Przesunięty przez: motomaciey 2013-12-17, 23:01 |
Elektroniczny regulator napięcia do MZ ES 250 250/1 250/2 |
Autor |
Wiadomość |
Gustlik
PKN 9796
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 813 Skąd: Białaczów
|
Wysłany: 2008-08-17, 13:30
|
|
|
Ja kupiłem wlasnie ten regel i opornik bo był spalony Ładowanie elegenckie regel umiesciłem pod siedzeiniem tzn przykreciłem do siedzenia I moze juz nie bedzie problemow z ładowaniem
[ Dodano: 2008-08-17, 13:33 ]
nie mierzyłęm ile ma na wolnych obrotach V ale jak zmierze to napiszę bo na starym miałem 10V na wolnych Na wyzszych do 18V dawało Juz miałem AQ 12V wkładac albo 2x12V |
_________________ MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
|
|
|
|
|
wieczor14
Kolekcjoner
Motocykl: ES250/2 Trophy CZ175
Wiek: 30 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 2009-06-23, 14:00
|
|
|
Panowie (ew. panie), nie wiecie może co poradzić na pożółkłe siedzenia??? tzn. czym je wyprać żeby ich nie zniszczyć bo tam jest jakiś materiał gąbkowy czy coś |
_________________ MZ ES 250/2 "Trophy", Cezet175, Komar 2350, Motobi Wilga SWAP z Kymco Silnik GR1 |
|
|
|
|
matys858
Motocykl: Tropik ES 250/2
Wiek: 29 Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: 2009-06-23, 16:21
|
|
|
Ja bym proponował nowe obicie , a jeżeli chcesz zostawić orginalnie, hmm może wyszorować jakimś "Vanishem" albo coś w tym stylu. |
|
|
|
|
czacha1111
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-07-01, 22:09
|
|
|
Już nie daje rady . Bardzo prosze o pomoc z elektonicznym regulatorem prądnicy 6v. Prosze powiedzcie mi jakie kable mam podłaczyć do tych miejsc po bokach . Uratujecie mi życie. bardzo prosze o pomoc |
|
|
|
|
kaze_k
Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 341 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 2009-07-01, 23:30
|
|
|
A więc tak:
1)kontrolkę ładowania podepnij w pozycje szczotki na nowym regulatorze,kontrolka ładowania to kabel z zacisku 61 na starym reglu.
2)DF podepnij do wzbudzenia na nowym regulatorze,czyli kabel z zacisku Df na starym regulatorze
3)kabel od kostki przy akumlatorze podepnij w pozycje +6V na nowym regulatorze,czyli kabel z zacisku 51 na starym regulatorze
4)DF podepnij do szczotek na nowym regulatorze,czyli kabel z zacisku D+ na starym regulatorze
Mam nadzieje że pomogłem.
pzdr |
|
|
|
|
dunka
Motocykl: mz ES250/1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 50 Skąd: nie
|
Wysłany: 2009-07-02, 00:44 odp
|
|
|
czacha na tym elektronicznym regulatorze możesz nie mieć ładowania na niskich obrotach i motor bedzie gasł na swiatłąch, wiec jak tylko możesz to szukaj albo narawiaj orginał mechaniczny |
|
|
|
|
czacha1111
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-07-02, 08:40
|
|
|
No skoro tak muwisz to lipa. Bo na allegro nie ma starych regulatorów a ja mam chyba zepsuty a naprawić nie potrafię. Morze polecilibyście mi jakiś inny regulator napieć do mz trophy? |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-07-02, 09:10
|
|
|
ładowanie na niskich bedzie. Tyle ze dla tropki wolne obroty to 1500obr/min. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
wieczor14
Kolekcjoner
Motocykl: ES250/2 Trophy CZ175
Wiek: 30 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 2009-07-02, 12:03
|
|
|
A regulatory w ts i niektórych etz nie były czasem takie same jak w ES |
_________________ MZ ES 250/2 "Trophy", Cezet175, Komar 2350, Motobi Wilga SWAP z Kymco Silnik GR1 |
|
|
|
|
Michał_22
Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 791 Skąd: Okolice Łańcuta
|
Wysłany: 2009-07-02, 12:15
|
|
|
Moze z wygladu bo w Etz jest instalacja 12V
[ Dodano: 2009-07-02, 12:16 ]
Ale od Ts do Es podejdzie |
_________________ W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2. |
|
|
|
|
artur3373
Motocykl: es 250/1
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 111 Skąd: Stęszew/k Poznania
|
Wysłany: 2009-07-13, 09:09
|
|
|
też kupiłem ten czarny regulator 6V, wszystko działa bardzo ładnie, tylko pojawił się problem, zaczęło palić bezpieczniki po przejechaniu ok 10km i z akumulatora w wyniku chyba przeładowania zaczoł wydostawać się kwasik przez wężyk, po powrocie do starego reglera problem minął, macie jakiś pomysł, co z tym zrobić, na oryginalnym regulatorze ładowanie jest trochę za małe i kierunki kiepsko działają |
_________________ ES 250/1 1966r
Kawasaki VN-15 92r
Gaz 69A 1954r
Gaz 69 1964r
LML 125 2013r
Komar 1972r |
|
|
|
|
matmax
................
Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 570 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
czacha1111
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-07-13, 10:57
|
|
|
a czy to zdjęcie pomorze mi poprawnie podłączyć regulato prądnicy w mz trophy
??
[ Dodano: 2009-07-13, 11:13 ]
I jeszcze prosze powiedzcie mi co to jest za urządzenie i jak sie nazywa i jaką role pełnie gdzie ma iść kabel 51 jeśli mam elektorniczny regulator prądnicy. DZięki bardzo przosze o pomoc . |
|
|
|
|
tomek8484
Motocykl: mz ts250 73r
Pomógł: 17 razy Wiek: 40 Dołączył: 30 Lis 2007 Posty: 269 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2009-07-13, 11:44
|
|
|
to co zaznaczyłeś na obrazku to puszka bezpieczników, a jaką role pełnią bezpieczniki to wiesz pewnie czacha1111 napisał/a: | gdzie ma iść kabel 51 jeśli mam elektorniczny regulator prądnicy. | klika postów wyżej masz dokładnie opisane
orinoco napisał/a: | Do złaczki SZCZ podłaczamy szczotki czyli kable które wchodziły poprzednio do D+ i 61
Do złaczki +6V podłaczamy kabel ktore wchodziły poprzedno do 51 w reglu mechanicznym.
Do złaczki WZB podłaczamy kabel który wchodził poprzednio do DF czyli od cewki wzbudzania |
nawet jest tam schemat z podłączonym regulatorem elektronicznym |
_________________ moja mz ts 250 po remoncie http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=10482 |
|
|
|
|
czacha1111
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-07-13, 22:05
|
|
|
A czy taką puszkę bezpieczników morzna dostać w dobrym sklepie motoryzacyjnym gdzie są cześci do starych motocykli |
|
|
|
|
matmax
................
Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 570 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
czacha1111
Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2009-07-14, 08:38
|
|
|
Dzięki wam wszystkim za pomoc. Naprawde mi pomogliście ! |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-07-14, 11:01
|
|
|
Ja odradzam stosowanie oryginału. Kup samochodzowa kostke i przytnij na 2 bezpieczniki. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
orinoco
Mistrz Jedai
Motocykl: ES250/1 TS 250/1
Pomógł: 19 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 192 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: 2009-07-14, 21:08
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | Ja odradzam stosowanie oryginału. |
oryginał szkodzi? |
|
|
|
|
matmax
................
Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 570 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2009-07-14, 22:06
|
|
|
orinoco napisał/a: | oryginał szkodzi? |
prawdopodobnie hubrertowi chodzi o to że nie trzymają bezpieczników jak należy...
Ja wyprofilowałem blaszki i wszystko gra.
Mam jeszcze jedną podstawkę w fabrycznym stanie... trzymam na trudne czasy... |
_________________ www.starymotor.blogspot.com
www.motokrym.blogspot.com
|
|
|
|
|
|