Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:10 |
Silnik - Przerywa - MZ ETZ 250 |
Autor |
Wiadomość |
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:00 Silnik - Przerywa - MZ ETZ 250
|
|
|
Wiem że takie tematy już były ale mój prblem jest oryginalny. Mz super chodzi ale gdy dojdzie do 6 tys. obrotów zaczyna przerywać gdy minie 6 tys. znowu normalnie chodzi. Czy problem może tkwić w napalonych platynkach?? Jakie są objawy zepsutego kondenstora. Zgóy dzięki!!! |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
eMZetkowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 706 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:56
|
|
|
Ja bym wolał najpierw sprawdzić te elementy, łącznie z świecą, potem dopiero pytać na forum |
_________________ eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
|
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:58
|
|
|
ja na twoim miejscu sprawdził bym ładowanie bo gy ja go nie miałem a AQ miał prąd to moto chodził ale na wysokich obrotach przerywał. (Takie objawy miałem w MZ TS 150 i w CZ350)spróbój może to także przyczyna u ciebie |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
cosmic
Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 32 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2006-06-15, 17:43
|
|
|
miałem podobnie, problem minął jak zmieniłem świece, i wyminiłem kabel wysokiego napięcia
pozdrawiam |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2006-06-15, 18:11
|
|
|
Jutro wszystko posprawdzam i przekarze realcje. Jest jeszcze coś gdy ustawiałem zapłon zauważyłem, że moje platynki są rozwarte tylko na moment, u mojego brata w MZ ETZ 250 platynki są rozwarte około pięć razy dłużej i jest różnica w budowie krzywki jest inna "krzywizna". Ma to coś do rzeczy?? |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339 |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-15, 21:40
|
|
|
nie wiem czy te krzywki roznia sie.moze sprawdze u sasiada jutro i napisze.. platynki powinny sie otwierac krotko...
przyczyna przerywania :hmm.nie sadze zeby to byly platynki..ani kondensator..
bo bys mial iskre nie rownomierna.i moto by ci caly czas przerywal.albo wogole nie odpalal
przyczyna tego moze byc swieca.albo ladowanie. naladuj dobrze akumulator i wtedy sprawdz |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-15, 22:03
|
|
|
ale jak jedziesz .dajesz gazu.dochodzi do 6tys..obr.i co..?co dokladnie sie dzieje?da rade przekroczyc te 6tys??i dalej tez przerywa? a na postoju tak samo? zmien swiece |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-15, 23:25
|
|
|
panowie,a tak na zdrowy rozsadek to czy to jest normalne piłowac MZ do 6 tys??,jedno pytanie: Po co?,jak ktos da jedna rozsadna odpowiedz to ok, ale jak nie to wezcie zamknijcie ten temat bo jest kompletnie bezsensu,czy jak cyferki sa do 8 tys tzn ze trzeba tyle krecic,a jak ma 140 na budziku to tyle ma jechac?? zastanowcie sie niektorzy co piszecie bo rece opadaja.WALDEK150, krec tak dalej to sie zdziwisz ktorgos dnia jak ci sielnik stanie przy tych 6 tys,a za toba bedzie tir. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
marekkniaz
Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 18 Skąd: sssswqx
|
Wysłany: 2006-06-16, 10:32
|
|
|
SOWIETVW w calej rociaglosci sie z toba zgadzam przeciez to glupota katowac silnik na 6 tys obrotow skala na licznikach o niczym nieswaidczy taka jazda prowadzi go przegrzania i zatarcia silnika pozdro |
|
|
|
|
Nanek4
Motocykl: GSF600 Bandit S
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 22 Skąd: Knapy
|
Wysłany: 2006-06-16, 11:42 prawda..
