» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: micek
2007-04-10, 12:21
jakie auto do 3 tys?
Autor Wiadomość
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1474
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-18, 23:51   jakie auto do 3 tys?

co propunujecie, najlepiej w dieslu, cos takiego zeby eksploatacja była jak najtańsza
myślałem o kadecie i golfie 2.
piszcie :grin:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4137
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-11-19, 00:20   

Polonez;|
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
arekqq 


Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 59
Skąd: Gubin
Wysłany: 2006-11-19, 00:34   

moze byc jeszcze corsa
i nawet astre w tej kasie dorwiesz ale napweno nie diesla
ale wiadomo opel to opel po i przed zima do blacharza :D
_________________
...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...

NO RULES || NO LIMITS

http://bikepics.com/members/garus/
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1462
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-19, 00:52   

moze ford escort Mk3 chyba w 1.6D pali jakieś 5l rope można załatwić na lewo, cześci w bród, konstrukcja prosta, żadnych fajerwerków ale do codzienne jazdy jest ok, wiem bo mój znajomy miał i troch epojeździłem nim takie autko zabardzo wygodne nie jest, ale silnik bardoz elastyczny szczególnie w dolnej partii obortów, klekot jak to stary diesel ale mi akurat się to podobba jak "mruczy". Jeżeli blachy będą w dobrym stanie to śmiało można brać, a i jeszcze ci prewnie na rejstracje i OC wstarczy.

p.s. A jak będziesz miął stuczke to kopniesz kawałek zderzaka na pobocze i pojedziesz dalej, a nie wyrywając sobie włosy z głowy "ku#% 1500zł w plecy" :lol:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 01:31   

wojciech944, myslisz o golfie 2??? to myslisz bardzo dobrze,ja swojego spzredalem za 2.000 zł,fakt ze 86 rok ale blacha wpozadku a silnik rewelacja to był golf II GTD czyli 1,6 TD ,palił przysłowiowe 5 ,a jak sie deplo to ciagnoł jak wsciekły,wystarczy podkrecic dawke na pompie i masz rakiete, to to samo co w TDI chip za 1000zł tyle ze zadarmo :mrgreen: ,w wyscigu z takim samym golfem tylko ze 1.8 bezyna 90 koni ,to benzyna zostawala z tyłu od kreski tylko w lusterko patrzyles jak odchodzisz,golf ksiazkowo ma 70 koni ale za to spory moment obrotowy,no i ten atut ze jak go podkrecisz to + jakies 10 kucy jestes do przodu,mozesz jeszcze dac wieksze wtryski, jakis cooler i juz jest wtedy maly potworek,generalnie fura niezawodna i bardzo prosta,wiec i latwa w naprawie ,wszytsko zrobisz sam bez wiekszych problemow,czesci tanie i w opor,a silnik to on niechodzil tylko jak paliwa nie mial,a lac mozesz oprucz ON wszytsko co sie pali, ,lyka kazda gnojowke, czy to opalowka czy olej rzepakowy z lidla, wiec polecam za te kase to nic lepszego :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 471
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-19, 15:54   

Ford Sierra 2.3 Diesel, przy spokojnej jeździ i dobrym silniku pali 6,5 litry każdego rodzaju ropy i oleju. Mazda 323 1,7 Diesel, nie spodziewaj się dynamiki, ale poniżej 5 litr potrafi zejść no i wytrzymała. Niezniszczalna beczka W123, choć u niej trzeba trochę alać, bo jest kawałek auta. Audi 100 2,0TD, po 86 roku w pełnym ocynku - nie gniją choć potrafia sobie spalić trochę. Bmw E30 2,4 D w ostateczności, choć do 3 tys będzie taką ciężko ...
_________________
The power of dreams.
 
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 32
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 346
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-19, 15:56   

Czy tylko ja tutaj jestem wyznawcą silników benzynowych :P ?
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 471
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-19, 16:46   

wojciech944 napisał/a:
najlepiej w dieslu,
wojtek chce diesla to mówie o dieslach.
Sam mam 2500 ccm benzynę, R6 :mrgreen:
_________________
The power of dreams.
 
