» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 13:21
Nowy Gaznik bing dławi sie na wolnych obrotach :(((
Autor Wiadomość
skipi500 

Motocykl: mz etz 250
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-06-06, 17:15   Nowy Gaznik bing dławi sie na wolnych obrotach :(((

JEstem NOwy na forum. NIedawno robilem remont przy swojej mz etz 250 nowy ctlinder tłok pierscienie wal lozyska itp. . Po remoncie róznica byla kolosalna motor chodzil o wiele lepiej niz przed bez porównania. Czytalem troche o tym nowym gazniku Bing wiec postanowilem go kupic i mam taki problem poniewaz na Bingu jak na wolnych obrotach na luzie dodam gwałtownie gazu to sie przez sekunde przymuli a dopiero potem wchodzi na obroty. na luzie jest to sekunda ale podczas jazdy jest to juz wiekszy problem poniewaz dopiero od 3 tys obr zaczyna łądnie wkrecac na obroty i przyspiesza. od 2 tys do 3 bardzo muli. wiem ze od 3 tys bedzie duzo lepiej wchodzic na obroty niz od 2 ale mam porówanie bo na starym gazniku wkreca na obroty od razu i na 1 biegu majac 2,5 tys obrotow motor sie nie zadusil jak podjezdzalem pod ostra górke a na bingu sie przymuli i jak bym nie wcisnal sprzegła to zgasnie. bingiem pod te sdama górke musze ruszac majac juz dobre 3 tys obr. czy wy tez tak macie? co to może byc?

w starym gazniku byla mozliwosc regulacji skladu mieszanki tu jest tylko 1 srubka od powietrza no i ta druga od regulacji obrotow ale ona akurat nie ma znaczenia na przyspieszanie.

Srubka od powietrza krecilem i wykrecajac ja robi sie jeszcze gorzej w gdy wkrecilem na maxa jest najlepiej tylko ze i tak muli jak wyzej opisalem. iglice tez próbowalem umiescic na roznej wysokosci i nie robilo to roznicy..

jezeli chodzi o spalanie to jestem zadowolony bo non stop w trasie ciagla jazda
na 5 biegu 80 km/h =3,5 l
na 4 biegu 50 km /h =3,0 l

Czy kazdy bing tak ma? czy jest to przyczyna niskiego spalania czy moj gaznik jest wadliwy? Prosze o rade
 
     
ETZrider 

Motocykl: 251 ;D
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 64
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-06-06, 18:28   

Ja też tak miałem jak założyłem binga, poprawiło się po wymianie wadliwego, mechanicznego regulatora napięcia na elektroniczny. Wydało mi się to trochę dziwne, ale różnica jest wyraźna.
 
     
toSterr 


Motocykl: MZ ETZ 251e 91'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-06-06, 18:42   

jaki zaplon? proponuje ponownie go ustawic i sproboj rowniez na innej swiecy (najlepiej nowej, a jeszcze lepiej na nowej iskrze)
 
     
skipi500 

Motocykl: mz etz 250
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-06-06, 19:07   

Zapłon mam elektroniczny nowy nawet z mikroprocesorem na allegro sa takie po 140 zl od uzytkowniak robinson. mam tez drugi modul tranzystorowy ktory podlacza sie do platynek pomijajac kondensator tez od tego uzytkownika robinsona. gdy na poczatku mialem same platyny iu zamontowalem ten modul to byla róznica lepsza iskra. teraz przekladalem oba te moduly raz ten raz ten i w obu przypadkach jest to samo. swiece mam chyba najlepsza z tego co czytalem iskra 100.. mam jeszcze 1 nowa bo kupilem 2 sztuki to najwyzej ja wkrece i zobacze ale szczerze watpie zeby to byla ta przyczyna. wyraznie odcuwam jakby mial za mało paliwa na wolnych obrotach... nie wiem jak temu zaradzic ma ktos jakas inna opcje?

[ Dodano: 2009-06-06, 19:09 ]
dla sprostowania dodam ze róznica na lepsze po zalozeniu modulu byla wczesniej przed zalozeniem gaznika bing na standardowym gazniku.

na standardowym gazniku motor bardzo ladnie wkreca na obroty tyle ze duzo pali w porownaniu do binga:/
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-06-06, 19:42   

a sprawdzasz ustawienie zapłonu po takiej podmiance wogóle?
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
skipi500 

Motocykl: mz etz 250
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-06-07, 00:27   

sprawdzam. mam do tego specjalny przyrzad. zaplon jest ustawiony na 3 mm przed GMP

[ Dodano: 2009-06-07, 22:08 ]
zamowielm ten regulator napiecia elektroniczny i zobaczymy czy pomoze. jak przyjdzie to napisze czy pomoglo....

[ Dodano: 2009-06-09, 20:25 ]
Wymiana swiecy na nowa nie pomogla. czekam nadal za tym regulaotrem napiecia zobaczymy..

[ Dodano: 2009-06-11, 22:29 ]
Kolega ETZ raider miales racje wymienilem regulator na elektroniczny i mulenie w duzym stopniu ustapilo

tez podobnie jak i Tobie wydawalo sie to dziwne ale roznica jest Wielkie dzieki..
pozdro
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14