» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Jak przerobic etz 150 na crossa - filmik
Autor Wiadomość
kickerman 
cross rider


Motocykl: Etz 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 35
Skąd: Jasło
Wysłany: 2008-09-21, 14:23   Jak przerobic etz 150 na crossa - filmik

Witam.
Jesli ktos chce przerobic swoja etz 150 na crossa to moze cos potpatrzy sobie z przerobki mojego sasiada. Oto link do filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=1dItI45pOeg
_________________
narazie troche badziewie jest ale jak znajde rame to sie wszystko zmieni :D

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/42598

http://bikepics.com/members/kickerman/89etz250en/
 
 
     
Michal_TM 
:-)


Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2008-09-21, 19:45   

Ciekawe ile mocy stracił przez ten tłumik...
_________________
BikePics http://www.youtube.com/watch?v=2B8MxCgzS9c/
"..Pieprzyć to co o nas mówią.. jesteśmy ludźmi z pasją.."



 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2008-09-21, 21:45   

Szkoda mi takich mz.... ladna byla przed przerobka, ale jego motór :piwo:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
kickerman 
cross rider


Motocykl: Etz 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 35
Skąd: Jasło
Wysłany: 2008-09-21, 21:51   

mocy duzo nie stracil :grin: bez problemu stawia na kolo moze nawet powiem ze chodzi lepiej na tym niz na oryginalnym :grin:
_________________
narazie troche badziewie jest ale jak znajde rame to sie wszystko zmieni :D

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/42598

http://bikepics.com/members/kickerman/89etz250en/
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2008-09-21, 22:00   

Nie dziwie się, że stawia ją na koło przy takim ogromnym tylnym kole zębatym.
Za kolankiem jest jeszcze miejsce na dyfuzor więc można go tam wsadzić.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2008-09-21, 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Michal_TM 
:-)


Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2008-09-21, 22:02   

kickerman napisał/a:
hodzi lepiej na tym niz na oryginalnym
No i tu widać jaką posiadasz wiedzę na temat silnika 2T.
A zębatka rzeczywiście niezła pizza :P
_________________
BikePics http://www.youtube.com/watch?v=2B8MxCgzS9c/
"..Pieprzyć to co o nas mówią.. jesteśmy ludźmi z pasją.."



 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-09-22, 11:35   

Ten wydech to przegiecie;] Reszta nawet w porzadku;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
kickerman 
cross rider


Motocykl: Etz 250
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 35
Skąd: Jasło
Wysłany: 2008-09-22, 16:39   

Michal_TM, wiem jakie znaczenie w 2t ma wydech wiec nic nie pisz na ten temat. W najblizszym czasie moze nakrece z sasiadem filmik to ocenicie czy az tak zle chodzi przez ten wydech :wink:

PS : Mowicie ze zebatka taka duza tylko dziwie sie jednemu ze 95- 100km/h wyciagnie :)

[ Dodano: 2008-09-22, 16:43 ]
PS 2 : nie wiem czy widzicie ale na efekcie koncowym jest mniejsza zebatka niz na poczatku filmiku :cool:
_________________
narazie troche badziewie jest ale jak znajde rame to sie wszystko zmieni :D

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/42598

http://bikepics.com/members/kickerman/89etz250en/
 
 
     
Michal_TM 
:-)


Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2008-09-22, 22:20   

kickerman napisał/a:
to ocenicie czy az tak zle chodzi przez ten wydech
Logiczne że chodzi źle, może się wydawać że "ma kopa" przez zmienione przełożenia a nie brak dyfuzora, zamontuj oryginalny tłumik i zobaczysz różnicę. Ja bym się już pobawił tutaj w spawany tłumik pod cylinder do tego go ładnie poprowadzić górą no i wtedy ta etka będzie jako tako wyglądać.

A co do zębatki to właśnie dobrze że duża, bo to w końcu "terenówka" więc przełożenia na moc są jak najbardziej na miejscu :)
_________________
BikePics http://www.youtube.com/watch?v=2B8MxCgzS9c/
"..Pieprzyć to co o nas mówią.. jesteśmy ludźmi z pasją.."



