Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:11 |
Silnik - czterosuwowy - MZ ETZ 251 |
Autor |
Wiadomość |
spiwor
Driver
Motocykl: Christine 251
Wiek: 47 Dołączył: 08 Maj 2006 Posty: 45 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2006-06-19, 09:31 Silnik - czterosuwowy - MZ ETZ 251
|
|
|
Czy zna ktoś może jakąś etkę 251 z przeszczepionym silnikiem od czterosówa? Czy jest to wogóle możliwe? Jeśli ktoś widział takie udo proszę o podanie namiarów zdjęć lub wykonawcy.
Pytam bo po raz kolejny już będę składał swoją minę i jeśli okaże się , że znowu coś jest nie tak to mam zamiar zrzuić silnik w najgłębszą czeluść mojej piwnicy. Tym razem okazał się brak podkładki między uszczelniaczem a łożyskiem pod zębatką. |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-14, 19:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-06-19, 11:06
|
|
|
spiwor napisał/a: | Czy zna ktoś może jakąś etkę 251 z przeszczepionym silnikiem od czterosówa? Czy jest to wogóle możliwe? Jeśli ktoś widział takie udo proszę o podanie namiarów zdjęć lub wykonawcy.
Pytam bo po raz kolejny już będę składał swoją minę i jeśli okaże się , że znowu coś jest nie tak to mam zamiar zrzuić silnik w najgłębszą czeluść mojej piwnicy. Tym razem okazał się brak podkładki między uszczelniaczem a łożyskiem pod zębatką. |
nie ma większego problemu z zadoptowaniem - dla chcecego nic trudnego dodatkowe dwa podciagi na rame i wrzucasz co masz pod ręką - jedyne ograniczenie to moc i masa silnika
a nie lepiej solidnie przysiaść i poskładać wszystko z sercem aby było git ? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-06-19, 15:24
|
|
|
widoczenie juz nie ma tego serca dla tego silnika
ile ja razy sie wkurzalem jak cos mi nie wychodzilo to zawsze wlne to w kat i po jakims czase to zloze na spokojnie i zawsze wyjdzie a co do silnika to nie przesadzaj z moca zeby ci silnik z ramy nie wyskoczyl heh |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-06-19, 22:40
|
|
|
heh jak bedziesz wywlal silnik to mozesz do mnie... ja sie nim chetnie zaopiekuje a wogole mysle ze nie bylo by problemu wiekszego... tylko jakis silniczek znalesc mocowania przerobic, sterowanie, instalacje i jezdzic
POZDRO 4all.,..
|
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-19, 23:57
|
|
|
byle by nie ciezszy niz oryginalny bo i tak juz walory jezdne 251 nie sa najlepsze... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-06-20, 13:19
|
|
|
pojemnośc to jakieś 400-500ccm 2cylindrowa rzędówka, a z waga silnika nic nie wymyślisz swoje musi ważyć. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
Wysłany: 2006-06-20, 17:30
|
|
|
można coś pokombinować z zawieszeniem, lepsza pompa hamulcowa, może się udać ten pomysł. choć ja uważam, że mz z innym sercem to już nie mz, ale swoją drogą przeszczepów robi się coraz więcej więc czu i nie soróbować z mz. życze powodzenia.
a propos, jedna rzecz którą bym chciał w mz to rozrusznik |
_________________ http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/ |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
spiwor
Driver
Motocykl: Christine 251
Wiek: 47 Dołączył: 08 Maj 2006 Posty: 45 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2006-06-25, 10:56
|
|
|
No i ten #%@&^@ silnik nie działa!! Ja chcę jeździć a nie grzebać się w tym złomie!!! Chciałbym spotkać tego co robił remont silnika przedemną, skąd tacy ludzie się biorą?? Włożyłem już w niego ponad 600zł(i to bez szlifu i wymiany wału miał tylko jeździć) i dalej jest coś nie tak. petro21 niestety nie podaruję ci niego bo on w końcu będzie działał ale w zimie, będzie miał wymienione wszystko na nówki bo rf 900 będzie już w garażu;)
Myślę nad silnikiem z DR 650 tylko muszę sprawdzić mocowania, bo zależy mi na tym żeby była możliwość powrotu do oryginału. Miał ktoś może bliższy kontakt z silnikiem z DR-a, czy to będzie pasować?
Sorry za pytania nie są one z lenistwa a braku czasu chodzenia i sprawdzania. |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
KingNothing
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 363 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
miketof
Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 162 Skąd: Szczecin\Resko
|
Wysłany: 2006-06-28, 22:06
|
|
|
Z łańcuchem to akurat najmniejszy problem... Nikt nie przerabiał motorynki na silnik z sima?? wystarczy koło odwrócić, pogrzebać troche przy hamulcu i już....
Ale
1. Takiej mocy rama długo nie wytrzyma
2. Właściwości jezdne będą gorsze niż złe
3. Trzeba by przerabiać zawieszenie
4. I tak nie rozpędzisz sie do większych predkości niż 150km/h, bo MZ już przy 120 zachowuje sie nie pewnie
5. zębatka tylna też długo nie pociągnie
Podsumowując, nie radziłbym, chyba że jakiś silnik o niższej pojemności, np 250ccm
Aha.. niezapominajmy o MZ ETZ 500 z silnikiem Rotaxa(też czterosów), tylko że on nie ma takich imponujących osiągów.. |
_________________ Taka była:
www.gardzin.prv.pl
Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505 |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-06-28, 23:22
|
|
|
najlepiej to własnie 1-2 cylindrowy rzędowy, pojemnośc od 300-500 max, ja tak przymierząlem na oko do mojej ramy silnik od LTD 440 i wielkościowo może i by jakoś wszedł ale chyba jest zaciężki i troche gabarytowo za duży, ale silnik tego typu właśnie do MZ by był najlepszy. I dobrze miketof, mówi nie może być zaszybyka bo te ramy są jednak wiotkie. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
krzych_mz150
SUPER PREZES
Motocykl: Honda VF 500 MAGNA
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lut 2006 Posty: 398 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|