Przesunięty przez: motomaciey 2013-12-23, 23:27 |
Katalog do trophy do 69r POMOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
Adam Cygan
adaś
Motocykl: MZ: etz250,es250/2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 118 Skąd: Żelazówka
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-08-04, 10:44
|
|
|
informuje ze w motorlandzie mozna jeszcze kupić sama zebatke tylna która pamieta czasy świetnosci trophy;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Smielo
Motocykl: MZ ES250/2 JAWA350TS
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2007-08-05, 14:19
|
|
|
Dzięki, cały problem w tym że to katalog do modeli od 1970roku. Wcześniejsze modele miały inne kartery (wejście wiązki eletrycznej), cylinder, kruciec, wydech i tak by jeszcze można kilka szczegółów znaleźć. A ja mam złoma z 69 i uparłem się na oryginał, a im dalej z renowacją tym więcej zagwozdek. |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
Wysłany: 2007-08-27, 22:08
|
|
|
a mnie uratowałeś życie tym katalogiem
____________________________
MZ ES 250/1 1962
MZ Trophy 1972+ kosz - przygotowany do lakierowania |
|
|
|
|
Stojo
MZ ES 250/2 TBU 40JM
Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 394 Skąd: Nowy Folwark k.Buska
|
Wysłany: 2007-09-03, 19:07
|
|
|
mnie też :p
[ Dodano: 2007-09-03, 20:54 ]
Co to za uchwyt nr 13 na 1 JPG (ostatni w kolejności). Zdaje mi się że do osłon na nogi ale pewny nie jestem. Chciałem się także zapytać czy silnik mocuje się jakoś do ramy za pomocą jakiegoś uchwytu przy kolanku (bo jest miejsce ze śrubą przy silniku) ? |
_________________ IFA mobile DDR |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2007-09-04, 14:54
|
|
|
Pod nr 13 jest pokazany dolny uchwyt silnika, który przykręca się od dołu silnika i do ramy za pomaocą dwóch gum. Ten otwór pod kolankiem służy tylko do skręcenia śrubą karterów. Silnika w tym miejscu nie przykręcasz do ramy. |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
Stojo
MZ ES 250/2 TBU 40JM
Motocykl: 2xES 250/2, ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 394 Skąd: Nowy Folwark k.Buska
|
Wysłany: 2007-09-04, 17:16
|
|
|
Plonek dał mi to (cześć nr 13) i nie mam pojęcia co z nią zrobić, bo silnik się się tzrymana dole za pomocą dwóch gum, ale na niższych obrotach strasznie trzepie całym motorem i silnkiem i wydaje mi się jakiegoś uchwytu brakuje |
_________________ IFA mobile DDR |
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2007-09-04, 17:21
|
|
|
Spójrz pod silnik i zobacz na czym się trzyma, są dwie gumy i powinieni być właśnie ten element 13. Mojego Tropika też na postoju trochę telepie |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
|