W którym miejscu moge skrócic wydech ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2018-03-25, 11:17
|
|
|
No właśnie tylko pytanie czy był liczony. Pojemność to pół biedy bo można policzyć aktualną i powyginać tak aby pojemość była taka sama. Pytanie czy ilość wygięć i kąt wygięć ma wpływ na pracę silnika?
Dyfuzor zostałby bez zmian, powyginałbym kolanko. |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-25, 14:16
|
|
|
Zuh napisał/a: | Pytanie czy ilość wygięć i kąt wygięć ma wpływ na pracę silnika? |
Tak, ma. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2018-03-26, 20:00
|
|
|
No właśnie.
A jest ktoś na forum kto by mi ogarnął policzenie wydechu i podesłanie wymiarów? |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-03-26, 20:36
|
|
|
Na innym forum znam, jak zmienisz kryterium poszukiwań to odezwij się, dam Ci namiar |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
Zuh
Jeżdżący na eMZecie
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2018-03-26, 21:39
|
|
|
No może trochę się źle wyraziłem, miałem na myśli ogólnie czy ktoś jest w stanie to wyliczyć lub zna kogoś takiego. |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-03-27, 01:18
|
|
|
Pw |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
|