 
 
     
Lorenz 
WariaTT


Motocykl: ETZ 251 WSK 125
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 168
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2008-11-22, 22:04   

No ale siedzenie to po pijaku chyba montowaliście... :lol: :lol:
_________________


| | | Mój garaż http://www.polskajazda.pl...Z,ETZ,251/13271
 
 
     
bazyl151 


Motocykl: WSK M21W2
Wiek: 33
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Kłodzko/Hajnówka
Wysłany: 2008-12-20, 23:15   

Witam panowie, posiadam silnik od MZ TS 150 chcę go wykorzystać w "krosie" i tu moje pytanie co można w nim poprawić aby otrzymać kilka KM więcej. Czytałem na innym forum że z tego silnika można wyciągnąć 20KM.
Jakby ktoś posiadał i podzielił sie danymi potrzebnymi do obliczenia dyfuzora lub jak ma wymiary już gotowego to bym był wcieczny. Pozdrawiam :smile:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-12-21, 10:02   

z silnika ETZ 150 a nie z silnika TS 150. Szkoda tylko ze ktos sie opisze jak co i zmienić a ty jak zaczniesz sie interesować tematem to sie okaze ze rasowanie silnika przekroczy wartość twojego krosa i to 4 krotnie.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
bazyl151 


Motocykl: WSK M21W2
Wiek: 33
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Kłodzko/Hajnówka
Wysłany: 2008-12-21, 12:10   

To wielkie dzięki za pomoc w końcu od tego jest forum żeby sobie pomagać.
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2008-12-21, 16:25   

a więc tak ja się bawiłem w przerabianie etz 250 na cross. no ale silnikowi z mz brakuje tego czegoś co ma oryginalny z crossa i przezto chce kupić cz cross i tobie bym też radził tak zrobić cz cross jest dosyć tania w remocie a mocy też ma wystarczająco
_________________
cross rider
 
 
     
bazyl151 


Motocykl: WSK M21W2
Wiek: 33
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Kłodzko/Hajnówka
Wysłany: 2008-12-21, 20:22   

Ale ja nie chce latać po torze motocrossowym tylko spacerować po lesie. A silnik chciałbym trochę usprawnić żeby wygodniej się jezdziło.
 
     
szakul123 
pogromca mitów


Motocykl: etz 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 236
Skąd: Wodzisław śl
Wysłany: 2008-12-21, 20:28   

1. plan głowicy
2. polerka kanałów i zgranie ich z cylkiem
3. dorobić dyfuzor (exhaustcalculator2 program do policzenia)
4. zmienić czasy otwierania okien itd..... itp...
polecam poczytać artykuły Tomasza Sałka
_________________
cross rider
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-12-22, 10:10   

W MZ nie trzeba planować głowicy bo i po co ! Dobre rasowanie silnika pochłonie przynajmniej 1000zł nawet sie nie zorietujesz kiedy.

No przeczytaj co napisałeś... i sie zastanów czy silnikiem od małej Mz która nastawiona jest do smigania po asfaltowo-szutrowych drogach da sie spacerować po lesie. Jasne ze nie! Nawet samo mocowanie silnika w tym przeszkadza. Yamahe dt o podobnej mocy do MZ kupisz za 2 000zł nie dosc ze ma lepszy silnik to jeszcze odrobine lepsze zawieszenia do jazdy po lesie.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
bazyl151 


Motocykl: WSK M21W2
Wiek: 33
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Kłodzko/Hajnówka
Wysłany: 2008-12-22, 16:12   

A czy ja coś pisałem o ramie i zawieszeniu od mz. W moim motorze bedzie tylko silnik od MZ i może bęben hamulcowy przedniego koła.
 
     
Michal_TM 
:-)


Motocykl: brak
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2008-12-22, 16:26   

hubertbaran napisał/a:
Yamahe dt o podobnej mocy do MZ kupisz za 2 000zł nie dosc ze ma lepszy silnik to jeszcze odrobine lepsze zawieszenia do jazdy po lesie.

Gdyby każdy myślał takimi kategoriami, żaden pojazd nie miał by usprawnień, wszystkie były by takie same i po prostu było by to nudne :) Czasem koszta przekraczają w ogóle wartość pojazdu ale jest jeszcze coś takiego jak satysfakcja.
_________________
BikePics http://www.youtube.com/watch?v=2B8MxCgzS9c/
"..Pieprzyć to co o nas mówią.. jesteśmy ludźmi z pasją.."



 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-12-22, 16:47   

Gdbyś sie napatrzył na zmarnowane sprzety pociete ramy rozpieprzone do granic mozliwosci silniki itp. inaczej byś spiewał. Satysfakcja wtedy było by uratowanie chociaż jednego od takiego losu.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14