» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: hubertbaran
2009-10-17, 14:29
MZ etz 150 brak mocy
Autor Wiadomość
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-18, 21:42   MZ etz 150 brak mocy

Zrobiłem remont mojej MZ 150 wymieniłem wał. . tłok. łożyska-simeringi itp. I złożeniu silnika nie ma żadnej rewelacji dopiero po 5tys-obr silnik przyspiesza. Na 4 biegu utrzymuje stałą prędkość a piątki nie ma co wrzucać nie wiem co mam zrobić HELP !! ! :???
 
     
tomeklol 


Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 421
Skąd: Złotów
Wysłany: 2009-04-18, 21:45   

A od kiedy wymiana tłoka jest remontem? Bez szlifu nie odczujesz zwięksoznej mocy.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655


Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać.
 
 
     
kuba89 


Motocykl: ETZ 250 & CB 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 223
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2009-04-18, 21:46   

co zrobic? najpierw dotrzec dobrze silnik, nie masz co probowac swiezo wyremontowanego silnika ...
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-04-18, 21:47   

Regulowałes gaźnik? Przed remontem też tak chodził?
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-18, 22:03   

Przed remontem było prawie tak samo a silnik jest już dotarty chyba muszę kupić nowy gaźnik
 
     
fazer 


Motocykl: YAMAHA YZF R1 RN22
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-19, 02:02   

a co da ci nowy gaźnik, jak i tak kompresje masz minimalnie wieksza poprzez zmiane tłoka, ja miałem tak w swojej ze szła na 4 jak wsciekła do 90km\h i wrzucałem 5 i zwalniała przyczyna był zatkany komin nagarem
 
 
     
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-19, 07:40   

Miała nie tylko wymieniony tłok ale też cylinder nowy a tłumik czyściłem kretem i przepalałem to chyba pozostał gaźnik
 
     
nick350 


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 93
Skąd: Godziszewy/Rypin
Wysłany: 2009-04-19, 09:39   

A moze zle docierałeś moto (bez obrazy) :piwo: , jesli nie to to gaznik i sprawdz jeszcze zapłon
_________________
" Wszędzie dobrze ale na motocyklu najlepiej..."


'W moich żyłach płynie benzyna ,zamiast serca świszczy turbina'
http://www.polskajazda.pl...Z,ETZ,150/19353
 
 
     
pozar82 

Motocykl: Mz 150 1990r.
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: Grodków
Wysłany: 2009-04-19, 09:43   

NOWY cylinder to znaczy ze sklepu? a może przy montazu pękł pierscień.
 
 
     
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-19, 10:04   

Wszystko jest dobrze zrobione a ona nie ma siły i pali dużo benzyny
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-19, 10:36   

gaźnik pytanie czy jest wyjebany jak pizda ukrainki czy może tylko niewyregulowany;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
macko82 

Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 40
Skąd: ustronie morskie
Wysłany: 2009-04-19, 10:46   

a zaplon ustawiles dokladnie pamietaj zle ustawiony zaplon obija sie przy MZ czkawka w kazdym detalu sprawdz gruga sprawa to moze z gaznikiem jakis problem.HUBERT porownanie gaznika do !!!!!!!!!!!!!!!-ki dobre :lol:
 
     
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-19, 17:58   

Gaźnik nie reaguje na regulacje powietrza ,po przestawieniu iglicy też nic się zbytnio nie dzieje a jak się zwiększa poziom paliwa w komorze pływaka?
 
     
pozar82 

Motocykl: Mz 150 1990r.
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: Grodków
Wysłany: 2009-04-19, 20:31   

poziom paliwa reguluje się pływakiem, są w nim takie jakby "skrzydełka" i musisz je podginać w odpowiedni sposób i wtedy skok pływaka jest mnieszy bądź większy. Ale trzeba to robic z rozwagą i minimalnie.
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-20, 01:42   

Witam
pozar82, -prosimy o konkrety nie na "oko"
I znów sie musze powtórzyć...
Sposób ustawienia poziomu paliwa na pływaku jak i mieszanki paliwowo-powietrznej;
Odgina się blaszkę pływaka na odpowiedni wymiar w gaźniku 24N2-2 tj. MZ 150 wymiar jaki ma być w pozycji zamkniętej mierzony od korpusu gaźnika do górnej części pływaka musi mieć wymiar x- 29 mm zaś w pozycji otwartej wymiar Y- 32mm (mierzony od korpusu gaźnika do górnej części pływaka)
Śrubka regulacyjna mieszanki paliwowo powietrznej powinna być wykręcona o 1.5 obrotu (fabrycznie, w praktyce bywa różnie)
Pozatym problem tu, co ciekawe może być i osobiście doszukiwałbym się tutaj przyczyny w docisku sprzęgła możliwe, że nie dokręciłeś odpowiednio 3 śrubek regulacyjnych, lub uszkodzony masz gwint w zabieraku stad taki efekt, że trudno jest przyspieszyć a najbardziej to czuć na 5 biegu, wzrasta zużycie paliwa (efektywność silnika znikoma). POZDRAWIAM
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
Ostatnio zmieniony przez Marcin W. 2009-04-20, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-20, 21:20   

A jak tam wasze MZ 150 zbierają się już od początku a do 100km/h długo ? Ja narazie nie mam rewelacji ale zamierzam kupić nowy gaźnik bo na tym to już się chyba nie pojeździ
 
     
Mycek123 
Zlotowicz
ETZ 150


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 316
Skąd: Łebcz
Wysłany: 2009-04-20, 21:22   

moja do 90 sie fajnie zbiera pozniej juz gorzej.
_________________
W garażu :

ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-20, 22:56   

Witam…
Mam taką propozycje, aby potwierdzić lub wykluczyć to, co pisałem wcześniej mianowicie z brakiem odpowiedniego docisku w sprzęgle, dojedz do muru lub jakiegoś słupa wrzuć jedynkę powoli puszczaj sprzęgło, jeśli puścisz klamkę sprzęgła do końca i silnik nie zgaśnie oznacza to, że problem tkwi w sprzęgle. Sam wiele razy męczyłem się z sprzęgłem i objawy były podobne, w skrajnych przypadkach nie szło jechać na piątym biegu, bo zaraz prędkość spadała a obroty się zwiększały przy dodaniu gazu.
Nie napisałeś także, że nie wchodzi na obroty, podczas gdy masz go na „luzie”, wiec może napisz jak silnik reaguje na nagłe pokręcenie manetką gazu? To może dać coś do myślenia taka informacja…POZDRAWIAM
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
mz150e 

Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: DRZEWICA
Wysłany: 2009-04-21, 08:43   

Poniżej 2 tys obrotów chodzi ciężko tak jak by ją coś hamowało a na piątym biegu jedzie ale zwalniają obroty i ona zwalnia sprzęgło jest lux to będzie wina gaźnika jak dużo pali. Jak na 150 to jest za słaba i nie idzie poszaleć
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-21, 10:25   

Witam
Więc skupmy się na gaźniku….Sprawdź czy z kranika dochodzi odpowiednia ilość paliwa(najlepiej przeczyść kranik, będziemy mieć pewność, że to nie jego wina) rozkręć gaźnik przeczyść dysze sprężonym powietrzem, skręcając zwróć uwagę by nie zamienić dysz, aby były prawidłowo wkręcone, sprawdź szczelność pływaka, wyreguluj prawidłowo poziom paliwa (pisałem wyżej post jak i ile)
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14