 
     
spiwor 
Driver

Motocykl: Christine 251
Wiek: 42
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 45
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-11-19, 16:59   

Nie polecam golfa II 1.6 bez turba rocznik 91-92, może i mało pali, z wyliczeń coś około 4,7 ale to pojazd dla staruszków albo bardzo zrównoważonych osób którzy od pojazdu wymagają tylko żeby im na głowę nie kapało. Golf ten jest tak potwornie cienki jak barszcz i nudny jak flaki z olejem, zero dreszczyku, uratowałyby go jedynie wyższe obroty ale to diesel czyli wolnoobrotowiec i tam gdzie dobrze by było podciągnąć jeszcze na obrotach już trzeba wrzucić następny bieg.

Nie ma to jak benzynka z wrażeń z jazdy można podciągnąć pod jazdę MZ tką - zbliżasz się do przeciwnika, bieg w dół i ogień! obroty szybko zbliżają się do maksymalnych i ten ciągły ciąg do przodu, po chwili gdy już nie chce ciągnąć w tym samym momencie bieg w górę i dalej rozkoszujemy się przyspieszeniem. Tak samo w zakrętach, zbliżamy się do zakrętu, mocny hebel, jednocześnie bieg wdół , wejście w zakręt i odwinięcie, jak jeszcze jest napęd na tył zajebiście bokiem można wyjść, polecam miodzio. Jeden z najlepszych aut jakimi jeździłem do takiej jazdy się nadający to Rover 414, czerwone pole zaczyna się na 6750 obrotach, faktycznie do wykorzystania jest do 5700 obrotów ale wrazie 'W' jest jeszcze zapas obrotów gdy nie ma czasu na zmianę biegu, świetne zawieszenie, komfortowo sportowe, gdyby jeszcze napęd miał na tył...

Jak masz 3 tyś. polecam dużego fiata z silnikiem poloneza, reszta kasy zostanie na zarejestrowanie, jak chcesz oszczędnie to z gazem.
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 32
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 346
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-19, 17:27   

Ja w mojej toyotce też mam czerwone pole przy 6750 obr na minutę. Na 2 biegu pozwala to rozbujać się do 90 km/h :> A Wojciecha w sumie rozumiem, w zimę żeby na głowę nie kapało, a latem najlepszy pojazd na świecie -> ETZ :D
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 17:30   

Rover,to chyba sie tylko tym przejechales,kup do tego jakies czesci to sie przezegnasz,kupowanie aut typu rover,mazda czy inne wynalazki to jest pomyłka,odnosnie jazdy benzyna to co z tego ze masz do wykozystania 5.700 jak momen pozadny ma dopiero od jakichs 3.500-4.000,smigales kiedys jakims pozadnym dieslem?? Moj golf benzyne 1.8 spokojnie objerzdzal bez wysilkow zadnych a krecil sie lepiej niz niejdena benzyna ja go wkrecalem na ponad 6.000 gdzie skala obrotomierza konczyla sie przy 5.500 :D :D a czerwone od 4.500 było juz :D :D:D,ale dawał rade,benzyną sie jezdzi fajnie pod warunkiem ze zaczynamy rozmawiac od 2.0 w gore albo przynajmniej 6 cylindrow,to jest wtedy jazda i konkret moment,ponizej 2.0 to jest pomyłka pali niewiele mniej niz VR6 a efektow z jazdy nie ma,to wole zdecydowanie diesla o podobnej mocy do zdechlej benzyny a lepszym momentem i dwukrotnie nizszym spalaniem.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 471
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-19, 17:36   

SOVIETVW napisał/a:
benzyną sie jezdzi fajnie pod warunkiem ze zaczynamy rozmawiac od 2.0 w gore albo przynajmniej 6 cylindrow
:mrgreen: :mrgreen: chyba sobie zapiszę gdzieś tą sentencję
spiwor napisał/a:
zbliżasz się do przeciwnika, bieg w dół i ogień!

hmmm ... i ekonomię wtedy szlag trafia :razz: choć temat często pojawiający się gdy poruszałem się między Rzeszowem a Krakowem. Z tym że to było między 4 a 5 biegiem.
_________________
The power of dreams.
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 17:38   

Golf II 1.6 TD z rocznikow od 86 do 92 to idealne auto jesli chcesz smigac tanio i ostro,ale musisz szukac z silnikiem o symbolu JR,SB lub RA ,ten pierwszy ma 70 kucy,a te dwa to sa TD z intercoolerem maja po 80 koni,pozatym mozna tym przejechac 100 km za ok 8 zł,przy normalnej jezdzie a nie 70 ani 80 tylko ponad 100km/h zrob tak jakas benzyną,powodzenia. :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 484
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-19, 17:38   

