na np wymiane rorzadu i oleju, bo to oczywiste ze tzreba zrobic po zakupie.A reszta na paliwo :D ,aha no i powiedz o jakiego passata Ci chodzi? Jesli ma byc z tym silnikiem co ten golf II to B3 ,powiem tak bardzo ciezko to znalezc,wogule znalezienie eglemplaza wmiare bezwypadkowego to graniczy z cudem,aha no i zeby niebyło nieporozumien to ten silnik wbrew tego co ten koles tam pisze to nie jest TDI ,to jest TD z intercoolerem a to zupelnie inna bajka,miedzy tym silnikiem a TDI jest przepasc technologiczna,Jesli chodzi Ci i passata TDI to były dopiero od modelu B4 ,ale takiego w tych pieniadzach raczej niekupisz,ale jak cos znajde to podesle.

[ Dodano: 2006-12-25, 22:52 ]
Rof ale ty masz szczescie, :mrgreen: akurat sie trafiła igla w stogu siana,ale koles ktory go spzredaje widze bardzo nikle pojecia ma o autach VW,popierwsze nie jest to model B4 tylko B3,po drugie kolejny burak co na TD mowi TDI bo ma cooler ale chociaz wie ile ma koni :D ,niemniej jednak autko godne uwagi,silnik jest ten sam co w w tym golfie II :wink:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1956784

[ Dodano: 2006-12-25, 22:56 ]
o nie ,ten koles to naprawde malo wie, albo tylko tak udaje, przeciez to nie jest 1.9 tylko 1.6 niemoge,ale passat naprawde ladny.

[ Dodano: 2006-12-25, 22:57 ]
a tu masz B4 ,ale cena juz nie mała,sa tam tansze ale ten jest ladny :mrgreen:

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2022222

Klima - 2006-12-27, 22:33

SOVIETVW napisał/a:
i z klimą
tak jest :lol: :mrgreen:
daniel1621 - 2007-02-25, 19:34

wojciech944, można wiedzieć na co sie zdecydowałeś i co kupiłeś :?:
wojciech944 - 2007-02-25, 20:06

daniel1621,
narazie zdecydowałem sie na prawo jazdy,a plany co do auta zmieniły sie o 180st. :neutral:

daniel1621 - 2007-02-25, 22:18

bywa i tak.
To ty prawka nie miałeś a auta szukałeś :lol:

wojciech944 - 2007-02-25, 22:41

pff :razz:
Firewall - 2008-05-08, 13:28

Panowie, a co myślicie o Astrze F w tej cenie lub Unie 1,4 ? Warto się w to pchać ? Wiem, że Astra=słabe blachy, no ale w nie w każdym egzemplarzu są one w tak miernym stanie można jeszcze trafić coś w dobrym stanie, natomiast silniki są dość żywotne, ale to tylko obiegowe opinie. Znowu Uno to Fiat, czyli tanie części. Silniki zwłaszcza te 1,4 też są żywotne. Więc co o tym sądzicie? Proszę o rade. Pozdrawiam
kaze_k - 2008-05-08, 13:59

Za taką kwotę to bym szukał jakiegoś japończyka typu mazda 323 lub honda civic IV lub V generacji,warto też popatrzyć za volskawagenem polo to żywotne i tanie samochody, no może wygląd nie ten ale coś za coś.A astre bym ci odradził.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group