Golf vr6 |
Autor |
Wiadomość |
Rafal1480
Rafal
Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 231 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-01-20, 23:04
|
|
|
napewno ma "nowy" program w sterowniku silnika |
_________________ - niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
|
|
|
|
|
jebohim
Bandziorrrrno
Motocykl: ES,TS,ETZ,K-750,...
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 115 Skąd: Łódź / W-wa
|
Wysłany: 2010-01-20, 23:16
|
|
|
Swap silnika, z BMW ;p ;p hyhy |
|
|
|
|
JOHNEK6o1
trabrygada
Motocykl: Trabant
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 21 Skąd: Gnezen
|
Wysłany: 2010-01-20, 23:23
|
|
|
szukasz jeszcze vr6??!! kumpel ma w passacie i juz z gazem(sekwencja) zapierdalacz:) |
_________________
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-21, 08:29
|
|
|
szukam ale obecna syt finansowa moze pozwli mi na zakup gdzies za 2 mies |
|
|
|
|
JOHNEK6o1
trabrygada
Motocykl: Trabant
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 21 Skąd: Gnezen
|
Wysłany: 2010-01-21, 09:13
|
|
|
a to nie bo kumpel pilnie chce sprzedac:) |
_________________
|
|
|
|
|
Plonek
wujek samo ZŁO
Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 486 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2010-01-31, 15:22
|
|
|
i co z tym VR-em, kupujesz |
_________________ The power of dreams. |
|
|
|
|
Michal_TM
:-)
Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 181 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-01-31, 17:24
|
|
|
jadee w maecu do niemcow coś znaleźć jak kupie wkleje fotki
[ Dodano: 2010-01-31, 17:24 ]
marcu!!! |
|
|
|
|
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2010-05-17, 16:35
|
|
|
plany sie zmieniły niestety!!!!!!!!odlozone kupno vra na jesien |
|
|
|
|
chicken19
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 126 Skąd: Wejsuny/Grójec
|
Wysłany: 2010-06-03, 20:36
|
|
|
Powiem Wam że też się napaliłem kiedyś na VR6,oglądałem pare sztuk.Moje spostrzeżenia są takie;
-nie brać w automacie-ryk silnika(całkiem ładny)ale nic poza tym bo słabną osiągi
-w manualu jest lepiej ale też nie wiele
-ogólnie w Polsce nie trafisz na zadbany egzemplarz-kupa bitych i zajeżdzonych-wyprawa do Niemiec,Austrii lub Szwajcarii bo tam można trafić pierwszego właściciela
-zadbany ma ciągnąć do przodu że mało łba nie urwie
-kupować z gazem to tylko sekwencja lub bez ale zakładać samemu
-dość drogi serwis,trwałe zawieszenie,klocki hamulcowe szybko się kończą
-w tej cenie możesz mieć 2.0 GTI 16v w skórce,klimie,elektryce itp a 150 kucy posiada,a co do dzwięku dobry układ wydechowy napewno go poprawi ale kompletny nie sama puszka.
Przyjechałem kadetem GSI i dwa z nich wymiótł bym na starcie takie muły były |
|
|
|
|
grzybol
szlachcic
Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 1511 Skąd: piotrkow trybunalski
|
Wysłany: 2010-08-05, 11:12
|
|
|
powiedzcie mi, tak z ciekawosci pytam. Po ile takie VR6 chodza ?
Nie lepiej juz golfa IV V5 ? jak jest z tymi silnikami ? warto sie za takim zakrecic ?
pytam czysto teoretycznie. |
_________________ Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe ! |
|
|
|
|
nicek27
Janka najmłodszy
Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 336 Skąd: Frankfurt/M
|
Wysłany: 2010-08-05, 21:34
|
|
|
Ja bym gazu wcale nie zakładał. Stać cię na takie auto to i stać cię na paliwo. Wg mnie takie auta z gazem to kaleki. Jeszcze dobry kołcz we wiosce sąsiedniej u mnie jest. Ma Passata 1.8 turbo z gazem... Poza tym, co do gazowni, u mnie raczej żaden samochód już gazu nie będzie miał. Aktualnie odrestaurowuje Fiata 125p pick-up, motorownia 2.0 mirafiori i wcale gazu nie będzie. Dlaczego? Np. dlatego:
To spotkało mojego brata.
Sekwencja kosztowała coś koło 3 tysięcy. Przy przeglądzie dochodzi ci coś koło 70 czy 80 zł. więcej, to filterek gazu, to coś tam. Mojemu bratu spalił się wtryskiwacz - 3 stówy(pomyśleć co by było jakby poszła cała listwa). Chyba, że na prawdę będziesz tysiące kilometrów kręcił.
Gaz jest dobry tylko w kuchence.
|
_________________ Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku. |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2010-08-27, 01:08
|
|
|
Ja zastanawiam się nad czymś mocniejszym. Corrado z racji volkswagenowskiej toporności mnie nie kręci. Myślałem nad Calibrą Turbo. 2.0, 204KM i 280Nm momentu oraz stały napęd 4x4. Silnik łatwy do zdłubania na 300KM, ale myślę, że seryje 204KM póki co starczą. Tylko, że samochód ciężko spotkać na naszym rynku, a jeżeli już się znajdzie to zajeżdżony i po "tjuningu", a mi chodzi o oryginał. Za porządny model z pełnym wyposażeniem trzeba dać od 4000euro. |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
|