Przesunięty przez: hubertbaran 2009-10-17, 14:29 |
MZ etz 150 brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-18, 21:42 MZ etz 150 brak mocy
|
|
|
Zrobiłem remont mojej MZ 150 wymieniłem wał. . tłok. łożyska-simeringi itp. I złożeniu silnika nie ma żadnej rewelacji dopiero po 5tys-obr silnik przyspiesza. Na 4 biegu utrzymuje stałą prędkość a piątki nie ma co wrzucać nie wiem co mam zrobić HELP !! ! |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
kuba89
Motocykl: ETZ 250 & CB 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 26 Gru 2008 Posty: 223 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 2009-04-18, 21:46
|
|
|
co zrobic? najpierw dotrzec dobrze silnik, nie masz co probowac swiezo wyremontowanego silnika ... |
|
|
|
|
Gustlik
PKN 9796
Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 813 Skąd: Białaczów
|
|
|
|
|
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-18, 22:03
|
|
|
Przed remontem było prawie tak samo a silnik jest już dotarty chyba muszę kupić nowy gaźnik |
|
|
|
|
fazer
Motocykl: YAMAHA YZF R1 RN22
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 28 Lut 2008 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-19, 02:02
|
|
|
a co da ci nowy gaźnik, jak i tak kompresje masz minimalnie wieksza poprzez zmiane tłoka, ja miałem tak w swojej ze szła na 4 jak wsciekła do 90km\h i wrzucałem 5 i zwalniała przyczyna był zatkany komin nagarem |
|
|
|
|
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-19, 07:40
|
|
|
Miała nie tylko wymieniony tłok ale też cylinder nowy a tłumik czyściłem kretem i przepalałem to chyba pozostał gaźnik |
|
|
|
|
nick350
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 93 Skąd: Godziszewy/Rypin
|
Wysłany: 2009-04-19, 09:39
|
|
|
A moze zle docierałeś moto (bez obrazy) , jesli nie to to gaznik i sprawdz jeszcze zapłon |
_________________ " Wszędzie dobrze ale na motocyklu najlepiej..."
'W moich żyłach płynie benzyna ,zamiast serca świszczy turbina'
http://www.polskajazda.pl...Z,ETZ,150/19353 |
|
|
|
|
pozar82
Motocykl: Mz 150 1990r.
Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: Grodków
|
Wysłany: 2009-04-19, 09:43
|
|
|
NOWY cylinder to znaczy ze sklepu? a może przy montazu pękł pierscień. |
|
|
|
|
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-19, 10:04
|
|
|
Wszystko jest dobrze zrobione a ona nie ma siły i pali dużo benzyny |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-04-19, 10:36
|
|
|
gaźnik pytanie czy jest wyjebany jak pizda ukrainki czy może tylko niewyregulowany;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2009-04-19, 10:46
|
|
|
a zaplon ustawiles dokladnie pamietaj zle ustawiony zaplon obija sie przy MZ czkawka w kazdym detalu sprawdz gruga sprawa to moze z gaznikiem jakis problem.HUBERT porownanie gaznika do !!!!!!!!!!!!!!!-ki dobre |
|
|
|
|
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-19, 17:58
|
|
|
Gaźnik nie reaguje na regulacje powietrza ,po przestawieniu iglicy też nic się zbytnio nie dzieje a jak się zwiększa poziom paliwa w komorze pływaka? |
|
|
|
|
pozar82
Motocykl: Mz 150 1990r.
Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: Grodków
|
Wysłany: 2009-04-19, 20:31
|
|
|
poziom paliwa reguluje się pływakiem, są w nim takie jakby "skrzydełka" i musisz je podginać w odpowiedni sposób i wtedy skok pływaka jest mnieszy bądź większy. Ale trzeba to robic z rozwagą i minimalnie. |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1046 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-20, 01:42
|
|
|
Witam
pozar82, -prosimy o konkrety nie na "oko"
I znów sie musze powtórzyć...
Sposób ustawienia poziomu paliwa na pływaku jak i mieszanki paliwowo-powietrznej;
Odgina się blaszkę pływaka na odpowiedni wymiar w gaźniku 24N2-2 tj. MZ 150 wymiar jaki ma być w pozycji zamkniętej mierzony od korpusu gaźnika do górnej części pływaka musi mieć wymiar x- 29 mm zaś w pozycji otwartej wymiar Y- 32mm (mierzony od korpusu gaźnika do górnej części pływaka)
Śrubka regulacyjna mieszanki paliwowo powietrznej powinna być wykręcona o 1.5 obrotu (fabrycznie, w praktyce bywa różnie)
Pozatym problem tu, co ciekawe może być i osobiście doszukiwałbym się tutaj przyczyny w docisku sprzęgła możliwe, że nie dokręciłeś odpowiednio 3 śrubek regulacyjnych, lub uszkodzony masz gwint w zabieraku stad taki efekt, że trudno jest przyspieszyć a najbardziej to czuć na 5 biegu, wzrasta zużycie paliwa (efektywność silnika znikoma). POZDRAWIAM |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
Ostatnio zmieniony przez Marcin W. 2009-04-20, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:20
|
|
|
A jak tam wasze MZ 150 zbierają się już od początku a do 100km/h długo ? Ja narazie nie mam rewelacji ale zamierzam kupić nowy gaźnik bo na tym to już się chyba nie pojeździ |
|
|
|
|
Mycek123
Zlotowicz ETZ 150
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 316 Skąd: Łebcz
|
Wysłany: 2009-04-20, 21:22
|
|
|
moja do 90 sie fajnie zbiera pozniej juz gorzej. |
_________________ W garażu :
ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1046 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-20, 22:56
|
|
|
Witam…
Mam taką propozycje, aby potwierdzić lub wykluczyć to, co pisałem wcześniej mianowicie z brakiem odpowiedniego docisku w sprzęgle, dojedz do muru lub jakiegoś słupa wrzuć jedynkę powoli puszczaj sprzęgło, jeśli puścisz klamkę sprzęgła do końca i silnik nie zgaśnie oznacza to, że problem tkwi w sprzęgle. Sam wiele razy męczyłem się z sprzęgłem i objawy były podobne, w skrajnych przypadkach nie szło jechać na piątym biegu, bo zaraz prędkość spadała a obroty się zwiększały przy dodaniu gazu.
Nie napisałeś także, że nie wchodzi na obroty, podczas gdy masz go na „luzie”, wiec może napisz jak silnik reaguje na nagłe pokręcenie manetką gazu? To może dać coś do myślenia taka informacja…POZDRAWIAM |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
mz150e
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 32 Skąd: DRZEWICA
|
Wysłany: 2009-04-21, 08:43
|
|
|
Poniżej 2 tys obrotów chodzi ciężko tak jak by ją coś hamowało a na piątym biegu jedzie ale zwalniają obroty i ona zwalnia sprzęgło jest lux to będzie wina gaźnika jak dużo pali. Jak na 150 to jest za słaba i nie idzie poszaleć |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1046 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-04-21, 10:25
|
|
|
Witam
Więc skupmy się na gaźniku….Sprawdź czy z kranika dochodzi odpowiednia ilość paliwa(najlepiej przeczyść kranik, będziemy mieć pewność, że to nie jego wina) rozkręć gaźnik przeczyść dysze sprężonym powietrzem, skręcając zwróć uwagę by nie zamienić dysz, aby były prawidłowo wkręcone, sprawdź szczelność pływaka, wyreguluj prawidłowo poziom paliwa (pisałem wyżej post jak i ile) |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
|