» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu
Autor Wiadomość
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-06-15, 13:22   Regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu

Szukałem ale nie znalazłem. Czy coś takiego jest? Jak to działa, na co ma wpływ? Słyszałem że coś takiego miały ETZ 251, będące w posiadaniu Policji. Slyszał ktoś o czymś takim?
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2010-03-29, 12:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-06-15, 13:35   

Wiem że przyspieszacze były montowane w ES 250/2 Trophy, jeżeli chodzi Ci o przyspieszacz zapłonu...
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-15, 13:55   

Tak jest, w 251, nawet policyjnych nie słyszałem o takich rzeczach...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
Bartas 
Turysta

Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lis 2004
Posty: 403
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2006-06-15, 13:56   

Znajomy mial 251 niby z czyms takim- odkupiona od policji. A do czego to jest wogole? Jak dziala?
_________________
Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-15, 18:14   

ja mam policyjną i nie ma zadnego przspieszacza,a silnik w zadym szczgóle nierozni sie od normalnego,za to trophy wlasnie chyba ma ,widzial u kogos w borkach ale niedzialalo,ale teraz niepamietam czy to był trophy, w silniku EM-250 nie ma napewno,chyba ze w elektroniku jest cos nacudowane,ale tego niewiem i watpie,te silniki z tego co wiem,to maja stala wartosc wypzredzenia zaplonu,czyli od 2.5 do 3.0 mm przed GMP i nic tam sie nie zmienia,przespieszacze zaplonu stosuje sie po to zeby wykozystac wpelni energie spalajacej sie mieszanki,bo przy wyzszych obrotach miesznka ma mniej czasu na spalenie sie i nie zostaje wpelni wykozystana energia z jej spalania,bo zbyt szybko znajduje sie w wydechu,a kiedy jest przyspieszacz to odpowiednio zwieksza kat wyprzedzenia zaplonu,i wczesniej dochodzi do zapalenia mieszanki,dzieki czemu silnik wpelni wykozystuje energie ze spalonej mieszanki co objawia sie,lepszymi osiagami oraz mniejszym zuzyciem paliwa...czyli same plusy,ja chce zastosowac w Mz przyspieszacz odsrodkowy z malucha...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
ZXR_pl 
ZXR

Motocykl: SUZUKI GSXR 750 K8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 91
Skąd: Otwock
Wysłany: 2006-06-15, 21:51   

moj ojciec byl policjantem i jezdzil na mz etz 250 i etz 251 policyjnych gowno prawda ze sa mocniejsze itp silnik niczym sie nie ruzni od normalnej mz niema wcale wiecej mocy (KM) ani nic z tych zaczy to jakies stare gadanie ,,bo moja jest z policji to szybciej idzie,, POPROSTU KUPA OSZUSTWA I NABIERANIE LUDZI ZE JEST,,wzmocniona,, owszem starsze mz np moj wojo sw pamieci sprowadzal z niemczech miala ona chromowany napis ,,de lux,, i zamiast 19 miala 21 KM to jest fakt ale etz 250 a etz 250 ,,z policji,, >>SA TAKIE SAME<< (silnikowo)
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-15, 21:55   

o toz wlasnie to ZXR_pl, zgadzam sie w 100%,mam policyjna, i wszytsko jest to samo,tylko zebatke miala 18,ale jak sie patrzy na allegro to kazdy kto ma policyjna to pisze ze wzmocniona,ze jakies 27 koni albo cos,dokladnie gowno prawda...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wodzumz 
Zlotowicz
Dawca Ner


Motocykl: MZ ES 250/1.
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 96
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-06-17, 12:00   Przyspieszcze były montowane w Jaskółkach

Przyspieszcze były montowane w Jaskółkach, czyli MZ ES 250/0 i MZ ES 250/1. Zrezygnowano z nich ponieważ sprężynki, rozchylające przeciwagi przyspieszacza szybko traciły swoje włascności i podczas jazdy przyspieszacz powodował zbyt wczesny zapłon. Dla tego w wielu właścicileli zakłada układ stojan, :mrgreen: wirnij, krzywka od MZ Trophy, żeby nie mieć problemów z przyspieszaczem.
_________________
Wodzumz
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-17, 19:37   

Policyjne MZ miały inna długosc krucca ssacego;)(*był on wydłuzony) MZ miała mniejsza mocale wiekszy moment i miesciła si w nowszych normach dotyczcych czystosci spalin. AMEN!
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
polo 
mod_team


Motocykl: Yamaha XV1700
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 103
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-17, 21:36   

a jak ktoś chce elektroniczny zapłon z przyspieszaniem (zmianą kąta zapłonu w funkcji obrotów ) to niech się skontaktuje z firmą Prameti oni robią takie moduły zapłonowe
_________________
http://www.dywizjonpoludnie.pl
Ostatnio zmieniony przez polo 2006-06-18, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-06-18, 11:50   

albo na forum jest schemat :)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-19, 01:21   

ja mam policyjna i juz pisalem ze silnik nieroznil sie kompletnie niczym,a krociec gaznika nie jest zadnym wyjatkiem,a silniki zeby spelnialy normy emisji spalin mialy ograniczona moc do 17 koni i to byly MZ policyjne ale w DDR a nie w polsce,a cala tajemnica polegala na mniejszych dyszach i to wszytsko
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14