|
|
|
Ja tez uwazam ze piłowanie na 6 tys i wecej jest bez sensu...ostatnio zrbiłem taki test przyspieszałem na maksa i nie patrzyłem na obroty dopiero wtedy gdy kończyło się przyspieszenie zerknołem i 5600 tyle u mnie pokazał obrotomierz,takze jesli chcemy dawać w piz**naszej eci najlepiej do takich obrotow bo dalsze piłowanie nic nie daje!!!podr..;-) |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-16, 12:15
|
|
|
zgadzam sie z wami.ale jak mu moto przerywa.to napewno trzeba cos z tym zrobic.a nie jezdzic az calkowicie klapnie. ja tam swojej eci nie zaluje silniczek jeszcze byl nie rozbierany aale mam na oku 251 .stoi u dziadka chce 1400zl..raczej ja kupie.
Pozdro |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-06-16, 19:55
|
|
|
SOVIETVW napisał/a: | panowie,a tak na zdrowy rozsadek to czy to jest normalne piłowac MZ do 6 tys??,jedno pytanie: Po co?, |
Właściwie to macie racje ale nie raz chęć szaleństwa na MZecie jest silniejsza od rozumu, np. gdy pierwszy raz w tym roku (no może drugi) wyjechałem MZ na drodze i napotkałem prostą to tak jakoś odruchowo ręka przekręciła gaz ile się dało . Jakiś czas fajnie się jechało ale nagle coś zaczęło napier... w silniku i strasznie osłabła :-/ Gdy rozebrałem ją w domu okazało się że pierścienie popękały i pocharatało tłok (naszczęście cylinder zbytnio nie ucierpiał). Później miałem problemy z nowym tłokiem ale to już inna bajka....
Niech to będzie dla was przestrogą, bo mnie to już nauczyło rozumu |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2006-06-16, 20:45
|
|
|
MZ gdy minie już 6 tys. obrotów to chodzi normalnie tylko koło 6tys. przerywa. Zmieniłem świece i nic ustawiałem na rózne sposoby zapłon i nic zmieniłem cewke zapłonową i dalej przerywa!!!
[ Dodano: 2006-06-16, 20:48 ]
Na luzie to chodzi normalnie. Gdy dam jej w pniak to wskazówka obrotomierza obraca się o 360 stopni od kołka do kołka. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339 |
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-16, 22:40
|
|
|
waldek150: a co sie dzieje jak wlaczysz swiatla?tak samo przerywa czy jeszcze bardziej? |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
|
|
|
|
Tomek-88
Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Maj 2006 Posty: 346 Skąd: Gnieździska/Kielce
|
Wysłany: 2006-06-17, 14:22
|
|
|
waldek150:ty to masz przypadek... nie daje mi to spokoju pomoge ci to rozwiklac.jak chcesz to skontaktuj sie ze mna na gg:4415875 twoj problem moze tkwic w gazniku. mialem tak w simsonie. |
_________________ Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2006-06-17, 21:14
|
|
|
Próbowałem i nie ma różnicy czy na światłach czy bez. Zapomniałem zauważyć że kiedyś też tak miała ale grzebałem przy niej przez tydzień i puścił ją ten syf ale nie doszłem co to dokładnie było. Jeździłem sobie spokojnie przez rok i teraz znów. Wymieniłem gaźnik wszystko było w porządku nie miałem tylko wolnych obrotów zmieniłem zapłon wolne już były ale zato wrócił jej stary nawyk!!!! Może mieć filter coś do tego??? Poprostu dawno nic mi się nie psuło w MZ i musiałem zgrzebać ku*** mać.
[ Dodano: 2006-06-17, 21:21 ]
Próbowałem ustawiać zapłon tak jak był przed tem ustawiony i nic. MZ chodzi bardzo dobrze spalanie jest brązowe na całej świecy nie tylko na elektrodzie. Gdy jade 100km/h zaczyna przerywać kichać i zeby ja ciagnął nie pojedzie wiecej!!! W tedy nawet nie łapie 6tys. i już przerywa. Jak chodziła normalnie to spokojnie łapał 110-115km/h. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339 |
|
|
|
|
|