» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:10
Silnik - Przerywa - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2006-06-15, 13:00   Silnik - Przerywa - MZ ETZ 250

Wiem że takie tematy już były ale mój prblem jest oryginalny. Mz super chodzi ale gdy dojdzie do 6 tys. obrotów zaczyna przerywać gdy minie 6 tys. znowu normalnie chodzi. Czy problem może tkwić w napalonych platynkach?? Jakie są objawy zepsutego kondenstora. Zgóy dzięki!!!
Ostatnio zmieniony przez William 2006-10-19, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-15, 13:56   

Ja bym wolał najpierw sprawdzić te elementy, łącznie z świecą, potem dopiero pytać na forum :-)
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-06-15, 13:58   

ja na twoim miejscu sprawdził bym ładowanie bo gy ja go nie miałem a AQ miał prąd to moto chodził ale na wysokich obrotach przerywał. (Takie objawy miałem w MZ TS 150 i w CZ350)spróbój może to także przyczyna u ciebie
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
cosmic 

Motocykl: Mz ETZ 250
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2006-06-15, 17:43   

miałem podobnie, problem minął jak zmieniłem świece, i wyminiłem kabel wysokiego napięcia
pozdrawiam
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2006-06-15, 18:11   

Jutro wszystko posprawdzam i przekarze realcje. Jest jeszcze coś gdy ustawiałem zapłon zauważyłem, że moje platynki są rozwarte tylko na moment, u mojego brata w MZ ETZ 250 platynki są rozwarte około pięć razy dłużej i jest różnica w budowie krzywki jest inna "krzywizna". Ma to coś do rzeczy??
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-15, 21:40   

nie wiem czy te krzywki roznia sie.moze sprawdze u sasiada jutro i napisze.. platynki powinny sie otwierac krotko...
przyczyna przerywania :hmm.nie sadze zeby to byly platynki..ani kondensator..
bo bys mial iskre nie rownomierna.i moto by ci caly czas przerywal.albo wogole nie odpalal
przyczyna tego moze byc swieca.albo ladowanie. naladuj dobrze akumulator i wtedy sprawdz
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2006-06-15, 21:58   

Akumlator jest naładowany. Naj bardziej prawdopodobne wydaje mi się złe ustawienie regulatora.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-15, 22:03   

ale jak jedziesz .dajesz gazu.dochodzi do 6tys..obr.i co..?co dokladnie sie dzieje?da rade przekroczyc te 6tys??i dalej tez przerywa? a na postoju tak samo? zmien swiece
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-15, 23:25   

panowie,a tak na zdrowy rozsadek to czy to jest normalne piłowac MZ do 6 tys??,jedno pytanie: Po co?,jak ktos da jedna rozsadna odpowiedz to ok, ale jak nie to wezcie zamknijcie ten temat bo jest kompletnie bezsensu,czy jak cyferki sa do 8 tys tzn ze trzeba tyle krecic,a jak ma 140 na budziku to tyle ma jechac?? zastanowcie sie niektorzy co piszecie bo rece opadaja.WALDEK150, krec tak dalej to sie zdziwisz ktorgos dnia jak ci sielnik stanie przy tych 6 tys,a za toba bedzie tir.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
marekkniaz 

Motocykl: mz 250
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 18
Skąd: sssswqx
Wysłany: 2006-06-16, 10:32   

SOWIETVW w calej rociaglosci sie z toba zgadzam przeciez to glupota katowac silnik na 6 tys obrotow skala na licznikach o niczym nieswaidczy taka jazda prowadzi go przegrzania i zatarcia silnika pozdro
 
 
     
Nanek4 


Motocykl: GSF600 Bandit S
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 22
Skąd: Knapy
Wysłany: 2006-06-16, 11:42   prawda..

