» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
TŁUMIK WYDECHOWY POD SIEDZENIEM!
Autor Wiadomość
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-26, 21:47   TŁUMIK WYDECHOWY POD SIEDZENIEM!

To co w temacie:)
tak sobie myslalem zeby miec tlumik pod siedzeniem...super wyglad no i darmowe podgrzewanie tulka:)
moze dla jednych to by bylo bezsensu-ale dla mnei to ma sens!Jedyne co potrzebujemy to spawarke i troszke umiejetnosci!

Wszytsko przedtsawilem nizej na zdjeciu.....jedyne co zmieniamy w kolanku to, to ze prowadzimy go pod silnikiem(wiec go przecinamy i obracamy). Wszytskie rury ida pod silnikiem i za wachaczem (przydala by sie nisko profilowana oponka:D)ale tlumik nie moze byc przymocowany do wachacza! Lepiej by bylo jeszcze zalozyc wyzsze amorki z jakiegos japonca (i chyba w jawie sa dluzsze) i wszystko jest przymocowane pod siedzeniem!

koszt okolo 100zl!

(nie wiem jak by pracowal silnik na takim czyms...ale sprobowac zawsze mozna<ozna sie skoczyc do jakiegos zakladu tuningujacego lub sklepu z tlumikami i oni by moze pomogli)

POZDRWIAM TOMEK!

Prosze zebyscie sie wypowiadali co o tym wsyztkim myslice:)!!:D
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
Ostatnio zmieniony przez William 2006-08-29, 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
lutek 
Zlotowicz
zakręt

Motocykl: mz es 250/1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 303
Skąd: Rybnik/Bristol
Wysłany: 2004-12-26, 23:58   

mam tylko pytanie jak ma iść ta rura pod wachaczem bo z tego co widze to w tym miejscu jest poprzeczne usztywnienie tego wachacza i nie ma tam miejsca
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-27, 00:05   

kurcze wiem...
nie mialem jak pojsc do warsztatu pzyjzec sie temu (pomysl sie narodzil przy rodzinnym obiedzie :| światecznym :| )ale pamietam ze zmiescila by sie tam rura!!jak sadzicie?(mowie o EZ 150 bo nie wiem jak w innych)
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-28, 02:22   

Proponuje nad wachaczem, lub może tak jak miało być w tych najnowszych ETZ (kiedyś najnowszych :twisted: ). Czyli wydech przes pukielek od akumulatora. I w tedy pod siedzenie. Widziałem taki tłumiczek w Jawie TS 350 Bajeczka koleś miał obie rury w jedną puchę i chromowana końcuwa. Do tego tył podniesiony. Powiadam wam bajka bajka 8)
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-28, 10:12   

tez widzialem!
ale do tego jest potrzebny specjalny tlumik z jakiegos crossa!
Taka gruszka ktora sie przyczepia do gara i ona prowadzi odrazu tlumik pod siedzenie!
(jak ktos pooglada troszke zdjec crosikow to odrazu bedzie wiedzial o co chodzi:D)
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2004-12-28, 10:18   

Tak, tylko wydechy z 4t nie sa dla 2t i odwrotnie. Zreszta szkoda o tym gadac tak,
nikt nie slucha. Spojrzcie na te strone, to jest MZ 250 (silnik jest MZ etz 250 po usprawniwniach - 21 kw /7200 rpm).
Dam link do strony jak tylko facet zrobi z nia porzadek.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
tomy 

Motocykl: ETZ 250
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lis 2004
Posty: 8
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2004-12-29, 21:38   

A myślałeś o ostatnim mocowaniu rury?
Normalnie to jest ten długi czarny wspornik i chyba to jest gwarancją pewnych koniecznych ruchów tłumika zgodnie z silnikiem. A jak umocujesz go "na krótko" i sztywno pod sidzeniem to bedzie się coś naprężało. Trzeba by dokładniej rozeznać bo być może to nie jest wielki problem.
Pozdrowienia i calkiem ładna Ecia ;) )
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2004-12-29, 21:40   

nie moja ecia o jest!
takie zdjecie z profilu dorwalem to je wykorzystalem!
a tlumik w mz jest mocowany do stelazu na ktorym opiera sie siedzenie wiec nie bedzie problemu zadnego!chyba jadyny problem jest takiz e kolo za wachaczem chyba stylu nie przejdzie;/
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2004-12-30, 13:03   

