» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-21, 18:22
Tarcza hamulcowa - jak,czym czyścić?
Autor Wiadomość
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-06-01, 13:05   Tarcza hamulcowa - jak,czym czyścić?

Znalazłem tarcze, w dobrym, wentylowaną i chce ją wrzucić do siebie tylko że miejscami jest troszke przyrdzewiała i zastanawiałem sie właśnie czym to usunąć. Próbowałem czyscić wiertarką z szczatka druciną ale zabrdzo to nie pomogło. Czekam na jakies wasze sprawdzone patenty :piwo:
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2007-06-01, 13:22   

zołozysz pojeździsz i samo sie wyczysci... :P po za tym rdze czysci sie super popiołem :D na mokra szmatke troszke popiołu i jedziesz, ale skoro tego wiertara nie usunołes toraczej nie pojdzie.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-06-01, 14:07   

tak jak mowi sake, zalozysz pzrejedziesz i bedzie git, tarcze samochodowe po 2 dniach stania po deszczu sa cale zardzewiale, jedno hamowanie wystarcza
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-06-01, 18:37   

Tylko że u mnie klocki nie trą w każdym miejscu równomiernie i pare miejsc nie zjadą/wyczyszcą, ale fakt połowa sie wytrze sama
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2007-06-01, 18:40   

Ale jak przy większej prędkości będziesz chciał szybko wyhamować i wciśniej w miarę mocno klamkę to tarcza cała się wyczyści :)
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-06-01, 18:49   

Kasten, Uwaga żebyś nie zrobił stoppie;D lub co gorsza żeby Ci nie zblokowało koła i abaś nie załapał uslixgu w bok;D
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2007-06-01, 18:59   

Przecież ja nie mówię, żeby wciskał klamkę do oporu, aż koło stanie :???: Jeżeli wciśnie klamkę tak, że klocki będą "szczelnie" ocierały o tarczę to pozbędzie się z niej całego syfu.
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-06-01, 20:03   

Kasten, a czy ja piszę że mówiłeś:) pomyliły mi się nicki miałem kliknąć naNemesis, :piwo:
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-06-01, 22:21   

Kamil5 o mnie sie nie martw :wink: coś dla ciebie:

http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=stoppie

Po dużym tyskim wiertarą zaatakowałem bezlitosnie tarcze i teraz jest już dużo lepiej niz było. Mam jeszcze pytanie do was chłpoaki: Czy zwykłym sprayem opłaca sie malowac sprezyny od tylnych teleskopów? Czy pozniej zaatakowac je jeszcze na dodatek lakierem bezbarwnym? Za pomoc w udzieleniu odpowiedzi, prosze skontaktowac sie z moim menadżerem w celu otrzymania wynagrodzenia hehe :piwo:
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2007-06-01, 22:23   

Nemesis, walnij bezbarwnym,troche lepiej sie zabłyszczy i bedzie bardziej odporne na różne pierdoły jak benzyna,jak po "dużym tyskim" nie bedziesz wiedział gdzie zbiornik a gdzie siedzenie hehee :piwo: :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2007-06-01, 22:50   

Nemesis napisał/a:
sprezyny od tylnych teleskopów?
jak połozysz na chrom to będzie odpryskiwac.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2007-06-01, 22:53   

Właśnie! SAke dobrze gada :D Musiałbyś jakoś "zdjąć" chrom, albo zdobyś sprzężyny od ES, które nie były chromowane bo były pod szklankami :)
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-06-02, 00:20   

Tu jest własnie problem z tymi sprezynami chłopaki na niemieckich maszynach. A wie moze ktos jak było z tymi amorkami w etkach 251,tych ostatnich z wentylowaną tarcza, czerwonymi sprezynami amorków, czerwonym uchwytem pasarzera i czyms tam jeszcze. Kasten ty jestes skarbnica wiedzy o mz, czekam na jakis wykład :oczy: hehe :piwo:
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-06-02, 00:49   

wiec tak tarcze bym zuycił do przetoczenia zalezy jak głebokie sa te wzery oczywiscie.

2 pytanie farba miała elastyfikator w składzie.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2007-06-02, 09:12   

Nemesis, musiałbyś pozbyć się chromu, bo w etkach, które miały te części malowane, na pewno przedtym nie dawano na nie chromu :D . Chłopaki gdzieś pisali że któremuś się kwas z aku wylał na tłumik i chrom siępsuje, więc spróbuj z H2SO4 :D
Nemesis napisał/a:
Kasten ty jestes skarbnica wiedzy o mz, czekam na jakis wykład :oczy:

Jaka tam ze mnie skarbnica wiedzy :lol: Poprostu wiem co mówię, mówię co wiem, dużo wiem i dużo mówię, he (joke) :mrgreen: :oczy:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-06-02, 12:30   

Thx Kasten, oj nie badz juz takim skromnym motorzystą hehe A znowu jeszcze jedno pytanko dla zabicia nudy :wink: Czy amorki z etki rozbiera sie tak samo jak w simku? tzn trzeba pierw na nie festnacisnąć i wtedy powyciagać po 2 takie plastikowe pierdolniki? :piwo:
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-06-02, 13:15   

DNemesis, dokładnie muśisz ścisnąc spręzyny (ja poradziłem sobie ręcoma :mrgreen: )
po ściśnieciu ich wyciagamy ograniczniki te plastikowe pierdółki blokujące sprężynę przed wypadnięciem:)
( w mojej etz 250 poprzedni właśniciel :twisted: stosował niezwykłe patenty min. pomalował sprężyny pędzlem na niebiesko (o dziwo nie odryskiwało, no może nie aż tak bardzo :wink: )
trochę pracy i czasu mnie to kosztowało zanim je doczyściłem.....i od tamtej chwli uważam że najpiękniejse sa chromowane:) ( no przynajmniej w ciemnych ETULACH)
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-06-02, 17:43   

Nemesis, http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=3623
Kasten, kwas z akumulatora na chromie tylko zostawia plamy ale chrom zostaje przebarwiony na wylot
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
Simon 


Motocykl: ETZ 251
Wiek: 35
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 137
Skąd: Toruń
Wysłany: 2007-06-02, 21:46   

Nemesis, ja mam tą wersję, amorki nie są malowane, tylko pokryte taką twardą gumą, plastikiem nie wiem jak to nazwać w każdym razie tworzywem jakimś, tak samo uchwyt pasażera.
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-06-03, 13:25   

Simon dzieki za sprostowanie tematu, moglbys mi wysłać fotke tych amorków z bliska? Był bym wdzieczny :piwo:
resident1@wp.pl
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15