» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:16
Gaźnik - wolne obroty - MZ ETZ 150
Autor Wiadomość
Eda 

Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 81
Skąd: Łęgi zach-pom.
Wysłany: 2006-06-09, 12:10   Gaźnik - wolne obroty - MZ ETZ 150

Witam.
Może Wy będziecie wiedzieć, o co chodzi.
Jak w temacie. Przy próbie ustawienia wolnych obrotów, silnik sam wskakuje na b. wysokie obroty. Jeśli śrubę regulującą położenie przepustnicy wykręcę, to oczywiście gaśnie, niemniej podgazowując go manetką, można pojeździć. Natomiast podczas wkręcania tej śruby silnik niby normalnie pracuje, by po chwili wkręcić się na maksa. I nie dzieje się to regularnie. Co to może być? Wiesza się przepustnica? Raczej niezauważyłem. Lewe powietrze? Zużyty gaźnik?
Jeśli to informacja istotna, to przekręcenie manetki o ok. 45 stopni powoduje mocne rozkręcenie silnika. Czy to jest normalne? Wydaje mi się, że powinien być mniej czuły.

Może jest na forum jakiś posiadacz 150-tki z okolic Świdwina? Chętnie zamontowałbym na chwilkę jakiś "pewny" gaźnik, celem przekonania się czy to nie jego przyczyna.
_________________
Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność :)
O. Wilde

Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-06-09, 12:29   

lewe powietrze
a na 90 % simering od strony alternatora
PS. mam tak samo, i czekam na rozbiorke silnika :-/ :-/ :-/
i pewnie ze by ruszyć musisz wkrecic powyzej 3 tys. bo jak nie to zdechnie... ;-)
 
     
Eda 

Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 81
Skąd: Łęgi zach-pom.
Wysłany: 2006-06-10, 14:41   

Ciągnie od niskich obrotów elegancko
_________________
Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność :)
O. Wilde

Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/
 
 
     
marekkniaz 

Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 18
Skąd: sssswqx
Wysłany: 2006-06-11, 08:36   

chlopaki niezawsz e obroty to simering ja tez tak myslalem i rozebralem silnik co sie okazalow skrzyni korbowej szklanka benzyny stad wysokie obroty mialemidentyczne obiawy motor sam wchodzil na wysokie obroty ito naprawde wysokie powodem pewnie jest cos z gaznikeim ale sam jeszcze tego niewme do konca pozdro
 
 
     
Qwet 
:::BLUE MZ ETZ:::


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-06-11, 15:06   

marekkniaz napisał/a:
rozebralem silnik co sie okazalow skrzyni korbowej szklanka benzyny

OMG to chyba jednocześnie nie masz dyszy wolnych obrotów ni dychy głównej ni uszczelki od ssania OMG!! Tyle paliwa w komorze korbowej!! A może to był olej mixol? Lejesz 1:1??

Samoczynne wchodzenie na wysokie obroty >> ssanie fałszywego powietrza (między gaźnikiem a cylindrem). Brak wolnych obrotów - nieszczelność komory korbowej bądź też zapchana dysza wolnych obrotów.
_________________
Los Emzetas Bestiales :P
 
 
     
marekkniaz 

Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 18
Skąd: sssswqx
Wysłany: 2006-06-12, 09:31   

no lwansie moze masz i racje co do nieszczelnosci miedzy gaznikiem a cyl;indrem to na bank ale ta benzyna to mnie zastanawia a moze plyk sie zawiesil dysze sprawdze napewno w kazdym razie cos jest nie tak dzieki za pomoc pozdro
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-15, 22:17   

masz zle ustawiony gaznik. powiem ci tak.. jak masz ten bolec w gazniku na ktory musisz wprowadzic przepustnice.sprobuj go wybic.wyjmij calkowicie.i tak na luza wpusc przepustnice.powinno byc ok.a obroty wtedy ustaw linka.wtedy nie ma mowy zeby ci sie przepustnica zawiesila. u mnie to jest dopiero.jak wloze ten bolec.ustawie przepustnice jak powinna byc.to wogolez kopa nie zapali.za nic.a pchne i od razu. wyjme bolec .przepustnice wloze luzem,i oki.pali za kazdym razem.gaznik drugi i to samo.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-15, 23:37   

marekkniaz, to tego paliwa do komory korbowej musialo ci naleciec,zaraz przedtym jak rozkreciles silnik,bo ze szklanka paliwa w komorze korbowej daje se uciac reke a nawet dwie ze nawet by niepiernoł,pozatym kiedy bys kopal to paliwo zostalo by wyzucone tak ze cieklo by po kolanku wydechowym,silnik byl by poprostu zalany w trupa i nie mugł by wogule chodzic a co dopiero wkrecac sie sam na obroty,to jest niemozliwe...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
marekkniaz 

Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 18
Skąd: sssswqx
Wysłany: 2006-06-16, 10:28   

kurcze niewiem kiedy i jak sie dostalo to paliwo to komory w kazdym razie plula paliwem przez kolanko i to bardzo duzo a przepustnica napewno sie nie wiesza moze tak byc ze plywak nieodcina doplyu paliwa do ganika idlatego zalewa komore poradzcie mi cos pozdro
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-16, 12:22   

jak ci plywak nie bedzie odcinal paliwa.to tam masz dziurke w gazniku i nia sie przeleje..
wyjmij gaznik..zdejmij dol.przeczysc.zaloz. nie zakladaj gaznika.wpusc paliwo normalnie przez wezyk.a potem ostroznie zdejmij dol.i zobacz ile ci tam nalecialo.

[ Dodano: 2006-06-16, 12:23 ]
masz tam blaszke.i nia reguluj.tylko plywakow nie odginaj.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15