tuning mz 250 policyjnej ? |
Autor |
Wiadomość |
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2834 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
rybson13
Zlotowicz
Motocykl: Sf
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 414 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2006-08-15, 22:10
|
|
|
eeeeeeeeeee niby jaki zmniejszony opor?? dla mnie jescze wiekszy bo to olej zaczyna wtedy mieszac jak mikser... ladnie sie musi pienic hipol hiehie, wg mnie nie ma roznicy czy taka czy inna etz policyjna wg mnie miala inny gaznik, zebatke zdawcza, |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-08-15, 22:11
|
|
|
hmmm a moze sobie zalicytuje
[ Dodano: 2006-08-15, 22:12 ]
ale wiesz zawsze moga miec wiecej zebow a zebatka zdawcza to juz swoja droga.... |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
KingNothing
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 363 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-08-15, 22:26
|
|
|
Hm... slyszalem ze policyjne byly troche zdlawione, zeby spelniac normy ochrony srodowiska. Osobiscie szczerze watpie, zeby ta zebatka sie roznila od oryginalnej. Zmian w silniku by nie robili za duzo zachodu... |
_________________ http://www.bikepics.com/members/KingNothing/ |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2006-08-15, 22:57
|
|
|
popieram przedmówcę - silniki w policyjnych były słabsze z powodu konieczności wydłużenia kolektora dolotowego oraz spełnienie norm czystości spalin. W silniku nie było żadnych zmian - zębatki te same.
Jedynie w modelu ETS policyjnym była skrzynia 5-biegowa (powszechnie w ETS oraz ES ówcześnie 4 biegi).
osobiście uważam, że taka zębatka więcej zaszkodzi silnikowi, gdyż oryginalne wycięcia w tej zębatce miały powodować rozchlapywanie oleju na wałki skrzyni biegow - natomiast przerobiona zębatka na pewno zmienia intensywność smarowania skrzyni - czy na lepszą - nie wiem. Ale konstruktorzy w seryjnych MZ zrobili dobrą robotę, więc nie ma tu nic do przerabiania.........
pozdr |
|
|
|
|
Stojo
MZ ES 250/2 TBU 40JM
Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 394 Skąd: Nowy Folwark k.Buska
|
Wysłany: 2006-08-15, 23:32
|
|
|
ok ale to były dławione MZ na zachód i bodajże NRD, a do polski 250/251 milicyjne/policyjne trafiały takie jak dla zwykłych "śmiertelników" |
_________________ IFA mobile DDR |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2006-08-15, 23:55
|
|
|
Stojo napisał/a: | do polski 250/251 milicyjne/policyjne trafiały takie jak dla zwykłych "śmiertelników" |
wydaje się to bardzo prawdopodobne, jednak, nie mam 100% pewności............ |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-08-16, 10:01
|
|
|
ETZ miały inny kruciec dolotowy.
TS policyjne miały inne przełozenie 4 biegu(mocniejsze kosztem predkosci).
ETS miały 5 biegów.
TS/1 miały inny wydech i zastosowanno "podrasowana" prądnice która miała 75W. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2006-08-16, 10:18
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | ETZ miały inny kruciec dolotowy |
hubertbaran napisał/a: | ETS miały 5 biegów |
o tym była już mowa. o róznicach między milicyjną a "zwykłą" ETZ było już sporo dyskutowane na tym forum.......... |
|
|
|
|
hapnik
Maniak MZ
Motocykl: brak
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sie 2006 Posty: 15 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 2006-08-16, 19:22
|
|
|
Najlepsza jest oryginalna zębatka i nie ma co kombinować |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-08-16, 21:24
|
|
|
panowie moja jest wyrwana z Bydgoskiej policji i te MZ przynajmniej ETZ policyjne w polsce nieroznily sie niczym od cywilnej,w silniku zadnych zmian,te wszytskie bajki o innych kruccach,przelozeniach w skrzyni,albo tak jak z ta zembatka albo ze policyjna ma 25 koni, to poprostu bajki,rozbieralem dwa silniki w moim zyciu policyjnych MZ moj i mojego kolesia nie roznia sie niczym.A juz wiekszej bzdury jak z ta zembatka to ja w zyciu nieslyszalem.Slabsze wersje owszem były ale nigdy w polsce,a stłamszone były wlasnie ze wzgledu na te normy ekologioczne,i zaraz wam zacytuje tutak fragment z oryginalnej instrukcji do motocykla MZ z 89r "IFA mobile-DDR"ktora wlasnie dostalem na urodzinki, chyba wystarczajaco wiarygodne zródlo danych,sa to dane z tabelki osiagow silnikow od 125 po 251. a wiec maksymalna moc "15.4 kW przy 5.500obr/min (12,5 kW przy 5.000 w wykonianiu dla RFN) " a teraz maksymalny moment obrotowy "27,4 Nm przy 5.200 obr/min (24.5 Nm przy 4.500 obr/min w wykonianiu dla RFN)"
[ Dodano: 2006-08-16, 21:33 ]
wiec wychodzily stłamszone ale na europe zachodnią czyli RFN i te inne,bo tam obowiazywaly juz normy emisji spalin,i to nie tylko dla policji były stlamszone tylko wsztskie bo co za sens było by zamulac policyjne MZ skoro ich sa tylko sladowe ilosci w porownaniu z cywilnymi wiec jaka by to byla ochrona srodowiska ja tylko maly procent MZ spelnialo by te normy.Za to w krajach jeszcze wtedy bloku wschodniego czyli Polska,DDR,Czecho-słowacja czy ZSRR nieprzywiazywano do tego zbytnio uwagi i dlatego mozemy cieszyc sie niestlamszonymi MZ-tkami,a jedyna prawda co do policyjnych MZ to jest taka ze były wyposazone w zebatki 18z,ale tez niewiem po co bo w cale to lepiej niejedzie niz na 21,a max predkosc to 100 km/h |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
mundy
siła!
Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 527 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: 2006-08-18, 12:22
|
|
|
Cytat: | ale wiesz zawsze moga miec wiecej zebow a zebatka zdawcza to juz swoja droga....
_________________
|
zebw maja na bank tyle samo co cywilna MZ |
_________________ MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-08-24, 00:47
|
|
|
gdyby ta zebatka mial wiecej zebow to by sie niemiescila a jak mniej to niesiegala by do zebow na zabieraki to chyba ze oczywiste ze wplywa to bezwzglednie nasrednice zebatki wiec takiech zmien niemoglo byc bo pocuagalo by to za soba ingerecje w konstrukcje silnika a to bzdura niczemu niesluzaca. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
|