Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:17 |
Gaźnik - 30N3-1 30N2-5 |
Autor |
Wiadomość |
MATEUSZ
Motocykl: tereska
Dołączył: 11 Maj 2006 Posty: 2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2006-07-14, 09:37 Gaźnik - 30N3-1 30N2-5
|
|
|
Witam wszystkich!
Potrzebuje pilnie pomocy który gaźnik lepszy?
Pomużcie! zamierzam kupić nowy a nie wiem jaki, podobno na nnowszym MZ więcej pali. |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Radzio89
WilkuWDZ
Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 162 Skąd: Łódź-Widzew
|
Wysłany: 2006-07-14, 13:23
|
|
|
Jeden był stosowany w mz etz 251 mial chyba troche wieksze dysze no i charakteryzował sie wiekszym zuzyciem paliwa, 251 ma wiecej mocy, miedzy innymi przez gaźnik oraz zmienione fazy rozrzadu (tak mi sie wydaje) Jak masz TS albo ETZ 250 to kup gaźnik zalecany do tego modelu czyli chyba 30N3-1 (nie jestem pewien) a najlepiej gaźnik Binga wtedy to juz wogole mniej pali |
_________________ Moja Etullka
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-14, 18:39
|
|
|
30n3-1 stosowany głównie w 251 ale od 88 roku w etz250 (np. w mojej) moim zdaniem one slą lepsze niż 30n2-5 , mają komore pływaka na zawleczce i linke przpeustnicy montujesz o wiele łatiej / szybciej |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Radzio89
WilkuWDZ
Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 162 Skąd: Łódź-Widzew
|
|
|
|
|
miketof
Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 162 Skąd: Szczecin\Resko
|
Wysłany: 2006-07-16, 10:53
|
|
|
Radzio89 napisał/a: | Jeden był stosowany w mz etz 251 mial chyba troche wieksze dysze no i charakteryzował sie wiekszym zuzyciem paliwa[...] |
30N3-1 był stosowany w 251 i jak allu napisał końcowej serii 250, lecz charakteryzował sie mniejszym zużyciem paliwa, a że dysza główna była większa, to wynikało z konstrukcji gaźnika...
Radzio89 napisał/a: | [...]251 ma wiecej mocy, miedzy innymi przez gaźnik oraz zmienione fazy rozrzadu[...] |
ETZ 250 i ETZ 251 mają identyczną moc 15,4kW (20,9KM). Fazy rozrządu są zmienione, ponieważ tłumik jest krótszy. Dzięki zmienionym fazom zaoszczędzono także troszke na zużyciu paliwa.
Jednym słowem, kup 30N3-1, są lepsze, a jeśli już wogóle kupować nowy gaźnik, to lepiej dorzucić parę groszy i zakupić Binga.. |
_________________ Taka była:
www.gardzin.prv.pl
Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505 |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-07-16, 11:41
|
|
|
Radzio89,
http://www.bikepics.com/pictures/606674/
żeby dostać się do pływaka nie musisz odkręcać 3 śrubek tylko zawleczke odtykasz i gotowe .
PS. etka po deszczowym dniu |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Radzio89
WilkuWDZ
Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 25 Cze 2005 Posty: 162 Skąd: Łódź-Widzew
|
|
|
|
|
|