» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2013-12-17, 23:01
Elektroniczny regulator napięcia do MZ ES 250 250/1 250/2
Autor Wiadomość
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-17, 13:30   

Ja kupiłem wlasnie ten regel i opornik bo był spalony :P Ładowanie elegenckie regel umiesciłem pod siedzeiniem tzn przykreciłem do siedzenia :) I moze juz nie bedzie problemow z ładowaniem ;) :piwo:

[ Dodano: 2008-08-17, 13:33 ]
nie mierzyłęm ile ma na wolnych obrotach V ale jak zmierze to napiszę :) bo na starym miałem 10V na wolnych :twisted: :shock: :twisted: :mrgreen: Na wyzszych do 18V dawało :mrgreen: Juz miałem AQ 12V wkładac albo 2x12V :D :torba":
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
wieczor14 
Kolekcjoner

Motocykl: ES250/2 Trophy CZ175
Wiek: 30
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 2009-06-23, 14:00   

Panowie (ew. panie), nie wiecie może co poradzić na pożółkłe siedzenia??? tzn. czym je wyprać żeby ich nie zniszczyć bo tam jest jakiś materiał gąbkowy czy coś :(
_________________
MZ ES 250/2 "Trophy", Cezet175, Komar 2350, Motobi Wilga SWAP z Kymco Silnik GR1
 
 
     
matys858 

Motocykl: Tropik ES 250/2
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Wodzisław Śl.
Wysłany: 2009-06-23, 16:21   

Ja bym proponował nowe obicie :mrgreen: , a jeżeli chcesz zostawić orginalnie, hmm może wyszorować jakimś "Vanishem" albo coś w tym stylu. :lol:
 
 
     
czacha1111 

Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-07-01, 22:09   

Już nie daje rady . Bardzo prosze o pomoc z elektonicznym regulatorem prądnicy 6v. Prosze powiedzcie mi jakie kable mam podłaczyć do tych miejsc po bokach . Uratujecie mi życie. bardzo prosze o pomoc
 
     
kaze_k 


Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 341
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 2009-07-01, 23:30   

A więc tak:
1)kontrolkę ładowania podepnij w pozycje szczotki na nowym regulatorze,kontrolka ładowania to kabel z zacisku 61 na starym reglu.
2)DF podepnij do wzbudzenia na nowym regulatorze,czyli kabel z zacisku Df na starym regulatorze
3)kabel od kostki przy akumlatorze podepnij w pozycje +6V na nowym regulatorze,czyli kabel z zacisku 51 na starym regulatorze
4)DF podepnij do szczotek na nowym regulatorze,czyli kabel z zacisku D+ na starym regulatorze
Mam nadzieje że pomogłem.
pzdr
 
 
     
dunka 

Motocykl: mz ES250/1
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 50
Skąd: nie
Wysłany: 2009-07-02, 00:44   odp

czacha na tym elektronicznym regulatorze możesz nie mieć ładowania na niskich obrotach i motor bedzie gasł na swiatłąch, wiec jak tylko możesz to szukaj albo narawiaj orginał mechaniczny
 
     
czacha1111 

Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-07-02, 08:40   

No skoro tak muwisz to lipa. Bo na allegro nie ma starych regulatorów a ja mam chyba zepsuty a naprawić nie potrafię. Morze polecilibyście mi jakiś inny regulator napieć do mz trophy?
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-07-02, 09:10   

ładowanie na niskich bedzie. Tyle ze dla tropki wolne obroty to 1500obr/min.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
wieczor14 
Kolekcjoner

Motocykl: ES250/2 Trophy CZ175
Wiek: 30
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 2009-07-02, 12:03   

A regulatory w ts i niektórych etz nie były czasem takie same jak w ES :?: :?: :?:
_________________
MZ ES 250/2 "Trophy", Cezet175, Komar 2350, Motobi Wilga SWAP z Kymco Silnik GR1
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2009-07-02, 12:15   

Moze z wygladu bo w Etz jest instalacja 12V

[ Dodano: 2009-07-02, 12:16 ]
Ale od Ts do Es podejdzie
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
artur3373 


