Przeniesienie sprzęgła by Edd |
Autor |
Wiadomość |
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
|
|
|
|
Sławuch
Sołtys
Motocykl: ETZ 250 '82
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 488 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 2011-04-26, 22:14
|
|
|
i teraz jest pytanie - skoro to tak popierdala, to czemu od razu tego sprzęgła fabrycznie nie montowali na skrzyni |
_________________ Zgrywam ekspert IFA dżentelmena
MZ przed klubem BELLA kask i tak jest wena
Teraz na serio mam ci coś do podwiezienia
W moim koszu i na Trophy siedzeniach |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-04-26, 22:19
|
|
|
może ze względu na moment obrotowy i dynamike pracy silnika bo teraz chodzi bardziej jak 150-tka |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2011-04-26, 23:30
|
|
|
Sławuch napisał/a: | i teraz jest pytanie - skoro to tak popierdala, to czemu od razu tego sprzęgła fabrycznie nie montowali na skrzyni | bo im się nie chciało... rajdowe to po ETS 250G5 miały wszystkie... potrafili robić bardzo mocne dwutakty, ale to pewnie wina rządu... |
_________________
If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg
Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682 |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2011-04-27, 09:18
|
|
|
Cytat: | bo im się nie chciało... |
Wydaje mi się, że to raczej kwestia założeń konstrukcyjnych. Przyjemniej jeździ się silnikiem o dużych masach wirujących, bo nie jest aż tak czuły na zmiany obciążenia. Agresywna charakterystyka nie jest konieczna do normalnej turystycznej jazdy bo po co. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
Hagi
Tuning Silników 2T
Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 382 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2011-04-27, 11:48
|
|
|
Dokładnie. Ja robię motocykl pod siebie. Jeżeli ktoś używa go według jego przeznaczenia, do jazdy turystycznej to takie przeróbki nie są konieczne. Jak powiedział intr. Założenia konstrukcyjne, czyli przeznaczenie danego motocykla. |
_________________ http://bikepics.com/members/peki16/
|
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2011-04-27, 12:30
|
|
|
Mnie bardziej zastanawia po co konstruktorzy stosowali zębatkę (tą dużą) z żeliwa zamiast ze stali, przecież stal jest bardziej wytrzymała |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2011-04-27, 12:49
|
|
|
Ponieważ żeliwo lepiej tłumi drgania i napęd nie dzwoni. Koło jest duże a stal rezonuje. Stalowe koła stosowano wydaje mi się w wersjach sportowych, gdzie hałas dużego znaczenia nie miał a liczyła się wytrzymałość udarowa. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2024 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2011-04-27, 14:07
|
|
|
intr napisał/a: | Stalowe koła stosowano wydaje mi się w wersjach sportowych | Nawet na pewno, dodatkowo były one "odchudzane".
[ Dodano: 2011-04-27, 14:08 ]
Werpach napisał/a: | potrafili robić bardzo mocne dwutakty, ale to pewnie wina rządu... | Zainteresowaniu wiedzą dlaczego TS 200 nie weszła do produkcji. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2011-04-29, 08:40
|
|
|
Tyle że to żeliwne koło jest perfidnie odlane, moim skromnym zdaniem to właśnie dlatego że koło to można było odlewać zostało do końca produkcji w niezmienionej formie. Pamiętajmy ze najmniejsza próba przestawienia tak olbrzymiej fabryki motocykli na inny podzespół wiązała się z olbrzymimi kosztami i długim okresem wdrożenia produkcji. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Hagi
Tuning Silników 2T
Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 382 Skąd: Bolesławiec
|
|
|
|
|
Ogar
Jeb z klamy!!!
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 497 Skąd: Sanok RSA
|
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2011-04-29, 16:55
|
|
|
najlepiej dać dorobić stalowe z tego co się oriętowałem wyjdzie to około 100 zł |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
kubastunt
jeb z dzidy
Motocykl: Cbr F4i
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 447 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-04-29, 17:18
|
|
|
misq125, jeszcze sie przyznajesz ze masz kły wysypane |
_________________ MZeciarz Masakrator
Stunt riding isn't a crime!!
˙˙˙ ǝuɐqǝɾʎʍ ɯɐɯ |
|
|
|
|
Hagi
Tuning Silników 2T
Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 382 Skąd: Bolesławiec
|
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2011-04-29, 18:34
|
|
|
jakiś rok temu na allegro pytałem się kolesia który świadczył takie usługi, ile by to kosztowało, odpisał że około 100 zł. |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-04-29, 18:37
|
|
|
w miare tanio jak na stalowe kółko stal zawsze mocniejsza i mniej krucha niż żeliwo |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Hagi
Tuning Silników 2T
Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 382 Skąd: Bolesławiec
|
|
|
|
|
szakul123
pogromca mitów
Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 236 Skąd: Wodzisław śl
|
Wysłany: 2011-04-29, 19:30
|
|
|
jeśli ktoś ma tokarkę w domu to mógłby wytoczyć sobie koło,a później tylko oddać do warsztatu ślusarskiego żeby dorobili zęby takie same jak w starym kole |
_________________ cross rider |
|
|
|
|
Hagi
Tuning Silników 2T
Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 382 Skąd: Bolesławiec
|
|
|
|
|
|