To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Nadwozie/podwozie - Blokada Kierownicy ( ZAMEK KIEROWNICY )

Dziuby - 2007-08-30, 10:57
Temat postu: Blokada Kierownicy ( ZAMEK KIEROWNICY )
Witam Blokada, Instalacja, MZ ETZ 250

Mam problem ponieważ nie mam kluczyka do blokady kierownicy. A chciałbym nową jakoś założyć a nie wiem jak. Macie może jakieś porady? Bardzo bym was prosił. Chce mieć pewność że MZ jest zabezpieczona na postoju. Mam nadzieje że pomożecie. :piwo:



Pozdo!

Adam Cygan - 2007-08-30, 11:14

Chodzi ci o to ze nie możesz wyciągnąc starego zamka?

[ Dodano: 2007-08-30, 11:19 ]
Jeśli ci o to chodzi to sprubuj go rozwiercić weź wiertarke wiertło gdzieś 8mm i rozwierdz go puzniej śrubokrętem wydłub wszystko co sie da i powinien wyjść

Peterek - 2007-08-30, 11:45

ja kiedys w zime zgubilem kluczyk od tej blokady ale dalo sie ja otworzyc podobnym-lekko oszlifowanym kluczykiem. jezeli nic nie dopasujesz to chyba tylko wiertarka jak pisze Adam Cygan,
Mieczko$ - 2007-08-30, 11:56

Zdejmujesz półke od zegarów, bierzesz dobry punktak i młotek, napunktowujesz ten dzyndzel co wchodzi w półkę, walisz mocno. Powinno wyskoczyc. Zdemontowana w ten sposób blokada nie nadaje sie już do użytku
siro13 - 2007-08-30, 14:36

doklandnie, mozesz rozwiercac ale to jest wiecej roboty, a tak to bierzesz jakiegos preta (punktak) i jednym celnym ciosem wybijasz blokade
Dziuby - 2007-08-30, 16:07

Wielkie dzieki. Sprubuje punktakiem. ;D
wamnok - 2007-08-30, 17:24

Zdecydowanie, wybić!!!!!!! Ja tak zrobilem i wszystko spoko! Po co wiercić jak można szybciej i bez prądu :P
SAke - 2007-08-30, 17:44

Ej Dzięki wam ruszyła robota przy 251 :) z ciekawosci poszedłem zobaczyc czy rzeczywiscie sie da wybic... Zeby to zrobic trzeba sciągnąć górną półke sciągnołem to zawieszenie mi wysuneło, to juz odkreciłem koło, rozebrałem zawieszenie jutro farba , zimmeringi i mozna składać.

Ja Wybijałem starą śrubą, pytanie tylko czy nowy zamek nie będzie wypadał? :wink:

KUSY - 2007-08-30, 22:55

A nie szybciej rozwiercić, i nic nie psuć?
Przecież można rozwiercić wiertełkiem 3mm i nawet śladu nie ma że jest rozwiercone i otworzyć można byle jakim kluczykiem, A nikt przecież nie wie, że to rozwiercone. W każdej chwili można wyjąć zamek. Po co zaraz młotek. Młotek to ostateczność!

Tylko trzeba umiejętnie rozwiercać, bo wiertło można ułamać. Ale da się to zrobić bo ja zrobiłem.

Qba - 2007-08-30, 23:38

Ja też rozwiercałem, trochę zabawy jest ale poszło, wysypałem wszystkie zapadki i poszło śrubokrętem. Jak blokada jest oryginał to wolałbym nie wybijać bo ona jest dość mocna i można uszkodzić rowek, ale rzemiosło można bić, wypadnie bez problemu, takie miękkie.
wamnok - 2007-08-31, 15:23

Ja tam oryginalną wybiłem po kilku uderzeniach i nic nie uszkodziłem (poza oczywiście zamku), kupilem nowy zamek i gra gitara.
telkontar - 2007-10-08, 11:37

Hmmmm... Czy blokada z nowych MZ pasuje do tropika??????
PowerDevils - 2010-03-31, 23:06
Temat postu: Blokada kierownicy
Mam pytanie. Kupiłem kolejną MZ 150, ale ma blokodę kierownicy (włożona jest, ale nie_zablokowana) czyli spokojnie można jeździć, ale chciałbym kupić sobie blokadę żebym miał kluczyk, bo w tej nie_posiadam. Macie jakieś pomysły jakby można było ją zdemontować, żeby można było włożyć nową??
Rozwiercać albo wybić??


Xargo1: Zacznij uważać na to CO oraz JAK piszesz, bo ilość błędów w twoich wypowiedziach woła o pomstę do nieba.

motomaciey - 2010-03-31, 23:37

Można rozwiercić zamek ale to nie potrzebne bo w punkcie dorabiania kluczy mogą Ci takowy dorobić do tej blokady taniej niż byś zapłacił za nową.
PowerDevils - 2010-04-01, 09:17

ale to bym musiał całym motorem tam przyjechac do tego goscia co mi z tym by robił
a ja zabardzo to prawka niemam

motomaciey - 2010-04-01, 15:21

Zapchaj :wink:
Xargo - 2010-04-01, 17:45

PowerDevils napisał/a:
musiał całym motorem tam przyjechac do tego goscia co mi z tym by robił
a ja zabardzo to prawka niemam

To po co kupowałeś motocykl, skoro teraz boisz się wyjechać nim na ulicę?

kosior30 - 2010-04-02, 14:01

Może np żeby wyszykować go do czasu, gdy zrobi prawko :?:
kucin - 2010-04-02, 14:14

Ja w 251 też tak miałem, tyle ze przy okazji serwisu simmerów w lagach sobie ją "wybiłem" Widać stara już była.. Bierzesz pręta i młotek porządny i od serca wal z góry (od strony półki kierownicy) Tylko jeżeli to oryginał mogą być problemy (u mnie był oryginał ale go pokonałem ;p) :piwo:
PowerDevils - 2010-04-03, 14:17

dzieki za pomoc
a kto wam powiedział ze ja niejezdze po ulicach ja tylko miasta na ETZ-cie omijam bo tam pełno glin stoi na miasto to ja mam simsonka



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group