EEEEtam sie meczycie a ja mam inne patenty , a własciwie LUK zdjecia około 9 Stycznia, albo nawt wczesniej zapodam Pozdro
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2004-12-31, 12:41   

Oto link - http://www.trophy-sport.de/start.html

[ Dodano: 2004-12-31, 12:42 ]
Na stronce przejdzcie do MZ - ENDURO/MZ - Werkstechnik der 70er
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
młodymz 


Motocykl: cbr F2
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie/śląsk
Wysłany: 2004-12-31, 19:00   

w dwusuwie nie wolno zmieniać długości kolanka i dyfuzora
nie sądze żeby CI sie udało poprawic niemieckich inżynierów
co z tego że to bedzie ''może modnie i ładnie '' wyglądac skoro moc spadnie w antypody zera :mrgreen:
jak dla mnie to bezsensowny pomysł
_________________
http://www.bikepics.com/members/mlodymz/
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2004-12-31, 21:28   

A jak zrobisz żeby podczas ruchu amortyzatorów siedzenie nie napier..... ci w ten tłumik :?: Przeciesz silnik nie rusza się podczas pracy tyłu. Chyba że zrobisz tłumik na sprężynach... A a tu kolega wyżej ma rację. 2t to nie 4t gdzie po odcięciu tłumika na samym kolanku motorek lepiej jedzie. Proponuje obejrzeć dokładnie :!: animację z FTP tam dokładnie widać co dzieje się ze spalinami :mrgreen:

[ Dodano: 2004-12-31, 21:30 ]
Cytat:
Taka gruszka ktora sie przyczepia do gara i ona prowadzi odrazu tlumik pod siedzenie!
A tak w ogóle to ta grucha to komora rozprężna pełniąca rolę dyfuzora resztę od razu po zwężeniu można sobie modyfikować :P
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2005-01-03, 11:58   

A moze cos takiego

wejdz na : http://2takt3.w.interia.pl/prospekt/etz.htm

Jest tam zdjecie MZ ETZ 150 OR ma ona gorny wydech
 
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-03, 12:42   

fajna...ale jak skolowac taki tlumik?;/bo to wlasnej roboty chyba nie jest:)
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
Miki1406 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2004
Posty: 182
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2005-01-03, 23:14   

Kurcze właśnie o to mi chodziło jak pisałem że oryginalnie ETZ miała mieć montowane takie tłumiki :lol:
 
     
tomcio 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2004
Posty: 258
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2005-01-04, 07:12   

ja jush niejednokrotnie widzialem takie mz ale nigdy nie wiedzialem ze one sa orginalne :?
_________________
=>WITAM I O ZDROWIE TWOJEJ MZ PYTAM:-)<=
..::Remont MZ ciąg dalszy::..
==>MOJ PAMIETNICZEK<==
Po co pic i jezdzic jak mozna palic i latac ?:)
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2005-02-26, 10:32   

Jest sposob na gorny wydech tylko niewiem jak bedzie z przednim kolem.
Prz wyjsciu z cylindra zamontowac dyfuzor krecony (cos jak w Hondzie CR 125 '94),
tylko moze to zawadzac o kolo, a moc raczej nie spadnie (125 a 150 nie duza rozniaca) tylko trzeba by zamontowac przegrode w tlumiku.

[ Dodano: 2005-02-26, 10:34 ]
wlasciwie to sam mysle o innym wydechu ale do 250, jednak zostaje przy dolnym.
Moze i inni lubia i podziwiaja cudo gornego wyfuku ja tam to pier...
 
 
     
center 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 45
Dołączył: 10 Mar 2005
Posty: 5
Skąd: stargard szczeciński
Wysłany: 2005-03-11, 16:38   

kapitalne rozwiązanie... hheheeheee
ale akumulatorkowi musi być ciepło..... :lol: :lol:
no i reszcie bebechów... :lol: :lol:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15