Ja tez uwazam ze piłowanie na 6 tys i wecej jest bez sensu...ostatnio zrbiłem taki test przyspieszałem na maksa i nie patrzyłem na obroty dopiero wtedy gdy kończyło się przyspieszenie zerknołem i 5600 tyle u mnie pokazał obrotomierz,takze jesli chcemy dawać w piz**naszej eci najlepiej do takich obrotow bo dalsze piłowanie nic nie daje!!!podr..;-)
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-16, 12:15   

zgadzam sie z wami.ale jak mu moto przerywa.to napewno trzeba cos z tym zrobic.a nie jezdzic az calkowicie klapnie. ja tam swojej eci nie zaluje :-D silniczek jeszcze byl nie rozbierany :lol: aale mam na oku 251 .stoi u dziadka :-D chce 1400zl..raczej ja kupie.
Pozdro
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-06-16, 19:55   

SOVIETVW napisał/a:
panowie,a tak na zdrowy rozsadek to czy to jest normalne piłowac MZ do 6 tys??,jedno pytanie: Po co?,

Właściwie to macie racje ale nie raz chęć szaleństwa na MZecie jest silniejsza od rozumu, np. gdy pierwszy raz w tym roku (no może drugi) wyjechałem MZ na drodze i napotkałem prostą to tak jakoś odruchowo ręka przekręciła gaz ile się dało :mrgreen: . Jakiś czas fajnie się jechało ale nagle coś zaczęło napier... w silniku i strasznie osłabła :-/ Gdy rozebrałem ją w domu okazało się że pierścienie popękały i pocharatało tłok (naszczęście cylinder zbytnio nie ucierpiał). Później miałem problemy z nowym tłokiem ale to już inna bajka....

Niech to będzie dla was przestrogą, bo mnie to już nauczyło rozumu
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2006-06-16, 20:45   

MZ gdy minie już 6 tys. obrotów to chodzi normalnie tylko koło 6tys. przerywa. Zmieniłem świece i nic ustawiałem na rózne sposoby zapłon i nic zmieniłem cewke zapłonową i dalej przerywa!!!

[ Dodano: 2006-06-16, 20:48 ]
Na luzie to chodzi normalnie. Gdy dam jej w pniak to wskazówka obrotomierza obraca się o 360 stopni od kołka do kołka.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-16, 22:40   

waldek150: a co sie dzieje jak wlaczysz swiatla?tak samo przerywa czy jeszcze bardziej?
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2006-06-17, 07:24   

Nie ma różnicy czy na światłach czy bez ale jeszcze raz spróbuje. Po prostu dochodzi do 6tys. zacznie przerywać minie 6 tys. i już normalnie.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-06-17, 14:22   

waldek150:ty to masz przypadek... :mrgreen: nie daje mi to spokoju ;-) pomoge ci to rozwiklac.jak chcesz to skontaktuj sie ze mna na gg:4415875 twoj problem moze tkwic w gazniku. mialem tak w simsonie.
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2006-06-17, 21:14   

Próbowałem i nie ma różnicy czy na światłach czy bez. Zapomniałem zauważyć że kiedyś też tak miała ale grzebałem przy niej przez tydzień i puścił ją ten syf ale nie doszłem co to dokładnie było. Jeździłem sobie spokojnie przez rok i teraz znów. Wymieniłem gaźnik wszystko było w porządku nie miałem tylko wolnych obrotów zmieniłem zapłon wolne już były ale zato wrócił jej stary nawyk!!!! Może mieć filter coś do tego??? Poprostu dawno nic mi się nie psuło w MZ i musiałem zgrzebać ku*** mać.

[ Dodano: 2006-06-17, 21:21 ]
Próbowałem ustawiać zapłon tak jak był przed tem ustawiony i nic. MZ chodzi bardzo dobrze spalanie jest brązowe na całej świecy nie tylko na elektrodzie. Gdy jade 100km/h zaczyna przerywać kichać i zeby ja ciagnął nie pojedzie wiecej!!! W tedy nawet nie łapie 6tys. i już przerywa. Jak chodziła normalnie to spokojnie łapał 110-115km/h.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16