» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Cała prawda o sportowym filtrze powietrza.
Autor Wiadomość
tomek.350 


Motocykl: MZ 150
Wiek: 34
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 8
Skąd: Brześć Kujawski
Wysłany: 2006-03-27, 15:19   Cała prawda o sportowym filtrze powietrza.

Witam wszystkich!!! Mam pytanie do was jako urzytkowników MZ, a więc czy sportowy filtr powietrza oferowany na Allegro poprawia osiągi silnika?? Czy dzięki temu wynakazkowi:) Nasz sprzęt bedzie lepiej rwał z pod świateł?? Moze ktoś już urzytkowal takie cudo to niech sie podzieli spostrzezeniami. Pozdro dla wszystkoch!!!
 
     
markus1 

Motocykl: Honda VT250F
Wiek: 36
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Cięcina ok.Żywca
Wysłany: 2006-03-27, 15:37   

Ja mam takowy filter i raczej nie zauważyłem wzrostów mocy :|
_________________
Odwaga nie polega na nie odczuwaniu strachu, ale na umiejętności działaniu mimo niego...
 
 
     
Miaziu 
0 RH+


Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 233
Skąd: Krawce
Wysłany: 2006-03-27, 18:23   

ja mam w simsonku i zauważyłem różnice. Lepiej przyspiesza i ma lepszy dźwięk :wink:
_________________
http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-03-27, 19:20   

Filtr sportowy to nie koniecznie stożkowy;]
dobry filt po zestrojeniu na hamowni daje przyrost mocy 2% nie mozliwy do wyczucia;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-27, 19:55   

zgadzam sie z Hubertem,to samo tyczy sie niemal wszytskich innchy zekomo tuningowych akcesorió tym bardziej pochodzenia allegro,wlasnie filtrow,swiec,super chromowanych pierscieni,tłokow z 4 rowkami,itd to wszytsko przewaznie kompletne buble ze nieprzemyslanymi i wygórowanymi opisami,zeby tylko kase wyciagnac od człowieka,jesli towar jest naprawde dobry to moze on podniesc osiagi silnika ale w naprawde nieznacznym stopniu niespecjalnie odczowalnym,no najwyrzej zmieni sie kultura pracy lub spalanie...i niemiałem tu namysli chromowanych pierscieni:D zeby komus do głowy nieprzyszło szukac takich ale dobrej jakosci,bo do MZ nic takiego nieistnieje i jest zupelnie zbedne to samo tyczy sie tłokow :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Peterek 
NNI A851


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 469
Skąd: Nidzica/Wwa
Wysłany: 2006-03-27, 21:57   

mialem zamiar kupic taki filtr...ale szybko mi przeszlo jak dowiedzialem sie o ile szybciej zuzywaja sie cylinder i tlok. takie filtry maja mniejsza powierzchnie filtrujaca i wpuszczaja wiecej syfu :? -predzej rozwierce swoja etz do 301 :twisted: -pzdr
_________________
"...obsraj sie a nie daj sie..."

To moja maszyna!
 
 
     
dawid482 


Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 265
Skąd: Katowice
Wysłany: 2006-03-27, 22:11   

Najlepiej jest jeździć na standardowych filtrach,pierścieniach i tłokach i innych cudach,bo tak to było konstruowane żeby wszystko jak najlepiej ze sobą współpracowało a zmiany moze nieznacznie poprawiają jakieś parametry ale zdecydowanie więcej jest negatywnych skutków przeróbek-przynajmniej ja tak uważam.
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-03-27, 23:10   

zmiany jak sie dokonuje to kosztem czegos innego (w przyrodzie nic nie ginie tylko zmienia swoja postec :twisted: ) np. jak zwiekszymy moc to kosztem czegos np. wieksze spalanie, zmniejszenie trwalosci silnika...itp. Mozna cos zrobis dla poprawy elastycznosci silniczka ale w granicach rozsadku:) DAWID482 ma racje "Najlepiej jest jeździć na standardowych filtrach,pierścieniach i tłokach i innych cudach,bo tak to było konstruowane żeby wszystko jak najlepiej ze sobą współpracowało a zmiany moze nieznacznie poprawiają jakieś parametry ale zdecydowanie więcej jest negatywnych skutków przeróbek" :mrgreen:

[ Dodano: 2006-03-27, 23:13 ]
aha i zastanowcie sie przed "usprawnianiem silnika" czy chcecie jezdzic najszybsza MZ w okolicy i od remontu do remontu 500km czy poprawic motocykl pod wzgledem elastycznosci i wlasciwosci jezdnych jak na turystyka przystalo :D :)
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-03-28, 07:11   

za komuny:P Absolweci szkół technicznych na warsztatach bawili sie w rasownie MZ ;) Z opowiadań wiem ze zmiany nie były duże... strojono długosci słupa powietrza oraz długosc kolanka;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
shalashaska 

Motocykl: ...
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 224
Skąd: polska
Wysłany: 2006-03-28, 14:32   

