Moja koncepcja na "trzysta"/ETZ 300, gotowy pomysł |
Autor |
Wiadomość |
tasmanwsk
Forza Juventus!!
Motocykl: MZ ETZ 251 1989
Wiek: 30 Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 53 Skąd: Górnica
|
Wysłany: 2015-06-29, 21:13
|
|
|
Dobra to tak jeśli już będę mieć 300 ccm i głowice to gaźnik musze zmienić? Czy org od mz etz 251 pasuje i tylko dysza większą? Aha i czy jeśli założę cylinder 250to czy tłumika nie musze zmienić? Bo chce w 251zrobić 300 i się zastanawiam . Cylinder od 250kupie a co dalej? |
_________________ MZ ETZ 251e 89r, Daelim Cordi 50 |
|
|
|
|
jaroquest
Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 512 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2015-10-14, 20:44
|
|
|
czochu napisał/a: | Zmieniasz dysze w bingu i po kłopocie |
Jaki rozmiar dysz Binga proponujecie do 300? |
|
|
|
|
Adam_Kuba
Adam_Kuba
Motocykl: ETZ 251 '91
Wiek: 28 Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 1 Skąd: EPJ
|
Wysłany: 2016-05-31, 21:55
|
|
|
Pozwolę sobie odkopać temat, bo jeśli chodzi o głowicę, jak i sam cylinder wątpliwości nie mam, ale chodzi mi o wydech.
Jak właśnie wygląda sprawa z wydechem w 251 robiąc 300cc na garnku z 250, skoro jest inne strojenie, a okna po szlifie nie opuszczają się zbyt mocno? Zatem zostaje strojenie z 250, a wydech do tego 251? Co do tej kwestii mam wątpliwości, więc myślę, że weterani rozwieją moje wątpliwości. |
_________________ Uszanowanko! |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2016-06-03, 10:05
|
|
|
jaroquest napisał/a: | czochu napisał/a: | Zmieniasz dysze w bingu i po kłopocie |
Jaki rozmiar dysz Binga proponujecie do 300? |
108 dollerto/mikuni |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2016-06-03, 10:06
|
|
|
adam_s53@wp.pl napisał/a: | Pozwolę sobie odkopać temat, bo jeśli chodzi o głowicę, jak i sam cylinder wątpliwości nie mam, ale chodzi mi o wydech.
Jak właśnie wygląda sprawa z wydechem w 251 robiąc 300cc na garnku z 250, skoro jest inne strojenie, a okna po szlifie nie opuszczają się zbyt mocno? Zatem zostaje strojenie z 250, a wydech do tego 251? Co do tej kwestii mam wątpliwości, więc myślę, że weterani rozwieją moje wątpliwości. |
Dlatego 300 najlepiej pracuje na tłumiku od 250 bo posiada przerobiony cylinder od 250.
Opcjonalnie można założyć wydech od 300 do przerobionego cylindra 250 na 300 i będzie to samo.
Wydech 251 trochę dławi |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
gmichal
gmichal
Motocykl: ETZ 250
Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2013 Posty: 2 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2016-06-10, 10:49
|
|
|
Witam!
Czy możesz mi podać dane kontaktowe? |
_________________ gmichal |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-06-10, 12:38
|
|
|
off top gmichal ile Ty już postów napisałeś na forum? Fajny błąd |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2016-06-10, 17:29
|
|
|
gmichal, Masz wszystko pod linkiem na dole strony "INTR-MOT". Teraz będziesz klepał 300-tki za 15.000zł? |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Piotrek05
Renowacja TS-ki
Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 274 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-05-20, 18:08
|
|
|
A TS-ke 250 można przerobić na 300? I gdzie skoro Roman nie świadczy już usług, teraz gdy na poważnie mam zamiar odbudować mz |
_________________ Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2020-05-21, 23:55
|
|
|
Przeróbka Ety na 300 wynika z dostępności tłoka do fabrycznej 300, tj 75,50. Do starszych modeli takich tłoków nie ma, więc tak prosty zabieg polegający na zrobieniu większej dziury nie wchodzi w grę. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
|