Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:16 |
Gaźnik - wolne obroty - MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
Eda
Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 81 Skąd: Łęgi zach-pom.
|
Wysłany: 2006-06-09, 12:10 Gaźnik - wolne obroty - MZ ETZ 150
|
|
|
Witam.
Może Wy będziecie wiedzieć, o co chodzi.
Jak w temacie. Przy próbie ustawienia wolnych obrotów, silnik sam wskakuje na b. wysokie obroty. Jeśli śrubę regulującą położenie przepustnicy wykręcę, to oczywiście gaśnie, niemniej podgazowując go manetką, można pojeździć. Natomiast podczas wkręcania tej śruby silnik niby normalnie pracuje, by po chwili wkręcić się na maksa. I nie dzieje się to regularnie. Co to może być? Wiesza się przepustnica? Raczej niezauważyłem. Lewe powietrze? Zużyty gaźnik?
Jeśli to informacja istotna, to przekręcenie manetki o ok. 45 stopni powoduje mocne rozkręcenie silnika. Czy to jest normalne? Wydaje mi się, że powinien być mniej czuły.
Może jest na forum jakiś posiadacz 150-tki z okolic Świdwina? Chętnie zamontowałbym na chwilkę jakiś "pewny" gaźnik, celem przekonania się czy to nie jego przyczyna. |
_________________ Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność
O. Wilde
Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/ |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-06-09, 12:29
|
|
|
lewe powietrze
a na 90 % simering od strony alternatora
PS. mam tak samo, i czekam na rozbiorke silnika :-/ :-/ :-/
i pewnie ze by ruszyć musisz wkrecic powyzej 3 tys. bo jak nie to zdechnie... |
|
|
|
|
Eda
Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 81 Skąd: Łęgi zach-pom.
|
Wysłany: 2006-06-10, 14:41
|
|
|
Ciągnie od niskich obrotów elegancko |
_________________ Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność
O. Wilde
Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/ |
|
|
|
|
marekkniaz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 18 Skąd: sssswqx
|
Wysłany: 2006-06-11, 08:36
|
|
|
chlopaki niezawsz e obroty to simering ja tez tak myslalem i rozebralem silnik co sie okazalow skrzyni korbowej szklanka benzyny stad wysokie obroty mialemidentyczne obiawy motor sam wchodzil na wysokie obroty ito naprawde wysokie powodem pewnie jest cos z gaznikeim ale sam jeszcze tego niewme do konca pozdro |
|
|
|
|
Qwet
:::BLUE MZ ETZ:::
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-06-11, 15:06
|
|
|
marekkniaz napisał/a: | rozebralem silnik co sie okazalow skrzyni korbowej szklanka benzyny |
OMG to chyba jednocześnie nie masz dyszy wolnych obrotów ni dychy głównej ni uszczelki od ssania OMG!! Tyle paliwa w komorze korbowej!! A może to był olej mixol? Lejesz 1:1??
Samoczynne wchodzenie na wysokie obroty >> ssanie fałszywego powietrza (między gaźnikiem a cylindrem). Brak wolnych obrotów - nieszczelność komory korbowej bądź też zapchana dysza wolnych obrotów. |
_________________ Los Emzetas Bestiales |
|
|
|
|
marekkniaz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 18 Skąd: sssswqx
|
Wysłany: 2006-06-12, 09:31
|
|
|
no lwansie moze masz i racje co do nieszczelnosci miedzy gaznikiem a cyl;indrem to na bank ale ta benzyna to mnie zastanawia a moze plyk sie zawiesil dysze sprawdze napewno w kazdym razie cos jest nie tak dzieki za pomoc pozdro |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-15, 22:17
|
|
|
masz zle ustawiony gaznik. powiem ci tak.. jak masz ten bolec w gazniku na ktory musisz wprowadzic przepustnice.sprobuj go wybic.wyjmij calkowicie.i tak na luza wpusc przepustnice.powinno byc ok.a obroty wtedy ustaw linka.wtedy nie ma mowy zeby ci sie przepustnica zawiesila. u mnie to jest dopiero.jak wloze ten bolec.ustawie przepustnice jak powinna byc.to wogolez kopa nie zapali.za nic.a pchne i od razu. wyjme bolec .przepustnice wloze luzem,i oki.pali za kazdym razem.gaznik drugi i to samo. |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-15, 23:37
|
|
|
marekkniaz, to tego paliwa do komory korbowej musialo ci naleciec,zaraz przedtym jak rozkreciles silnik,bo ze szklanka paliwa w komorze korbowej daje se uciac reke a nawet dwie ze nawet by niepiernoł,pozatym kiedy bys kopal to paliwo zostalo by wyzucone tak ze cieklo by po kolanku wydechowym,silnik byl by poprostu zalany w trupa i nie mugł by wogule chodzic a co dopiero wkrecac sie sam na obroty,to jest niemozliwe... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
marekkniaz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 18 Skąd: sssswqx
|
Wysłany: 2006-06-16, 10:28
|
|
|
kurcze niewiem kiedy i jak sie dostalo to paliwo to komory w kazdym razie plula paliwem przez kolanko i to bardzo duzo a przepustnica napewno sie nie wiesza moze tak byc ze plywak nieodcina doplyu paliwa do ganika idlatego zalewa komore poradzcie mi cos pozdro |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-16, 12:22
|
|
|
jak ci plywak nie bedzie odcinal paliwa.to tam masz dziurke w gazniku i nia sie przeleje..
wyjmij gaznik..zdejmij dol.przeczysc.zaloz. nie zakladaj gaznika.wpusc paliwo normalnie przez wezyk.a potem ostroznie zdejmij dol.i zobacz ile ci tam nalecialo.
[ Dodano: 2006-06-16, 12:23 ]
masz tam blaszke.i nia reguluj.tylko plywakow nie odginaj. |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
|