Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:23 |
Gaźnik z MZ ETZ 251 w MZ TS 250 |
Autor |
Wiadomość |
zajarek
Zajarek
Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61 Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2006-07-12, 19:35 Gaźnik z MZ ETZ 251 w MZ TS 250
|
|
|
Mam taki problem...Kupiłem gaźnik używany od ETZ 251 i założyłem do MZ TS 250. w zasadzie wszystko pasuje, ale .... Zapalić zapalił i owszem, ale przy małym wykręceniu gazu-przy jeździe to silnik tak "pyrkał" jak czterosuw, a przy większym wykręceniu gazu już normalnie. Przejechałem kilka kilometrów i prawie nie dojechałem do domu, bo zaczął "pyrkać" w całym zakresie i w dodatku kichać w rure wydechową. Podejżewam, że pewnie w grę wchodzi ustawienie i regulacja. ... Ja dawno nie miałem do czynienia z motocyklami, kiedyś byłem i owszem zapalonym "miotlarzem".... BArdzo proszę o poradę i za razem wyrozumiałość forumowiczów Co i jak należy wyregulować żeby było dobrze?? Wydech mam założony nówkę - sportowy.
Z góry dziękuje za fajne posty z dobrymi radami..:) |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-07-12, 19:40
|
|
|
Mi sie wydaje że skład mieszanki jest zbyt ubogi |
|
|
|
|
zajarek
Zajarek
Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61 Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2006-07-12, 19:48
|
|
|
to jak mam to wyregulować? czy reguluje się też iglicą? Wogóle, to jak najoptymalniej ustawić gaźnik?? Mam ten - według forumowiczów dobry - skręcany na śrubki |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-07-12, 19:54
|
|
|
iglice najlepiej na środek a co do regulacji składu jest specjalna śruba regulacyjna składu mieszanki proponowałbym ją troche wykręcić (przynajmniej w 150 w 251 nie wiem ale też powinna być)
[ Dodano: 2006-07-12, 21:37 ]
Jak zrobisz to i nie będzie działać to pisz i będziemy myśleć dalej |
|
|
|
|
mundy
siła!
Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 527 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: 2006-07-13, 01:30
|
|
|
Cytat: | Mam ten - według forumowiczów dobry - skręcany na śrubki |
pisaleś kolego wczesniej ze masz od ETZ 251 , tam komore paliwowa mocuje kabłąk ( takie ucho z drutu) . A jsli teraz mówisz ,z e masz na śrubki to by wychodziło na to ze nie jes to od 251 , tylko od 250 .. Takze wkradło się nieporozumienie :-> ....
Jka moto kicha , to masz za bogata mieszanke ... Jeśli silnik nie jest na dotarciu to proponował bym zapiąć iglicę jak najniżej . Potem odkrecić srubę reg, biegu jaowego. o ok 1,5 obrotu( ta "pozioma" do podłoża), a ta ustawioną skośnie tak aby motor nie gasł na postoju ( miał równe obroty) , Wtedy zaobserwujez czy bedzie poprawa. Bo te dane podane przeze mnie to ogólne dla nowego silnika . Twój już jest po przebiegu i regulacja sie będzie troszkę różniła , al e do tego już trzeba indywidualnie podejsc z korektą. Jednakze na ogólnym ustawieniu powinno sie dac normalnie jeździc .
Pozdro 4 ALL
[ Dodano: 2006-07-13, 01:32 ]
Jak by była za uboga mieszanka , to by moto wskakiwało na wysoki obroty ...... |
_________________ MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
|
|
|
|
|
zajarek
Zajarek
Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61 Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2006-07-13, 08:52
|
|
|
Za chwile będę próbował...Zobaczę efekty i nie omieszkam napisać o tym |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-07-13, 09:14
|
|
|
a mi wyglada na zatkana dysze:P |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
zajarek
Zajarek
Motocykl: MZ Ts 250
Wiek: 61 Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 8 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2006-07-19, 01:55
|
|
|
Rozkręciłem i wymyłem cały gaźnik i wszelkie dyszki i dysze!! Syfu było co niemiara.
Ustawiłem według porad jak wyże. Chodzi, nawet nieźle....
Mam jeszcze pytanko odnośnie zapłonu - czy lepiej, gdy jest przyśpieszony, czy lepiej gdy jest deczko opóźniony ?? |
|
|
|
|
|