» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:11
Silnik - czterosuwowy - MZ ETZ 251
Autor Wiadomość
spiwor 
Driver

Motocykl: Christine 251
Wiek: 47
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 45
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-06-19, 09:31   Silnik - czterosuwowy - MZ ETZ 251

Czy zna ktoś może jakąś etkę 251 z przeszczepionym silnikiem od czterosówa? Czy jest to wogóle możliwe? Jeśli ktoś widział takie udo proszę o podanie namiarów zdjęć lub wykonawcy.

Pytam bo po raz kolejny już będę składał swoją minę i jeśli okaże się , że znowu coś jest nie tak to mam zamiar zrzuić silnik w najgłębszą czeluść mojej piwnicy. Tym razem okazał się brak podkładki między uszczelniaczem a łożyskiem pod zębatką.
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-14, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-06-19, 11:06   

spiwor napisał/a:
Czy zna ktoś może jakąś etkę 251 z przeszczepionym silnikiem od czterosówa? Czy jest to wogóle możliwe? Jeśli ktoś widział takie udo proszę o podanie namiarów zdjęć lub wykonawcy.

Pytam bo po raz kolejny już będę składał swoją minę i jeśli okaże się , że znowu coś jest nie tak to mam zamiar zrzuić silnik w najgłębszą czeluść mojej piwnicy. Tym razem okazał się brak podkładki między uszczelniaczem a łożyskiem pod zębatką.

nie ma większego problemu z zadoptowaniem - dla chcecego nic trudnego dodatkowe dwa podciagi na rame i wrzucasz co masz pod ręką :lol: - jedyne ograniczenie to moc i masa silnika

a nie lepiej solidnie przysiaść i poskładać wszystko z sercem aby było git ? :-D
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-06-19, 15:24   

widoczenie juz nie ma tego serca dla tego silnika 8-)

ile ja razy sie wkurzalem jak cos mi nie wychodzilo to zawsze wlne to w kat i po jakims czase to zloze na spokojnie i zawsze wyjdzie :) a co do silnika to nie przesadzaj z moca zeby ci silnik z ramy nie wyskoczyl heh
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-06-19, 16:56   

heh jeszcze włoży silnik z gsx-r i bedzie pierwsza mz która przekracza 300km/h :mrgreen: - joke
a tak na poważnie to ciekawy pomysł ;-) ciekawe czy coś z tego wyjdzie
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
petro21 
ETZ-a ist the best


Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 81
Skąd: Komprachcice
Wysłany: 2006-06-19, 22:40   

heh jak bedziesz wywlal silnik to mozesz do mnie... ja sie nim chetnie zaopiekuje :-P a wogole mysle ze nie bylo by problemu wiekszego... tylko jakis silniczek znalesc mocowania przerobic, sterowanie, instalacje i jezdzic

POZDRO 4all.,..
8-)
_________________
wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... :D
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-06-19, 23:57   

byle by nie ciezszy niz oryginalny bo i tak juz walory jezdne 251 nie sa najlepsze...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-06-20, 00:00   

noo ale przeciez 4suw bedzie cięższy i raczej to musiałaby być jakaś konkretna pojemność ;-)
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-20, 13:19   

pojemnośc to jakieś 400-500ccm 2cylindrowa rzędówka, a z waga silnika nic nie wymyślisz swoje musi ważyć.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2006-06-20, 17:30   

można coś pokombinować z zawieszeniem, lepsza pompa hamulcowa, może się udać ten pomysł. choć ja uważam, że mz z innym sercem to już nie mz, ale swoją drogą przeszczepów robi się coraz więcej więc czu i nie soróbować z mz. życze powodzenia.

a propos, jedna rzecz którą bym chciał w mz to rozrusznik :-D
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-06-22, 09:57   

hmm tak się zastanawiałem i wydaje mi sie że jak wsadzisz silnik 4-suwowy do ramy od 251 to rama może nie wytrzymac obciążeń :-/ , wzrośnie masa motocykla no i chyba prędkość , to zalezy od silnika jaki włożysz
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
spiwor 
Driver

Motocykl: Christine 251
Wiek: 47
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 45
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-06-25, 10:56   

No i ten #%@&^@ silnik nie działa!! Ja chcę jeździć a nie grzebać się w tym złomie!!! Chciałbym spotkać tego co robił remont silnika przedemną, skąd tacy ludzie się biorą?? Włożyłem już w niego ponad 600zł(i to bez szlifu i wymiany wału miał tylko jeździć) i dalej jest coś nie tak. petro21 niestety nie podaruję ci niego bo on w końcu będzie działał ale w zimie, będzie miał wymienione wszystko na nówki bo rf 900 będzie już w garażu;)

Myślę nad silnikiem z DR 650 tylko muszę sprawdzić mocowania, bo zależy mi na tym żeby była możliwość powrotu do oryginału. Miał ktoś może bliższy kontakt z silnikiem z DR-a, czy to będzie pasować?
Sorry za pytania nie są one z lenistwa a braku czasu chodzenia i sprawdzania.
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-06-25, 21:06   

coś mi się widzi że ten silnikbedzie ciężko przeszczepić :?: :?: ale nie ma rzeczy niemozliwych.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 363
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-06-25, 21:16   

Po pierwsze to DR ma pewnie łańcuch po drugiej stronie :P
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-06-28, 22:06   

Z łańcuchem to akurat najmniejszy problem... Nikt nie przerabiał motorynki na silnik z sima?? wystarczy koło odwrócić, pogrzebać troche przy hamulcu i już....

Ale

1. Takiej mocy rama długo nie wytrzyma
2. Właściwości jezdne będą gorsze niż złe
3. Trzeba by przerabiać zawieszenie
4. I tak nie rozpędzisz sie do większych predkości niż 150km/h, bo MZ już przy 120 zachowuje sie nie pewnie
5. zębatka tylna też długo nie pociągnie

Podsumowując, nie radziłbym, chyba że jakiś silnik o niższej pojemności, np 250ccm

Aha.. niezapominajmy o MZ ETZ 500 z silnikiem Rotaxa(też czterosów), tylko że on nie ma takich imponujących osiągów..
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-28, 23:22   

najlepiej to własnie 1-2 cylindrowy rzędowy, pojemnośc od 300-500 max, ja tak przymierząlem na oko do mojej ramy silnik od LTD 440 i wielkościowo może i by jakoś wszedł ale chyba jest zaciężki i troche gabarytowo za duży, ale silnik tego typu właśnie do MZ by był najlepszy. I dobrze miketof, mówi nie może być zaszybyka bo te ramy są jednak wiotkie.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
krzych_mz150 
SUPER PREZES


Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 398
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-06-30, 12:23   

mz rotax ma podobne osiągi do 251, ale tam rama ma chyba trochę inna konstrukcję niz w etz :?:
słuchajcie ale są też plusy ciężkiego silnika, nie będzie problemu z podrywaniem koła :mrgreen:
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/VF,500/17319
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/211
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16