SOVIETVW, nie no mazdy to niezłe zamiatacze,bo w końcu japońce,ale nie kupuj czegoś o nazwie Rover,bo w niektórych programach typu Top Gear anglicy sie sami nabijają ze swojej rodzimej produkcji :wink: :mrgreen: a to o czymś świadczy :razz:

[ Dodano: 2006-11-19, 17:39 ]
a co do golfa to w pełni się zgadzam,bardzo popularna bryka,prosta i tania,golf ma swoj klimat i tyle :twisted:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 17:46   

Japonce moze nie sa zle ale jest slabo z czesciami,ciezko dostac oryginalne,a podrubki sie niespisuja najlepiej ,typu termostaty itd,juz mialem z tym stycznosc, pozatym jesli juz sa orginalne to cena powala na kolana,raz wymienialem typkowi lozysko w primerze z przdu komplet na jedno koło to 380 zł, za te pieniadze do golfa mam komplet na wszytskie kola i zostalo by jeszcze na jakies 100l paliwa u zyda.Jesli chodzi o te Rovery to moj koles mial jednego,jak mu zaspiewali za tarcze spzreglowa 1.400 a za komplet klockow i okladzin chamulcowych 700 to pojechal tym odrazu do komisu i zamienil na cos innego,przeciez to jest jakas pomyłka.Teraz moj wujek se kupił takiego to jest niepamietam jaki model ale silnik chyba 1,4 czy jakos tak wkazdym razie pali 7-8 l, tyle to palił passat B3 mojego kuzyna i to kombi z 2.0 pod maską i to chociaz jechało jak sie przycisneło.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1549
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-19, 18:24   

SOVIETVW napisał/a:
pozatym mozna tym przejechac 100 km za ok 8 zł,przy normalnej jezdzie a nie 70 ani 80 tylko ponad 100km/h zrob tak jakas benzyną,powodzenia.

Czyli wychodzi na to że ten golf to mniej od komara pali! :razz:
Wg. mnie to diesle nadają się do ciężarówek i ciągników :razz: bo w osobówce jak słyszę ten klekot to odrazu komfort jazdy spada o połowę :razz:
_________________
TS 250 1973r. ES 250/2 1972r. była piękna ETZ 250e...
XJ 600N
"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 484
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-19, 18:38   

Hubert-Moto, masz rację po części,porównać wystarczy benzynowego 5 cyl. audi a 5 cylindrowe tdi, co lepiej gada chyba nie muszę pisac :?: :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 18:38   

czyli wychodzi na to ze mozesz tankowac ON u zyda za 2 zł albo opal za 1.50 zł albo lej z Lidla ,dalej to juz se chyba mozna latwo policzyc,jak potrafisz o niego zadbac to chodzi ladnie i rowno a nie klekocze,pozatym chcoaz slychac ze pod maska pracuje prawdziwy silnik a nie od wycieraczek :lol: ,a benzyna co? srednio te 7 l tzreba liczyc ja nie bedziesz szalec razy 4zł tez latwo policzyc,gaz to tez bezndzieja,w aucie smierdzi jak z junkresa,za to wogule lepiej niemowic, osiagi wiadomo jakie wtedy sa,a spalanie oczywscie wieksze niz benzyny,i gaz tez wcale taki tani juz nie jest.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 484
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-19, 18:43   

SOVIETVW napisał/a:
od wycieraczek
chyba nie mówisz o 2,3 audi ? jeszcze załóż na koniec basowy wydech to zobaczymy co bedzie chodziło jak silnik od wycieraczek :mrgreen: ale diesel nie może chodzić jak silniczek od wycieraczek bo silniczek od wycieraczek nie kopci :twisted: :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1273
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 18:44   

Śpiewak_ETZ, zalezy czy chodzi ci o efekt dzwiekowy czy o jazde,i okresl sie o jaki silnik 5 cylindrowy Ci chodzi bo jest tylko jeden TDi R5 do ktorego mzoe startowac 5 cylindrow w benzynie i tez niejestem pewien czyli 2,5 TDI 116 Km ,pozniej sa juz 140,150,i 175 koni o momentach obrotowych tych motorow lepiej rozpisywac sie niebede,w kazdym razie benzynka moze tylko o takims snic.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14