» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:23
Gaźnik z MZ ETZ 251 w MZ TS 250
Autor Wiadomość
zajarek 
Zajarek

Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 8
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2006-07-12, 19:35   Gaźnik z MZ ETZ 251 w MZ TS 250

Mam taki problem...Kupiłem gaźnik używany od ETZ 251 i założyłem do MZ TS 250. w zasadzie wszystko pasuje, ale .... Zapalić zapalił i owszem, ale przy małym wykręceniu gazu-przy jeździe to silnik tak "pyrkał" jak czterosuw, a przy większym wykręceniu gazu już normalnie. Przejechałem kilka kilometrów i prawie nie dojechałem do domu, bo zaczął "pyrkać" w całym zakresie i w dodatku kichać w rure wydechową. Podejżewam, że pewnie w grę wchodzi ustawienie i regulacja. ... Ja dawno nie miałem do czynienia z motocyklami, kiedyś byłem i owszem zapalonym "miotlarzem".... BArdzo proszę o poradę i za razem wyrozumiałość forumowiczów :) Co i jak należy wyregulować żeby było dobrze?? Wydech mam założony nówkę - sportowy.
Z góry dziękuje za fajne posty z dobrymi radami..:)
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2006-07-12, 19:40   

Mi sie wydaje że skład mieszanki jest zbyt ubogi
 
 
     
zajarek 
Zajarek

Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 8
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2006-07-12, 19:48   

to jak mam to wyregulować? czy reguluje się też iglicą? Wogóle, to jak najoptymalniej ustawić gaźnik?? Mam ten - według forumowiczów dobry - skręcany na śrubki
 
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2006-07-12, 19:54   

iglice najlepiej na środek a co do regulacji składu jest specjalna śruba regulacyjna składu mieszanki proponowałbym ją troche wykręcić (przynajmniej w 150 w 251 nie wiem ale też powinna być)

[ Dodano: 2006-07-12, 21:37 ]
Jak zrobisz to i nie będzie działać to pisz i będziemy myśleć dalej :-)
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-07-13, 01:30   

Cytat:
Mam ten - według forumowiczów dobry - skręcany na śrubki

pisaleś kolego wczesniej ze masz od ETZ 251 , tam komore paliwowa mocuje kabłąk ( takie ucho z drutu) . A jsli teraz mówisz ,z e masz na śrubki to by wychodziło na to ze nie jes to od 251 , tylko od 250 8-) .. Takze wkradło się nieporozumienie :-> ....

Jka moto kicha , to masz za bogata mieszanke ... Jeśli silnik nie jest na dotarciu to proponował bym zapiąć iglicę jak najniżej . Potem odkrecić srubę reg, biegu jaowego. o ok 1,5 obrotu( ta "pozioma" do podłoża), a ta ustawioną skośnie tak aby motor nie gasł na postoju ( miał równe obroty) , Wtedy zaobserwujez czy bedzie poprawa. Bo te dane podane przeze mnie to ogólne dla nowego silnika . Twój już jest po przebiegu i regulacja sie będzie troszkę różniła , al e do tego już trzeba indywidualnie podejsc z korektą. Jednakze na ogólnym ustawieniu powinno sie dac normalnie jeździc :-D .

Pozdro 4 ALL

[ Dodano: 2006-07-13, 01:32 ]
Jak by była za uboga mieszanka , to by moto wskakiwało na wysoki obroty ......
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
zajarek 
Zajarek

Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 8
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2006-07-13, 08:52   

Za chwile będę próbował...Zobaczę efekty i nie omieszkam napisać o tym
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-07-13, 09:14   

a mi wyglada na zatkana dysze:P
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
zajarek 
Zajarek

Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 8
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2006-07-19, 01:55   

Rozkręciłem i wymyłem cały gaźnik i wszelkie dyszki i dysze!! Syfu było co niemiara.
Ustawiłem według porad jak wyże. Chodzi, nawet nieźle....
Mam jeszcze pytanko odnośnie zapłonu - czy lepiej, gdy jest przyśpieszony, czy lepiej gdy jest deczko opóźniony ??
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15