Przesunięty przez: motomaciey 2011-09-08, 10:19 |
Silnik - nie odpala po zakręceniu kranika - Jawa TS 350 |
Autor |
Wiadomość |
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-27, 23:43 Silnik - nie odpala po zakręceniu kranika - Jawa TS 350
|
|
|
Witam...
mam maly klopot... wiem ze to pytanie raczej nie na miejscu ale qmpel kupil Jawe TS 350. troche do roboty ale silniczek gral. nie chcial jej za bardzo (wolal MZ ) ale ja go do niej przekonalem:/ Bylem z nim u sprzedajacego--> moto chodzilo jak zlotko. ale jak jechal do mnie to nie odkrecil kranika i moto zgaslo i chu* nie zapalilo( w MZ odkrecam kranik, 2 kopy i jade:)) no to do mnie rozbieram gaznik czyszcze skladam i dupa. dobra nie gaznik ro moze zaplon... i dupa swiece suche, iskra ze konia by zabila... co dalej (fajka w ryj--> mysle) moze instalacja mp przerwe(ale nie iskra byla... sprawdzam--->wszysko ok.) pchamy... i co myslicie ze odpalila??? nie w tej bajce... nawet sie nie odezwala:( wykrecam swiece qrwa suche( co jest??:/ ) benzyna w baku jest poziom paliwa w gazniku w norme, jeszcze raz dysze--> skladam--> pchamy i dupa...(jak tu nie palic:P ) motocykle robie od 12roku zycia i nigdy nie mialem takiego problemu... CALA JAWA "czeski film, nikt nic nie wie..." MZ GORA!!!!
jeszcze mysle nad falszywym powietrzem ale juz nie chcialo mi sie dzisiaj zagladac:P jutro...
i co o tym myslicie??? pomozcie ludzie... |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-02, 19:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2006-03-27, 23:46
|
|
|
świece suche - kranik gaźnik krućce!!! no chyba żeby pierścienie pogubił:) |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-27, 23:46
|
|
|
aha kondensatory tez zmienilem (myslalem ze pod wplywem cisnienia tracil iskre...(ale swieca musiala by byc wilgotna)
[ Dodano: 2006-03-27, 23:49 ]
sprezanie jest... nic nie stuka nie dzwoni... w normie...
aha jak dalem do cylindrow dawke paliwa to na popych zlapala i jechala normalnie ale slabo na obroty sie wkrecala (dopiero powyzej 3tys. chodzila jak trzeba ) ale zgasilem i juz nie odpalilem... |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2006-03-27, 23:51
|
|
|
wlej pobnownie troche paliwa i odpal i niech pracuje... może przedmucha - s-reawdź filtr powietrza , ukłąd dolotowy, jełsi w gaźniku i w zniorniku wszystkow pożądku to nie ma bata.. a przez wężyk od kranika cieknie?? |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-03-27, 23:57
|
|
|
petro21 - nie myśl że jak to forum MZ to nie ma tu maniaków Jawy, bo możesz sie przejechać . I pamiętaj - nie ma złych/ dobrych motocykli - są tylko dobrze lub źle utrzymane..
A co do jawy kumpla proponuje zalać paliwa pod gary - powinno pomóc, a jak nie to rozłuż gaźnik na częsci pierwsze i przeczyść. |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-28, 00:00
|
|
|
nie cieknie a z kranika normalnie lecialo najlepsze ze ja w tej jawie robilem kapitalke jak 2 wlascicieli wczesniej ja miala... i zajebiscie jezdzila nawet ja sam ja docieralem i elegancko pozniej nie wiem co sie z nia dzialo... sprawdze filtr moze bo nie ma...:P kto to wie... i nie moze zrobic podcisnienia i nie zasysa... <lol>
[ Dodano: 2006-03-28, 00:07 ]
dzieki XARGO 1 pocieszyles mnie z tymi motocyklami ten byl dobrze utrzymany... powtarzam BYL...