Z tym filtrem jest tak jak z naszymi kobietami.Kupisz jej stringi to będzie płynniej pracować i bardziej bedziesz zadowolony ża ma stringi :mrgreen: .Kupisz filter stożkowy do MZ też będziesz zadowolony bo masz filtr stożkowy :mrgreen:
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-03-28, 15:24   

hehehe ale porównanie :lol: :D
Moim zdaniem tuning mechaniczny w MZ i robienie z niej "przecinaka" to nie jest dobry pomysł bo nigdy nie będzie maiała takich osiagów jak by się chicało a i tak ma niezle :) . Ingerencja w mechanike silnia zawsze musi się odbić małą żywotnością i dużym spalaniem. A pozza tym MZ to jest raczej motocykl miejski/turystyczny i jak chec się mieć zarąbiste osiaggi to rpoponuje kupić Japońca i problem z głowy a nie katować MZ.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-03-28, 16:21   

[quote="dawid482"]Najlepiej jest jeździć na standardowych filtrach,pierścieniach i tłokach i innych cudach,bo tak to było konstruowane żeby wszystko jak najlepiej ze sobą współpracowało a zmiany moze nieznacznie poprawiają jakieś parametry ale zdecydowanie więcej jest negatywnych skutków przeróbek-przynajmniej ja tak uważam.[/quote]

absolutnie sie z tym nie zgadzam - fabryczne bebechy to kompromis jakości/ceny :!:
w Hondziarze mam założony min. "nie standartowy" filtr powietrza KN z wielu powodów , choćby z ekonomiczengo-dozgonna gwarancja , przy liczbie km. które kręce w ciagu roku bikiem , koszt zakupu filtra (250zł) zamortyzował mi sie po sezonie , po drugie spalanie absolutnie nie wzrosło - jak ktoś wyżej napisał , odczuwalnego przyrostu mocy też nie ma , korzyści : ze wzgledu na specyfike lepsze właściwości filtrtacyjne i praktycznie bezobsługowy

zgadzam sie natomiast zę ładowanie " tuningowych" bebechów z pod znaku no name moze spowodowac wiecej szkody niż pożytku
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
robinson00 

Motocykl: ETZ 250
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 25
Skąd: Złotów
Wysłany: 2006-04-08, 17:24   

Zgadzam się z Toma, fabryczne parametry zawsze można poprawić, uważam że nigdy nie jest tak dobrze że nie mogłoby być lepiej.Oczywiscie przy wszelkich tiuningowych przeróbkach należy pamietać o granicach rozsądku i nie robić niczego na tkz "sztukę".Podam przykład na podstawie instalacji zapłonowej.Jak wiadomo zapłony w MZ poczatkowo były tylko klasyczne na przerywacz, nastepnie wprowadzono modyfikację zwaną bezstykowym elektronicznym zapłonem która była o niebo lepsza od poprzedniej, niestety na tym się skończyło. Więc dlaczego po upływie kilkunastu lat nie pokusić się o zastosowanie mikroprocesorowego zapłonu ze zmiennym kątem wyprzedzenia właśnie w naszych MZ? Przecież praktycznie każdy japoński motocykl ma zmiennokątową charakterystykę zapłonu.Oni zaczęli stosować to rozwiązanie w swoich motocyklach już dawno temu i stosują je do dzisiaj więc wniosek jest taki że to się sprawdziło. Wydaje mi się że naśladowanie światowego lidera w produkcji motocyklów jest jak najbardziej na miejscu, dlatego właśnie postanowiłem połączyć osiągnięcia elektroniki i informatyki i podjąć się wykonania takiego układu zapłonowego.Obecnie projekt jest w fazie testów i zapowiada się naprawdę obiecująco.
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-04-08, 17:50   

miałęm taki filter i zauwazyłem niewielka roznice !! Motor mial latwy dostep do powietrza totez sie lepiej zbierał jednak pomysłąme o tym ze skoro leprza przepuszczalnosc to gorsze czyszczenie !! ZObaczyłęm ta lichutka gąbeczke i dałęm sobie spokoj !! Zamontowałęm stary filterek !! Wole oszczedzac cylinder tlok
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-04-08, 21:58   

moje moto się dobrze zbiera więc nie będe tracił pieniędzy na jakieś sportowe filterki, które tylko mogą popsuć silnik :D :D wydaje mi się że ci którzy zakladają te filtry to tylko po to by zaszpanować, że ma coś tuningowego :mrgreen: nie chce tu nikogo obrazić, bo może ktoś z forum ma taki, to jest tylko mój pogląd :wink:
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-04-09, 01:44   

[quote="Radko"]wydaje mi się że ci którzy zakladają te filtry to tylko po to by zaszpanować, że ma coś tuningowego [/quote]
ale poleciałeś po łebkach z tym tematem :evil: :evil:
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-04-09, 17:21   

no sorki jeśli kogoś obraziłem, ale takie jest moje zdanie odnośnie sportowych filtrów w mz :D ale to tak troche przez żarty powiedziałem, więc bez urazy ok??
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-04-14, 23:47   

heh ja miałęm takie filterek :) ale sie go pozbyłęm :) :)
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
Jak-44 (joker) 
Joker :)


Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-04-16, 01:45   

Sportowy filtr w MZ heh .... stanowcze NIE !!!
_________________
Joker moze i nie V.I.P, ale jakie ma moto:)

http://www.bikepics.com/members/01joker/90etz251/
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2006-04-21, 18:46   

hehe nie o tyle sportowy :) tylko stozkowy :) :) bo sportowe to mi sie wydaje ze to nei jest :) :) ale tekie sobie :) nie polecam jesli chcecie zadbac i silnik jak o dziecko :) :D
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13