Przesunięty przez: sIaj 2009-10-17, 10:31 |
Pompa hamulcowa - zerwany gwint lusterka |
Autor |
Wiadomość |
Sherman997
Motocykl: Thunderace. ETZ 251
Wiek: 38 Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 59 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2007-04-07, 09:59 Pompa hamulcowa - zerwany gwint lusterka
|
|
|
Witam mam pytanko szukałem tego tematu ale nie mogłem znalesc.jak przykrecic lusterko do korpusu pompki hamulcowej jak jest omielony gwint ?? przeciez nie bede wymieniał całego korpusu :/ na poxipolu bedzie sie trzymało ?? a moze jakas blaszke tam włozyc i nakrecic na hama POZDRO |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-04-11, 19:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2007-04-07, 11:05
|
|
|
Ja nagwintowałem na M12 , wkręciłem śrubę i do niej dospawałem nakrętkę M10 i wkręciłem lusterko |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
dawidwu
Motocykl: Honda CBR 600 f2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Kwi 2006 Posty: 29 Skąd: Wodzisław
|
|
|
|
|
wamnok
Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 362 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2007-04-07, 16:14
|
|
|
Najlepszy i najprofesionalniejszy sposób to tulejowanie, rozwiercasz wstawiasz tuleję i masz nowy gwint M10. Ja tak zrobilem i gra muzyka. |
_________________ Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail |
|
|
|
|
streetfighter44
streetfighter44
Motocykl: MZ ETZ 251E 1990
Wiek: 37 Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 45 Skąd: ZABRZE , ŚLĄSK
|
|
|
|
|
wamnok
Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 362 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2007-04-07, 19:48
|
|
|
Takie klejenie to wyjście jednorazowe. Najlepiej zrobić to po ludzku, konkretnie, wstawić tuleję i gwint będzie służył jak nowy. |
_________________ Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2007-04-07, 20:29
|
|
|
spróbuj na poxipol, ładujesz klej i wkręcasz śrubę i co jakiś czas rusz ją troch eale jak zaschnie troche, powinno trzymać. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Peterek
NNI A851
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 469 Skąd: Nidzica/Wwa
|
Wysłany: 2007-04-07, 20:47
|
|
|
tomasz102 napisał/a: | troche, powinno trzymać. |
troche bo watpie zeby na dluzsza mete wytrzymal wibracje |
_________________ "...obsraj sie a nie daj sie..."
To moja maszyna! |
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2007-04-07, 21:41
|
|
|
hahah tam jest przecinek,.
Troche przeschnie.... I powinno trzymać |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2007-04-08, 09:00
|
|
|
Ja usiebie przegwintowałem na M10, obciołem kawałem prętu przy lusterku z gwintem, dospawałem o takiej samej długości śrube M10 (samą oczywiście część z gwintem bez łba) zamaskowałem wszystko kamturkiem na nakrętke i nikt nie zauważa róznicy. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339 |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2007-04-08, 10:54
|
|
|
M10 to tam jest fqabrycznie , raczej M12 |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
|