Zasilanie/wydech - Ustawianie gaźnika - ES 250/2
borgi - 2015-01-27, 09:52
Cholera to muszę posypać głowę popiołem albo czym tam
rastuch - 2015-01-27, 10:13
Schowaj się w kącie i poczekaj aż sprawa trochę przycichnie
Micius - 2015-01-28, 08:21
Jeśli ES 250 podczas skrętu kierownica obroty gwałtownie rosną to jest za krótka linka gazu - a dokładnie na 90% po prostu po wymianie czy też rozbiórce motocykla źle poprowadzona. Sprawdzonym punktem gdzie zawsze się będzie naciągać to prowadzenie w okolicy poduszki gumowej mocowania baku paliwa ( tej z boku ramy w okolicy kierownicy ) - nie pamiętam ale chyba musi iść górą. Natomiast regulacja wolnych obrotów to regulacja naciągu linki na gaźniku + śruba składu mieszanki ( tak jak to opisano w instrukcji ).
rastuch - 2015-01-29, 12:27
Micius napisał/a: | nie pamiętam ale chyba musi iść górą. |
Górą górą inaczej (by było dobrze) się nie da
łojek - 2015-01-30, 00:08
ok zobaczę jeszcze jak ja poprowadziłem, ale przed remontem pamiętam że tez mi się obroty podnosiły. Czy ktoś wie ile powinna mieć długości ta linka ?
wluczykij85 - 2016-02-09, 17:51
Pancerz 93 cm, całość 101,5 cm -to są wymiary nowej linki gazu zakupionej kilka dni temu na allegro.
łojek - 2016-02-09, 20:01
ok dzięki warto było czekać ponad rok na info
lukasz.k - 2023-05-30, 08:25
Cześć Wszystkim, mam pytanie na temat górnego dekielka od gaźnika 28N1-3. Po jego maksymalnym skręceniu, blokuje mi się iglica, nie reaguje ona na ruchy manetką, jednak gdy lekko ją odkręcę i poluzuję, jest wyczuwalny ruch kilku milimetrów. Więc jak to jest z tym dekielkiem, powinien on być skręcony czy lekko poluzowany?
Pozdrawiam,
Łukasz
kosior30 - 2023-05-30, 12:48
Sprawdź, czy dobrze wsadziłeś przepustnicę - w tulei prowadzącej masz kołeczek, a na przepustnicy wzdłużne nacięcie. Jeśli się nie zgrają, to są problemy. Pokrywka ma być całkowicie dokręcona.
lukasz.k - 2023-05-31, 07:37
Niestety żadnego nacięcia na przepustnicy nie widzę, jak i kołeczka, załączam zdjęcia.
halcik - 2023-05-31, 08:11
W jakiej pozycji zacina się przepustnica? W dolnej czy górnej? Czy bez linki przepustnica chodzi suwliwie? Czy przepustnicą wyjęta z gaźnika pracuje poprawnie, tzn. linka nie ma zacięć i można operować manetką gazu?
kosior30 - 2023-05-31, 19:15
lukasz.k napisał/a: | Niestety żadnego nacięcia na przepustnicy nie widzę, jak i kołeczka, załączam zdjęcia.
|
Mój błąd, miałem 2 tematy gaźnikowe otwarte w zakładkach i myślałem, że o ETZ chodzi.
lukasz.k - 2023-06-01, 06:39
Ok, gaźnik złożony, już się nie zacina. Wstyd się przyznać, ale źle go składałem. Jak już jest złożony, to przy zamkniętej przepustnicy nie powinno być jakiejś szczeliny? Załączam zdjęcie.
halcik - 2023-06-01, 13:24
Powinna być, ale wynika ona z regulacji gaźnika, a nie z faktu że ma być taka, a tak i już.
lukasz.k - 2023-06-01, 15:26
OK, to na wstępie ustawić jakąś szczelinę? czy lepiej próbować przy odpalaniu "bawić" się wychyleniem manetki?
halcik - 2023-06-01, 16:16
Manetki nie ruszamy, linka ma mieć luz, tzn początkowy ruch manetki ma dopiero kasować ten luz. Przepustnice podnosimy aby był widoczny większy prześwit, a śrubę wolnych obrotów ustawiamy zgodnie z info która musisz znaleźć np na forum. Po odpaleniu regulujemy śruba skośna i wolnych obrotów, ale nie do jak najniższych obrotów.
Jak znajdziesz ustawienia to i doczytasz jak się go reguluje.
|
|
|