» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-17, 10:30
SLimak od obrotomierz problemy
Autor Wiadomość
salambo 

Motocykl: MZ 251e
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2007-06-28, 01:18   SLimak od obrotomierz problemy

co jakiś czas wyrabiają mi sie ząbki od ślimaka i muszę go wymieniać3 x raz już nie wiem dlaczego sie tak dzieje wymieniłem przewód no i ślimaka i nadał to samo czy wy tez macie takie same problemy co ja ? :ysz:
_________________
http://www.wodson.vcv.pl

Moja MZ http://www.polskajazda.pl...ETZ%20251/11551
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-06-28, 08:07   

Wymienia się wszystko!!! Wymień ślimak, nakrętkę ze ślimakiem i ewenkualnie linkę, wtedy ma wszysko już być w porządku. Wyciera Ci się dlatego, że nakrętka ze ślimakiem jest już wytarta i tym samym psuje nowy ślimak.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
salambo 

Motocykl: MZ 251e
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2007-06-28, 10:21   

linke i slimak wymieniłem a co to jest ta "nakrętka" to co sie przykreca na 3 śruby ??? bo nie wiem jak to wyglada
_________________
http://www.wodson.vcv.pl

Moja MZ http://www.polskajazda.pl...ETZ%20251/11551
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2007-06-28, 10:29   

nakrętka jest "za tym co się przykręca na trzy śruby". Odkręć te trzy śruby i pod nimi będzie nakrętka ślimakowa. Żeby ją odkręcić, musisz zblokować silnik, możesz wrzucić 5-tke, druga osoba niech wciśnie hamulec, a ty energicznym uderzeniem młotka w klucz, który będzie założony na tą nakrętkę odkręcisz ślimak. Albo druga opcja jest taka, że odkręcasz kolanko wydechowe i wkładasz w okno wydechowe kawałek drewna, np. trzonek od młotka i wtedy blokując tłok odkręcasz nakrętkę i w ten sam sposób przykręcasz drugą.
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Petro 
hardstyle


Motocykl: Honda FT 500
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 113
Skąd: Opole/Komprachcice
Wysłany: 2007-06-28, 14:11   

nie polecam pierwszego sposobu.... lepiej pierwszy najpewniejszy co do odkrecania nakretki :wink:
_________________

 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-06-28, 15:11   

Ja odkręcam stukając k klucz nałożony na nakrętkę i jest spoko, zakręcam ją podobnie i wszystko gra. Blokuję slilnik wtedy gdy dociskam stożek na wał.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
salambo 

Motocykl: MZ 251e
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2007-06-28, 15:29   

i po prostu trzeba ja wymienić i przykręcić nowa i będzie ok?
_________________
http://www.wodson.vcv.pl

Moja MZ http://www.polskajazda.pl...ETZ%20251/11551
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-06-28, 22:34   

TAK. Wymień ją wraz ze ślimakiem i ma grać, chodzi o to abyś wymienił te dwie części jednocześnie gdyż one ze sobą się zazębiają i wymienia się komplet.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
salambo 

Motocykl: MZ 251e
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2007-06-30, 16:34   

juz kuiłem już ślimak i jeszcze szukam ślimacznicy a czy wy te ślimaki smarowaliscei czymś smarem czycyms? aby było mniejsze tarcie
_________________
http://www.wodson.vcv.pl

Moja MZ http://www.polskajazda.pl...ETZ%20251/11551
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-06-30, 19:50   

nie jest to konieczne ale możesz troszkę posmarować towotem, ważne aby obracało się w miarę lekko, nie dokręcaj też za mocno takiej śrubki blokującej aby za ciasno ślimak nie chodził w tej plastikowej obudowie. Sprawdź też czy linka w obrotomierzu w miarę lekko się obraca (kręcąc linką włożoną w obrotomierz).
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
salambo 

Motocykl: MZ 251e
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2007-07-01, 16:04   

linkę wymiueniłem na nowa i wlałem do wewnątrz linki touche starego oleju bay miało jeszcze mniej tarcia, a z ta śrubka przy pokrywę sie skapnąłem jak 1 ślimak mi sie rozwali łze trzeba ja poluzować;) a zaczen to robić jutro bo jeszcze ślimacznicy nie kupiłem chca za nia 15-20 zł powaliło ich ale nie mam wyjscia nie lubie jak coś mi nie dział w maszynie :lol:
_________________
http://www.wodson.vcv.pl

Moja MZ http://www.polskajazda.pl...ETZ%20251/11551
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-07-01, 19:29   

Ja tak samo wolę kiedy w moim rumaku wszystko jest w porządku. Niestety takie są dziś ceny części :/
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
salambo 

Motocykl: MZ 251e
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2007-07-07, 12:58   

wymieniłes slimacznice i ślimak i narzazie wszytko gra thx chłopaki :) hihi
_________________
http://www.wodson.vcv.pl

Moja MZ http://www.polskajazda.pl...ETZ%20251/11551
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-07-07, 13:20   

No to spoko. Możesz teraz kliknąć w "pomógł" :P
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14