Zalewa swiece |
Autor |
Wiadomość |
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-02-01, 22:19
|
|
|
No jeszcze sie pytasz Wszystko masz mieć drożne. Potem będziesz regulował. Przerwa na platynkach bezwzględnie 0.3-0.35mm! Ufam ze masz zapłon dobrze ustawiony |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Masztet
Motocykl: Mz 301
Wiek: 29 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 0 Skąd: Gorzów Wlk
|
Wysłany: 2012-02-01, 22:58
|
|
|
Zaplon mam na 99% dobrze ustawiony w GMP 0.3mm a wyprzedzenie 2.75mm. Ten filter to wczoraj tak rozkrecilem i zobaczylem ze tak to zrobil i wywalilem tamto. Jutro zobacze ten tloczek ssania czy ma dobra uszczelke. Moze byc cos jeszcze przyczyna ze zalewa swiece jak zaplon jest dobrze gaznik dajmy ze tez bedzie dobrze to cos moze byc jeszcze przyczyna? |
|
|
|
|
__Karol__
Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Wiek: 30 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 411 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-02-01, 23:39
|
|
|
Masztet napisał/a: | Zaplon mam na 99% dobrze ustawiony w GMP 0.3mm a wyprzedzenie 2.75mm. |
Przerwy na platynkach nie ustawiasz w GMP tylko w miejscu gdzie następuje maksymalne rozchylenie styków, wcale nie musi być do górny martwy punkt. Jeżeli ustawisz tłok w GMP i ruszasz płytką na której umieszczony jest przerywacz to zmieniasz położenie przerywacza względem krzywki, co za tym idzie, GMP nie oznacza że styki są najbardziej oddalone od siebie. Paniatna? |
_________________ "Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." |
|
|
|
|
Masztet
Motocykl: Mz 301
Wiek: 29 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 0 Skąd: Gorzów Wlk
|
Wysłany: 2012-02-02, 07:06
|
|
|
Z tego co mi sie wydaje to wlasnie w GMP platynki maja najwieksze rozchylenie. I tak tez robilem ze w GMP 0.3 przerwe ustawialem. |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-02, 08:42
|
|
|
Niekoniecznie. Różnie to bywa. Najpierw śrubką ustawiasz maksymalne rozwarcie styków, potem przesuwając płytką całą płytką ustawiasz iskrę na 2.7-3mm przed ZZ |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
__Karol__
Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Wiek: 30 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 411 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2012-02-02, 09:19
|
|
|
Masztet napisał/a: | Z tego co mi sie wydaje to wlasnie w GMP platynki maja najwieksze rozchylenie. I tak tez robilem ze w GMP 0.3 przerwe ustawialem. |
To teraz zrób tak, przekręć płytkę maksymalnie w prawo, ustaw rozchylenie przerywacza w GMP na 0.3
Teraz przekręć płytkę max w lewo i zobacz czy w GMP też będziesz miał 0.3 |
_________________ "Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-02-02, 13:07
|
|
|
Dokładnie tak jak pisze KAROL i Saska251. Najlepiej to kręć wałem i w momencie kiedy będą najbardziej rozwarte platynki dopiero masz ustawić 0.3mm. Potem ustawiasz tłok te swoje 2.75mm przed GMP i w tym momencie, dokładnie wtedy mają sie ZACZYNAĆ rozwierać platynki. Mają się rozwierać tak że wraz z przemieszczaniem się tłoka do góry mają się rozwierać jeszcze bardziej. |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2012-02-02, 15:27
|
|
|
Nie zapominajcie, że po ustawieniu przerwy później zapłonu należy jeszcze raz sprawdzić ile wynosi szczelina na platynkach! |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:07
|
|
|
A no to tego już chyba nie trzeba przypominać |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:29
|
|
|
Duke to, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
norbertmz
mz zawodostwo
Motocykl: mz etz 250 x2
Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 358 Skąd: Kacprówek
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:43
|
|
|
Hector2 ustawie sobie taki podpis bo właśnie już któryś raz powtarzasz takie mądre słowa |
_________________ "To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich " |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-02, 18:01
|
|
|
Masztet napisał/a: | J. A fajka jest tam zwykła. Chociaż już troszkę wyrobiła sie bo leciutko schodzi ze świec. [...] Zapłon mam klasyczny. |
No i proszę - wyszło szydło z worka.
Kolejny problem rozwiązany.
