Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:30 |
Nowy chinski gaznik |
Autor |
Wiadomość |
wozi
majsterkowicz
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Sie 2004 Posty: 360 Skąd: Z Polski Be
|
Wysłany: 2009-04-29, 09:31 Nowy chinski gaznik
|
|
|
Witam nie znalazłem takiego tematu więc pytam, zakupiłem nowy gaźnik 30N2-5 i mam pytanie czy pływak w tym gaźniku jest juz ustawiany fabrycznie czy trzeba rozebrac i samemu ustawic odpowiedni poziom paliwa |
|
|
|
|
toma8000
Motocykl: etz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2009-04-29, 10:10
|
|
|
powinien być ustawiony - ale dla pewności zdejmij i sprawdź - aaa no i powodzenia w regulacji Chińszczyzny ) - będzie Ci potrzebne -pozdro |
|
|
|
|
Dekoj
Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 590 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-29, 13:47
|
|
|
Nie ma czegostakiego jak ustawienie fabryczne gaźnika to bzdura i plota. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
wozi
majsterkowicz
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Sie 2004 Posty: 360 Skąd: Z Polski Be
|
Wysłany: 2009-04-29, 16:13
|
|
|
A czyli bedzie do rozbiórki w drobny mak i ustawianie od początku. Dobra mam czas |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2009-04-29, 16:39
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | Nie ma czegostakiego jak ustawienie fabryczne gaźnika to bzdura i plota. |
Pozwól Hubert, że cię poprawie
Nie ma czegostakiego jak ustawienie fabryczne chińskiego gaźnika to bzdura i plota. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-29, 22:42
|
|
|
Tomasz powiedz mi niby jak fabryka jest zdolna do ustawienia gaźnika? Skoro każdy silnik potrzebuje innego ustawienia gaźnika;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-29, 22:51
|
|
|
bez przesady, nawet w gównianych chińskich skutrach przy wymianie gaźnika na Walbro można było bazować na fabrycznych ustawieniach.
Teoretycznie każdy silnik pracuje inaczej, ale nie przesadzajmy - w końcu to tylko mechanika precyzyjna |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-29, 23:12
|
|
|
Bo ja wiem ja tam zawsze ustawiam, nie chce mi sie 2 razy pierdolić. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
wozi
majsterkowicz
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy Wiek: 34 Dołączył: 31 Sie 2004 Posty: 360 Skąd: Z Polski Be
|
Wysłany: 2009-04-29, 23:38
|
|
|
chyba źle sie zrozumielismy to ze gaznik nie bedzie ustawiony pod moj silnik to wiem ale czy np jest konieczne regulowanie pływaków bo tu wymiar jest juz ujednolicony i fabryka mogłaby to zrobic |
|
|
|
|
grzybol
szlachcic
Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 1511 Skąd: piotrkow trybunalski
|
Wysłany: 2009-04-30, 00:52
|
|
|
Dekoj, chyba 28mm i 35 ?? a nie 30 i 33 ?
Odwoluje sie do
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
tematu zamieszczonego w dziale artukulow, dotyczacego co prawda gaznika 30N3-1, ale to chyba bez roznicy ??
EDYCJA:
hubertbaran, skoro twierdzisz, ze roznica jest, to powiedz jaka. Ja np. nie wiem ..
Czyli winno byc dla 30N2-5, ustawienie plywaka 28 i 35 mm,
a dla 30N3-1 30 i 33 mm ??
Ja swoj 30N3-1 ustawilem na 28/ 35. Wszystko gra i buczy.
pzdr. |
Ostatnio zmieniony przez grzybol 2009-04-30, 09:18, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-30, 08:20
|
|
|
własnie jest różnica. Trzeba wszystko sprawdzić, zeby 2 razy gaźnika nie wyciagać potem. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Dekoj
Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 590 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|