tylko zartanawia mnie jedno czemu jak ponownie odkrecil kranik juz nie zapalil zbieg okolicznosci, czary, magia... dopiero po 3 godz jak dostal w cylindry benzyne i to tak z dupu chodzil na wolnych nie rowno i do 3 tys. nie mogl sie wkrecic... przeciesz przy sprzedajacym chodzil jak zlotko...sam jechalem przed kupnem... |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-03-28, 00:16
|
|
|
Najwidoczniej jak brakło wachy w gaźniku (zakrecony kranik) to ssał wszystko co mógł i zassał jakiś syf - cos sie przytkało i powstał problem. Takie rzeczy moga sie w prawie każdym sprzęcia zdażyć... |
Ostatnio zmieniony przez Xargo 2006-03-28, 00:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-28, 00:18
|
|
|
czego brakowalo?? wachy? chodzi o filtr powietrza?? nie wiem czy jest ale gaznik czyscilem 2 razy a regulacji nie zmienialem... |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2006-03-28, 00:23
|
|
|
wacha tj. paliwo, oktany, siara itp |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-28, 00:26
|
|
|
lool pierwsze slysze
[ Dodano: 2006-03-28, 11:21 ]
hehe po dlugiej nieprzespanej nocy wyymyslilem co moglo pasc...
jak zabraklo na moment benzyny (zakrecony kranik) i zatarl siemmering od str walu (nie robi podcisnienia w skrzyni korbowej ) albo uszczelka pomiedzy gaznikiem a cylindrem
sprawdze wszystko |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-03-28, 15:13
|
|
|
hej nieprzesadzaj gdyby simmeringgi tak padały szybko to stach pomyslec co by było... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-28, 15:24
|
|
|
wiem siemmeringi raczej nie... tez sam w to nie wierze:) wymienie ta uszczelke pod gaznikiem i zobaczymy co bedzie sie dzialo.ak by cos to napisze...:D |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-03-28, 16:20
|
|
|
sprawdz zaworek od plywaka
i wez rozkrcony gaznik podlacz do wezyka i pusc wache i zobacz czy leci |
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-03-28, 20:41
|
|
|
leci gaznik 2 razy czyscilem wymienilem uszczelki pod gaznikiem i pod kruccem ssania i dupa nie pali nawet sie nie odezwie a swiece suche |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
Pansio
NO!!!!!!!
Motocykl: MZ eTZ 251
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2006 Posty: 3 Skąd: WZIć KASE
|
Wysłany: 2006-03-28, 20:55
|
|
|
Wyjeb ją na złom a jak nie to kup nowy kranik i pokmin z dolotem wachy bo może być źle założona uszczelka pod króćcem i stożek bedzie opór i waha niedoleci .Moj kolega miał taki przypadek |
|
|
|
|
Zoltanno
Motocykl: MZ ETZ 251, AWO, OSA
Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-03-30, 12:30
|
|
|
to jest dziwna co najmniej. musi byc cos z benzyna, moze jej po prostu nie ma lub jest cos przypchane. pewnie leci troszke i wydaje sie ze jest dobrze, a zeby chozila to nie wystarczy
wyczysc kranik i kocce, zaworek przy plywaku sprzawdz no i oczywiscie dysze i wszystkie kanaliki przeczysc kompresorem, bo moze sie wydawac ze dysze czyste, a tam dalej zapchane. to musi dzialac nie ma innej opcji i na dodatek jak mowisz ze jak zalejesz pod gary to odpala.... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-03-30, 15:45
|
|
|
dokładnie zgadzam sie z przedmowcą,cos musi byc przytkane,a w takiej sytuacji to jest cos czego najmniej sie spodzewasz bo jest oczywistym ze tam jest wszytsko ok,z reguły tak wlasnie jest, wiec spradz takie banalne elementy... |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
miketof
Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2006 Posty: 162 Skąd: Szczecin\Resko
|
|
|
|
|
petro21
ETZ-a ist the best
Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 81 Skąd: Komprachcice
|
Wysłany: 2006-07-19, 07:42
|
|
|
juz wiem co jest. czolo walu jest luzne i sobie wache ciagnelo ale pod tlokamni przepompowywalo a nbie nad JUz smiga |
_________________ wczesniej...Duzo sprzeta...teraz ETZ250 romet(na sprzedaz)... w przyszlosci JUNAK i Honda CBR900RR FireBlade... |
|
|
|
|
|