Diagnoza - niechlujstwo |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-02-02, 19:29
|
|
|
No tak bywa dobrze że zapytałem |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Masztet
Motocykl: Mz 301
Wiek: 29 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 0 Skąd: Gorzów Wlk
|
Wysłany: 2012-02-02, 22:48
|
|
|
Zaplon tak samo ustawialem w 301 i w kolegi 250 i oba motorki bardzo pieknie pracuja. A co do fajki to nie ze niechlujstwo tylko motorek niedawno kupilem nawet 2 tygodnie nie minely i nie mialme czasu sie bawic a fajke i profilaktycznie przewod WN tez zamowilem teraz tylko czekam az kurier zapuka do moich drzwi. Ssanie dzisiaj rozkrecilem i jest uszczelka na tloczku ssania i gumka tez jest dobra. |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-02-02, 23:42
|
|
|
Popraw to co trzeba, weź jeszcze tą fajke wymień. Musi ona mieć opornik 5k Ohm. NGK ma fajną fajke, jakby stworzona do MZ, kosztuje dyche a nawet wodoszczelna jest podobno.. Zapłon Misiu Pysiu ustawiamy tak jak pisaliśmy. Popraw i dopiero będzie dzidaaaaa
Ps. Sorki ale %%%.... |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Masztet
Motocykl: Mz 301
Wiek: 29 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 0 Skąd: Gorzów Wlk
|
Wysłany: 2012-02-03, 21:13
|
|
|
Dzisiaj ustawiłem zapłon tak jak mówiliście niewiele musiałem poprawić ale jednak gaźnik wydmuchałem sprężonym powietrzem tłoczek od ssania jest dobry uszczelka tez. Założyłem nowa fajkę od NGK przewidziana dla MZetek przewód WN wymieniłem na nowy świecę kupiłem NGK B8HS taka jak mówiliście filter poprawiłem wszystko na cacy uszczelniłem i dalej świecę zalewa. Co zrobić z tym fantem? Zobaczył bym jeszcze ten poziom paliwa ale nie wiem jak się za to zabrać żeby nie zrobić tak ze zacznie mi przelewać sie bo narazie nic nie cieknie i mi się wydaje ze nie jest za duży poziom paliwa bo w gaźniku od 301 taki sam mam poziom paliwa. |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-02-03, 21:21
|
|
|
Powiedz nam jeszcze kilka kwestii:
1. Opisz nam KROK PO KROKU jak odpalasz tą etkę
2. Powiedz czy jak nie zaciągniesz ssania to świece zalewa tak że kapie z niej?
3. Jaki masz akumulator? Wiek/stan/napięcie.
4. W ostateczności sprubuj ją odpalić na pych: Ssanie, 3 kopy, wyłączasz ssanie, włączasz zapłon, Luz, idziesz kłusem, sprzęgło, dzida 2gi bieg wbijasz, pełny ciąg, puszczasz sprzęgło i biegniesz dalej, potem bez sprzęgła przebijasz z drugiego biegu na pierwszy i napierasz pchniesz ją i nagle khy khy khy Wrrrrrrrr i zyje. Miej sprzęgło w pogotowiu i lepiej rób to na powierzchni o dobrej przyczepności. Bo padniesz na twarz a Edyta pojedzie sama... Spróbuj tak ale odpowiedz jeszcze na te pytania. |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Masztet
Motocykl: Mz 301
Wiek: 29 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 0 Skąd: Gorzów Wlk
|
Wysłany: 2012-02-03, 21:32
|
|
|
1.Daje ssanie kopie dzisiaj za 3 razem zaskoczyła ale pochodziła chwileczkę i świeca zalana.
2.Bez ssania świeca jest troszkę suchsza.
3. Akumulator od 300 wziołem nowy jest nawet pól roku nie ma napięcie 12V 5A mam jeszcze jedne 12V 9A ale tego nie podłączałem
4. Na pycha trosze pchałem pyrkała pyrkała nabrała mocy przejechałem sie z 200 m i swieczka zalana. I pchamy do domku. |
|
|
|
|
Piotrek94
Motocykl: Mz Etz 150
Wiek: 30 Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 36 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-03, 22:32
|
|
|
A jak reaguje ma gaz? A może spróbuj odpalić ze zdjętą gumą tą co łączy filtr z gaźnikiem. |
|
|
|
|
Masztet
Motocykl: Mz 301
Wiek: 29 Dołączył: 21 Paź 2011 Posty: 0 Skąd: Gorzów Wlk
|
Wysłany: 2012-02-03, 22:38
|
|
|
Jak odpalił i dałem gaz to jedyna reakcja letko sie wkreca i nagle muł kompletny i swieczka zalana i tak cały czas jutro wezmę zdejmę ta gumę bo dzisiaj już troszkę za późno |
|
|
|
|
|