Większe dysze w Etz 150 |
Autor |
Wiadomość |
Honduś
Motocykl: Mzecia etzecia 150:D
Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 42 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 2006-09-07, 11:41 Większe dysze w Etz 150
|
|
|
Szukałem,ale nie znalazłem.Zastanawiam się jak by chodził sprzęt jak by wsadzić większe dysze-takie jak są w wersji x.dałoby to jakieś lepsze osiągi i przyspieszenie? |
_________________ http://www.bikepics.com/members/hondus/91etz150/ |
|
|
|
|
Michau
Motocykl: Suzuki GS 500
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 258 Skąd: Skarszew
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-09-07, 23:02
|
|
|
podnies iglice, to zauważysz róźnice... |
|
|
|
|
Honduś
Motocykl: Mzecia etzecia 150:D
Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 42 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2835 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-09-08, 08:25
|
|
|
Dla próby daj o jeden w góre . |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-09-08, 14:55
|
|
|
tak iglica podniesiona o jeden ząbek w góre:/ Alesz to podejscie;] Wieksze dysze w gaźniku byly potrzebne bo tamta MZ miała wieksze spręzenie. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-09-08, 17:27
|
|
|
tak zwiekszajcie dysze i podnoscie iglice a wzrosnie wam ale spalanie |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2006-09-08, 18:34
|
|
|
SOVIETVW, moc też wzrośnie ale minimalnie napewno nie tak jak by się spodziewać. MZ będzie miała ssanie (z baku) |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-09-08, 19:03
|
|
|
oj dupa za przeproszeniem wzrasta a nie moc:P Jedyne co sie zmienia to reacja na gaz. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-09-09, 14:44
|
|
|
ten wzrost bedzie taki jak by go wogule niebyło,w kazdym razie sama wymiana dyzsz zwiekszy bardziej spalanie niz moc, bez wiekszych modyfikacji nie ma co liczyc na jakis przyplyw koni czy niutkow.Najlepiej inny gaznik od jakiejs japoni.
[ Dodano: 2006-09-09, 14:46 ]
hubertbaran, reakcja na gaz jak by nie patrzal jest wlasnie moment obrotowy,dlatego jak ktos sie pyta jak zwiekszyc moc to odrazu pytam czy napewno moc czy moment bo to sa dwie rozne zeczy,przywiekszej mocy mozna osiagnac wiekszy V max ale sciagac z moto to niebedzie, na kolo to tez lepiej stawac niebedzie,ale lepiej bedzie se radzilo z gorkami czy 2 pasazerem. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Eda
Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 81 Skąd: Łęgi zach-pom.
|
Wysłany: 2006-09-13, 21:59
|
|
|
Samo zwiększenie ilości podawanego paliwa nic nie daje. Istotna jest mieszanka paliwa z powietrzem i jej proporcje. Więcej paliwa i powietrza - mogłoby coś dać. Pod warunkiem jednak, że potrafilibyśmy je upchać do cylindra, którego pojemność pozostaje taka sama. Po to stosuje się sprężarki doładowujące.
Założenie gaźnika z większym przelotem też nic nie da, bo podciśnienie będzie za niskie.
Pozostaje więc dobrze etkę wyregulować i śmigać ostro.
Załóż zapłon elektroniczny, jeśli nie masz, prędzej można spodziewać się efektów w poprawie osiągów i kulturze pracy silnika. |
_________________ Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność
O. Wilde
Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/ |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-09-13, 22:28
|
|
|
modyfikacje dolotu cos tam zapewno zmienią ale to nie ma sensu,pozatym takie eksperymenty w zwiekszanie ocy zawsze maja efekty uboczne, w przyrodzie nic nieginie,nawet jesli uda sie wyciagnoc kilka koni i poprawic elastycznosc to bedzie to kosztem wiekszego spalania i zmniejszenia zywotnosci. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Eda
Motocykl: MZ ETZ 150e '91
Wiek: 48 Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 81 Skąd: Łęgi zach-pom.
|
Wysłany: 2006-09-15, 10:16
|
|
|
SOVIETVW, zwiększenie mocy, to na pewno. Ale zwiększenie elastyczności niekoniecznie musi być zabójcze dla silnika. Poprawa stopnia napełnienia cylindra, czy jakości emulsji mieszanki paliwowo-powietrznej, skuteczniejszy zapłon - te czynniki mogą podnieść elastyczność a nie są szkodliwe. |
_________________ Powiedzieć komuś całą prawdę, to czasami więcej niż obowiązek, to przyjemność
O. Wilde
Zapraszam miłośników Citroena do największego klubu cytryny na świecie: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/news/ |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-09-15, 13:17
|
|
|
Eda, poprawa elastycznosci to wiecej niutonometrow przed lub po osiagnieci max momentu przez silnik, wiec jesli bedzie ciagnoł lepiej z dolu to bedzie pokonywal wieksze obciazenia,dalej niemusze chyba mowic,dlaczego silniki turbo doladowane maja wszytsko wzmacniane od panewek przez korby tłoki głowce??bo maja dobra elastycznosc ale dobra elastycznosc to jest takze pokonywanie i znoszenie duzych obciazen.Pozatym zawsze jak gdzies cos uda ci sie dodac to gdzies ujmiesz, nie ma tak ze dodasz se kilka Km czy Nm za nic, z reguły idzie to kosztem spalania i zywotnosci. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-09-16, 00:23
|
|
|
nie nie ;P ja mówie o "surowej reakcji" to jest stoisz sobie motocyklem na biegu jałowym i sobie gazujesz :P:P wiem trzeba miec downa :D |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
|