» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-17, 10:31
Pompa hamulcowa - zerwany gwint lusterka
Autor Wiadomość
Sherman997 


Motocykl: Thunderace. ETZ 251
Wiek: 38
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 59
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-04-07, 09:59   Pompa hamulcowa - zerwany gwint lusterka

Witam mam pytanko szukałem tego tematu ale nie mogłem znalesc.jak przykrecic lusterko do korpusu pompki hamulcowej jak jest omielony gwint ?? przeciez nie bede wymieniał całego korpusu :/ na poxipolu bedzie sie trzymało ?? a moze jakas blaszke tam włozyc i nakrecic na hama POZDRO
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-04-11, 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-04-07, 11:05   

Ja nagwintowałem na M12 , wkręciłem śrubę i do niej dospawałem nakrętkę M10 i wkręciłem lusterko :lol:
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
dawidwu 


Motocykl: Honda CBR 600 f2
Wiek: 35
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 29
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 2007-04-07, 16:09   

Ja u siebie dałem taki specjalny klej do zerwanych gwintów
_________________
- Moje maleństwo Honda CBR 600f
http://www.polskajazda.pl...CBR%20600/16688

-Moja była bestia MZ ETZ250
www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/6789
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-04-07, 16:14   

Najlepszy i najprofesionalniejszy sposób to tulejowanie, rozwiercasz wstawiasz tuleję i masz nowy gwint M10. Ja tak zrobilem i gra muzyka.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
streetfighter44 
streetfighter44


Motocykl: MZ ETZ 251E 1990
Wiek: 37
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 45
Skąd: ZABRZE , ŚLĄSK
Wysłany: 2007-04-07, 16:20   

mozesz tez przykleic pret z lusterka do pompy w miejsce zerw gwintu klejem o nazwie płynny metal cena ok 10 zł bardzo bobry polecam go sam nim kleiłem przewod ham do jażma i trzyma albo przegwintuj jak pisza inni
_________________
moja etka na elektroniku


http://www.bikepics.com/m...sp?i=826342&s=0

oraz mały felieton

http://www.radiomotorbike...id=44&Itemid=63


http://s3.metaldamage.pl/c.php?uid=143163
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-04-07, 19:48   

Takie klejenie to wyjście jednorazowe. Najlepiej zrobić to po ludzku, konkretnie, wstawić tuleję i gwint będzie służył jak nowy.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2007-04-07, 20:29   

spróbuj na poxipol, ładujesz klej i wkręcasz śrubę i co jakiś czas rusz ją troch eale jak zaschnie troche, powinno trzymać.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Peterek 
NNI A851


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 469
Skąd: Nidzica/Wwa
Wysłany: 2007-04-07, 20:47   

tomasz102 napisał/a:
troche, powinno trzymać.


troche :smile: bo watpie zeby na dluzsza mete wytrzymal wibracje
_________________
"...obsraj sie a nie daj sie..."

To moja maszyna!
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2007-04-07, 21:41   

hahah :lol: tam jest przecinek,.

Troche przeschnie.... I powinno trzymać :wink:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2007-04-08, 09:00   

Ja usiebie przegwintowałem na M10, obciołem kawałem prętu przy lusterku z gwintem, dospawałem o takiej samej długości śrube M10 (samą oczywiście część z gwintem bez łba) zamaskowałem wszystko kamturkiem na nakrętke i nikt nie zauważa róznicy.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-04-08, 10:54   

M10 to tam jest fqabrycznie , raczej M12 ;)
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15