» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 13:25
Gaźnik zapłon - duże spalanie - ETZ 250
Autor Wiadomość
czarek51 


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Skąd: Milicz
Wysłany: 2009-04-20, 20:17   Gaźnik zapłon - duże spalanie - ETZ 250

Witam - obliczyłem że przy normalnej jeździe etla pali mi pod 8 litrów....... wqrw..rzony zaglądłem w zapłon - był za wcześcnie to opóźniłem jak się należy.... chodziła po zabiegu miodowo..... potem się wziąłem za gaziora..... iglica najwyżej jak się dało to o ząbek ją opusciłem.... od tego czasu zaczeła włażić na zaaj...... wysokie obroty..... wróciłem więc do pierwszego ustawienia i dalej obrotek chce zamknąć...... zrobiło się ciemno to tak zostawiłem i będę patrzał jutro jak się uda ale wcześniej poradźcie coś bo ja nie wiem ---- co mogłem nie tak przy iglicy poskładać???? czy wogle jest taka opcja?? wszystko wpadło elegancko więc powieszona nie jest.... więc co jest z nią?? co jest z tym wszsytkim....co myślicie??
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2009-04-21, 22:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
adik204 
ETEZETOHOLIK


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 360
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-04-20, 20:34   

Jak sama wchodzi na wys obroty to albo łapie lewe powietrze, albo przepustnica Ci się zawiesza.

Wysokie spalanie to wina źle ustawionych zapłonu i gaźnika.
Jeżeli nie da się już gaźnika wyregulować, to oznacza, że już przeżył swoje i czas na niego.
_________________
ETZ 250, WSK 125, CZ 350 (472.5) x2, JAWA 350TS, JAWA
50 MUSTANG, ROMET PONY M3.
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-04-20, 20:37   

to jest objaw lewego powietrza, ale skąd może się ono brać to sobie już poszukaj bo to było setki razy przerabiane na forum...
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-20, 21:05   

Albo masz ze tak powiem zbyt wysoki stopień spreżenia.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Mycek123 
Zlotowicz
ETZ 150


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 316
Skąd: Łebcz
Wysłany: 2009-04-20, 21:16   

Cytat:
Albo masz ze tak powiem zbyt wysoki stopień spreżenia


Może wtedy palić więcej?
_________________
W garażu :

ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-20, 21:19   

No może bo iglica musi być podniesiona maxymalnie. A na lewe powietrze w kruccu jest patent miedzy gaźnik a końcówke krucca dajesz oring i dociskasz reka gaźnik i wtedy dokrecasz;) Trudne ale wykonalne i powietrza lewego napewno nie zaciagnie;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
czarek51 


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Skąd: Milicz
Wysłany: 2009-04-20, 21:20   

tylko jak tak ładnie wpada to dlaczego by miała sie wieszać?????
to raczej nie......

A i lewego też raczej nagle sobie nie zaczęła z kosmosu zasysać..... to też jest git.....

Myślę że mogłem coś z tą blaszką od iglicy przekombinować i źle założyć bo mi upadała...... jest taka opcja ??? jak myślicie????

Dziwna sprawa nie bedę mógł spać przez tę moją pannę...... :neutral:
 
 
     
tomeklol 


Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 421
Skąd: Złotów
Wysłany: 2009-04-20, 21:23   

Hubert a co daje ten oring skoro kaźnik ma nacięcia? W miejscu gdzie bedzie oring będzie szczelne a tam gdzie naciąciee wciągnie lewe ipowtórka z rozrywki :)
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655


Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-04-20, 21:25   

gaźnik uszczelnia sie do czoła;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
czarek51 


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Skąd: Milicz
Wysłany: 2009-04-20, 21:37   

no dobra wrócmy do tematu;) - a na gaziorze jak bym dał trochę mniej paliwa??? mogła by mniej palić???
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2009-04-21, 09:13   

Tak. Ale najpierw sprawdź jakiego koloru masz święcę, co by nie zubożyć mieszanki za mocno i nie zatrzeć serducha.
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-04-21, 09:54   

albo zaczęła w końcu normalnie kręcić i się czarek51 przestraszył :lol: , bo z tego co napisał, mozna wywnioskować, ze z powodu zzbyt bogatej mieszanki nie kręciła normalnych obrotów. W normlnych warunkach najwyższe położenie igły spowoduje zalewanie silnika, w przypadku czarka było to lekko zniwelowane przyspieszonym zapłonem. Notabene, to idealne ustwienia do wyscigów ulicznych :lol:

zapłon masz mieć na 2.75-3 mm przed ZZ, igła najlepiej na środkowym, lub wyzszym od środkowego położenia.

nie ma wtedy bata, żeby nie dzialalo
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
czarek51 


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Skąd: Milicz
Wysłany: 2009-04-21, 20:24   

No dobra -się wyjaśniło - igła się wiechała złośliwie mi wczoraj i dlatego tak się działo :roll:

I jak wcześniej próbowałem dałem iglicę w dół (ząbek wyżej) i jak się charakterystyka zmieniła to normalnie szok.... - bierze fajnie już trochę niżej - za to u góry wcześniej łapie muła..... ---- max moment mi sie obniżył :mrgreen:

Nie jest to trochę dziwne że na mocy nie straciła?? a może tak tylko myślę że nie straciła...... dziwne ale co tam dzięki za udział :piwo: :piwo:

I mam nadzieje że wreszcie zacznie palić jak ma nakazane.... ale to czas pokaże.....
 
 
     
maciekp007 
Grupa Podlasie


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 194
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-04-22, 09:45   

Moja etka nawet przy najbardziej opuszczonej iglicy kopciła jak lokomotywa, a świeca była tak okopcona, że aż w końcu padała. Sprawdziłem iglicę, którą mam teraz założoną ze swoją starą, która się złamała. Tak samo jak pisał KUSY gdzieś w poście o gaźnikach, nowe iglice są o wiele cieńsze i robione bardziej na kształt igły, przez to puszczają więcej paliwa. Dzisiaj jadę i będę szukał po sklepach jakiejś porządnej grubej sztuki :)
_________________
- Dobry wieczór. Mamy Marcina.....
- O boże! On ma gołe plecy!!!!!

http://imgur.com/a/A5pU3
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17