Przesunięty przez: MZ Maxi Perwers 2007-07-29, 20:23 |
Tłok - jakiego producenta wybrać? - ETZ 251 |
Autor |
Wiadomość |
Wawiak
Motocykl: MZ ETZ 250, HONDA XX
Wiek: 44 Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 51 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-07, 17:11
|
|
|
mam 200km po szlifie więc długo nie jechałem, może z 1km, na almotowskim tłoku było to całkowicie nierealne. Przy 120km/h silnik momentalnie grzechotał i następowało zablokowanie tłoka w cylindrze. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24577
moja MZ |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5280 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2012-04-07, 20:00
|
|
|
Jak ktoś byłby zainteresowany to w sklepie w mojej okolicy posiadają oryginalne pierścienie na 1,3 i 4 szlif DDR do 250-tek |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
stachu272
Stachu
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 141 Skąd: Biskupnica/Człuchów
|
Wysłany: 2012-04-07, 20:07
|
|
|
Podłączę się do tematu. Jakiś czas temu robiłem szlif cylindra . Kupiłem tłok na 3 szlif o rozmiarze 70,43. Mój majster niestety musiał zrobić większy luz niż te 0,05, ponieważ już kiedyś ktoś majstrował z tym cylindrem. Przez to że mam za duży luz między tłokiem a cylindrem i dźwięk nie jest przez to miły dla ucha.
Potrzebuję tłok o rozmiarze 70,47, ale obecnie jak na złość nie mogę go nigdzie dostać. Albo 70,50 lub 70,45. Może ktoś pomoże? |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23265 |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2012-04-08, 08:47
|
|
|
Wawiak napisał/a: | Jeżeli jest ktoś zainteresowany mogę podesłać link do sprzedawcy z allegro jak również namiar na dobry zakład szlifierski w Warszawie. |
Podaj liniki na forum zarówno do tłoka jak i pierścieni ! |
_________________
|
|
|
|
|
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2012-04-09, 01:23
|
|
|
Wawiak, Jeśli możesz to podaj namiary na dostawców. Nie chodzi mi tylko o linki sprzedarzy... podaj całe nazwy urzytkownika (po tym zawsze ktoś znajdzie sprzedawce) |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
|
Wawiak
Motocykl: MZ ETZ 250, HONDA XX
Wiek: 44 Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 51 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-09, 12:10
|
|
|
podaję link do sklepu allegro http://allegro.pl/sklep/2...ika-motocyklowa
[ Dodano: 2012-04-12, 21:30 ]
tak wygląda węgierski tłok po 350km, od 150km ostro go piłowałem włącznie z prędkościami maksymalnymi. Zdecydowałem się na zdjęcie cylindra ponieważ myślałem że przeholowałem i zatarłem go. Nie wiem dlaczego silnik po bardzo ostrej jeździe traci moc a później gaśnie. Po około minucie chodzi już normalnie dopóki znowu nie zacznę go mocno kręcić. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24577
moja MZ |
|
|
|
|
Dukee
Yamaha Tour Team
Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 1156 Skąd: KCH/SG
|
Wysłany: 2012-04-16, 20:19
|
|
|
Wawiak Bo puchnie! Widocznie w zakładzie w którym robiłeś szlif zły luz montażowy Ci dobrali. Jaki ten luz masz?
Z tego co mi wiadomo to KAŻDY tłok (a przynajmniej producent) ma zróżnicowane te wymiary luzu. Wynika to za zastosowania innych materiałów i obróbki cieplnej. Wymiar 0.05mm dla silnika EM250 jest przewidziany dla ORYGINALNYCH niemieckich tłoków które były od nowości w MZ. Teraz inne tłoki są. Jeżeli luz montażowy będzie dobrze dobrany - producent tłoka określa go przy produkcji po serii testów, to tłok spuchnie bo zawsze coś tam się powiększy ale nie aż tak żeby się blokował. Tyle wiem od mistrza z zakładu w którym będe robił szlif niedługo. Planuję również na węgierskim tłoku które rzekomo są przez nich z Rzeszowa pozyskiwane. Firma Auto-Szlif Kraków |
_________________ Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki
|
|
|
|
|
Wawiak
Motocykl: MZ ETZ 250, HONDA XX
Wiek: 44 Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 51 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-18, 09:29
|
|
|
Dukee, ten tłok nie puchnie. wygląda tak samo jak w momencie kiedy wyjąłem go z opakowania. Przyczyną był źle ustawiony gaźnik. W tej chwili jeżdźę ile fabryka dała i wszystko jest ok. Luż montażowy jest 0,06. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24577
moja MZ |
|
|
|
|
|