Regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Bartas
Turysta
Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 08 Lis 2004 Posty: 403 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:22 Regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu
|
|
|
Szukałem ale nie znalazłem. Czy coś takiego jest? Jak to działa, na co ma wpływ? Słyszałem że coś takiego miały ETZ 251, będące w posiadaniu Policji. Slyszał ktoś o czymś takim? |
_________________ Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego |
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2010-03-29, 12:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:35
|
|
|
Wiem że przyspieszacze były montowane w ES 250/2 Trophy, jeżeli chodzi Ci o przyspieszacz zapłonu... |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
eMZetkowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 706 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:55
|
|
|
Tak jest, w 251, nawet policyjnych nie słyszałem o takich rzeczach... |
_________________ eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
|
|
|
|
|
Bartas
Turysta
Motocykl: Jest kilka
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 08 Lis 2004 Posty: 403 Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2006-06-15, 13:56
|
|
|
Znajomy mial 251 niby z czyms takim- odkupiona od policji. A do czego to jest wogole? Jak dziala? |
_________________ Moje maszyny:
- Daimler Steyr Puch 175 SV 1957
- NSU OSB 251 Max (Standardmax) 1954
- DKW KS 200 1936
- DKW SB 200 1937
- DKW KS 200 1936 (niekompletny)
- coś współczesnego |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-15, 18:14
|
|
|
ja mam policyjną i nie ma zadnego przspieszacza,a silnik w zadym szczgóle nierozni sie od normalnego,za to trophy wlasnie chyba ma ,widzial u kogos w borkach ale niedzialalo,ale teraz niepamietam czy to był trophy, w silniku EM-250 nie ma napewno,chyba ze w elektroniku jest cos nacudowane,ale tego niewiem i watpie,te silniki z tego co wiem,to maja stala wartosc wypzredzenia zaplonu,czyli od 2.5 do 3.0 mm przed GMP i nic tam sie nie zmienia,przespieszacze zaplonu stosuje sie po to zeby wykozystac wpelni energie spalajacej sie mieszanki,bo przy wyzszych obrotach miesznka ma mniej czasu na spalenie sie i nie zostaje wpelni wykozystana energia z jej spalania,bo zbyt szybko znajduje sie w wydechu,a kiedy jest przyspieszacz to odpowiednio zwieksza kat wyprzedzenia zaplonu,i wczesniej dochodzi do zapalenia mieszanki,dzieki czemu silnik wpelni wykozystuje energie ze spalonej mieszanki co objawia sie,lepszymi osiagami oraz mniejszym zuzyciem paliwa...czyli same plusy,ja chce zastosowac w Mz przyspieszacz odsrodkowy z malucha... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
ZXR_pl
ZXR
Motocykl: SUZUKI GSXR 750 K8
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 91 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2006-06-15, 21:51
|
|
|
moj ojciec byl policjantem i jezdzil na mz etz 250 i etz 251 policyjnych gowno prawda ze sa mocniejsze itp silnik niczym sie nie ruzni od normalnej mz niema wcale wiecej mocy (KM) ani nic z tych zaczy to jakies stare gadanie ,,bo moja jest z policji to szybciej idzie,, POPROSTU KUPA OSZUSTWA I NABIERANIE LUDZI ZE JEST,,wzmocniona,, owszem starsze mz np moj wojo sw pamieci sprowadzal z niemczech miala ona chromowany napis ,,de lux,, i zamiast 19 miala 21 KM to jest fakt ale etz 250 a etz 250 ,,z policji,, >>SA TAKIE SAME<< (silnikowo) |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-15, 21:55
|
|
|
o toz wlasnie to ZXR_pl, zgadzam sie w 100%,mam policyjna, i wszytsko jest to samo,tylko zebatke miala 18,ale jak sie patrzy na allegro to kazdy kto ma policyjna to pisze ze wzmocniona,ze jakies 27 koni albo cos,dokladnie gowno prawda... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Wodzumz
Zlotowicz Dawca Ner
Motocykl: MZ ES 250/1.
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Sty 2006 Posty: 96 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2006-06-17, 12:00 Przyspieszcze były montowane w Jaskółkach
|
|
|
Przyspieszcze były montowane w Jaskółkach, czyli MZ ES 250/0 i MZ ES 250/1. Zrezygnowano z nich ponieważ sprężynki, rozchylające przeciwagi przyspieszacza szybko traciły swoje włascności i podczas jazdy przyspieszacz powodował zbyt wczesny zapłon. Dla tego w wielu właścicileli zakłada układ stojan, wirnij, krzywka od MZ Trophy, żeby nie mieć problemów z przyspieszaczem. |
_________________ Wodzumz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-06-17, 19:37
|
|
|
Policyjne MZ miały inna długosc krucca ssacego;)(*był on wydłuzony) MZ miała mniejsza mocale wiekszy moment i miesciła si w nowszych normach dotyczcych czystosci spalin. AMEN! |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
polo
mod_team
Motocykl: Yamaha XV1700
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Paź 2004 Posty: 103 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2006-06-17, 21:36
|
|
|
a jak ktoś chce elektroniczny zapłon z przyspieszaniem (zmianą kąta zapłonu w funkcji obrotów ) to niech się skontaktuje z firmą Prameti oni robią takie moduły zapłonowe |
_________________ http://www.dywizjonpoludnie.pl |
Ostatnio zmieniony przez polo 2006-06-18, 14:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-06-18, 11:50
|
|
|
albo na forum jest schemat |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-19, 01:21
|
|
|
ja mam policyjna i juz pisalem ze silnik nieroznil sie kompletnie niczym,a krociec gaznika nie jest zadnym wyjatkiem,a silniki zeby spelnialy normy emisji spalin mialy ograniczona moc do 17 koni i to byly MZ policyjne ale w DDR a nie w polsce,a cala tajemnica polegala na mniejszych dyszach i to wszytsko |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
|