Motocykl: es 250/1
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 111
Skąd: Stęszew/k Poznania
Wysłany: 2009-07-13, 09:09   

też kupiłem ten czarny regulator 6V, wszystko działa bardzo ładnie, tylko pojawił się problem, zaczęło palić bezpieczniki po przejechaniu ok 10km i z akumulatora w wyniku chyba przeładowania zaczoł wydostawać się kwasik przez wężyk, po powrocie do starego reglera problem minął, macie jakiś pomysł, co z tym zrobić, na oryginalnym regulatorze ładowanie jest trochę za małe i kierunki kiepsko działają
_________________
ES 250/1 1966r
Kawasaki VN-15 92r
Gaz 69A 1954r
Gaz 69 1964r
LML 125 2013r
Komar 1972r
 
     
matmax 
................


Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 570
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-07-13, 09:49   

Jakie jest napięcie ładowania na nowym reulatorze ?

Być może regler uszkodzony.
_________________
www.starymotor.blogspot.com
www.motokrym.blogspot.com
 
 
     
czacha1111 

Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-07-13, 10:57   

a czy to zdjęcie pomorze mi poprawnie podłączyć regulato prądnicy w mz trophy
??

[ Dodano: 2009-07-13, 11:13 ]
I jeszcze prosze powiedzcie mi co to jest za urządzenie i jak sie nazywa i jaką role pełnie gdzie ma iść kabel 51 jeśli mam elektorniczny regulator prądnicy. DZięki bardzo przosze o pomoc .
 
     
tomek8484 

Motocykl: mz ts250 73r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 269
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2009-07-13, 11:44   

to co zaznaczyłeś na obrazku to puszka bezpieczników, a jaką role pełnią bezpieczniki to wiesz pewnie
czacha1111 napisał/a:
gdzie ma iść kabel 51 jeśli mam elektorniczny regulator prądnicy.
klika postów wyżej masz dokładnie opisane
orinoco napisał/a:
Do złaczki SZCZ podłaczamy szczotki czyli kable które wchodziły poprzednio do D+ i 61
Do złaczki +6V podłaczamy kabel ktore wchodziły poprzedno do 51 w reglu mechanicznym.
Do złaczki WZB podłaczamy kabel który wchodził poprzednio do DF czyli od cewki wzbudzania

nawet jest tam schemat z podłączonym regulatorem elektronicznym
_________________
moja mz ts 250 po remoncie http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=10482
 
     
czacha1111 

Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-07-13, 22:05   

A czy taką puszkę bezpieczników morzna dostać w dobrym sklepie motoryzacyjnym gdzie są cześci do starych motocykli
 
     
matmax 
................


Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 570
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-07-13, 22:32   

Oryginalną kupisz na bazarze staroci za 10zł.
Współczesną wersję kupisz w motoryzacyjnym albo na allegro: link
_________________
www.starymotor.blogspot.com
www.motokrym.blogspot.com
 
 
     
czacha1111 

Motocykl: MZ ES 250/2 Trophy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 9
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-07-14, 08:38   

Dzięki wam wszystkim za pomoc. Naprawde mi pomogliście !
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-07-14, 11:01   

Ja odradzam stosowanie oryginału. Kup samochodzowa kostke i przytnij na 2 bezpieczniki.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
orinoco 
Mistrz Jedai


Motocykl: ES250/1 TS 250/1
Pomógł: 19 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 192
Skąd: Janów Lubelski
Wysłany: 2009-07-14, 21:08   

hubertbaran napisał/a:
Ja odradzam stosowanie oryginału.


oryginał szkodzi?
 
 
     
matmax 
................


Motocykl: MZ ES 250/1, Honda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 570
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-07-14, 22:06   

orinoco napisał/a:
oryginał szkodzi?

prawdopodobnie hubrertowi chodzi o to że nie trzymają bezpieczników jak należy...
Ja wyprofilowałem blaszki i wszystko gra.
Mam jeszcze jedną podstawkę w fabrycznym stanie... :mrgreen: trzymam na trudne czasy...
_________________
www.starymotor.blogspot.com
www.motokrym.blogspot.com
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14