Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:07 |
Sprzęgło - ciągnie po postoju - MZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-10-18, 19:30 Sprzęgło - ciągnie po postoju - MZ 150
|
|
|
Witam, wiec mam problem z tematu a dokladniej mam wrażenie ze po skręceniu (chyba za mocnym) trzech śrub ktorymi skręcea sie tarcze sprzęgło mi troche ciągnie a po dłuższym postoju gdy jest zimny wżuce 1ynke to on poprostu jedzie tak ze jak nie dodam gazu do 3 tyś to zgaśnie, po rozgrzaniu jest zdecydowanie lepiej.Śrubki o których mówie to te(zaznaczone na zdjęciu) http://img117.imageshack....mz1502220zm.jpg |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-01-28, 01:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2005-10-18, 19:56
|
|
|
Z tym sprzegłem to jest tak ze musi byc 27mm (tak jest napisane w ksiazce) odległosci tej blaszki co trzyma sprezyne do korpusu zbieraka ( sam nie wiem jak to sie robi).
w rzeczywistosci jak ciagnie , regulacja pomaga , ale wtedy sie slizga, to trzeba zdjąć lub kupić ciensza (nie wiem czy idzie dostac kilka rodzaji) ta podkładke trojkatna , nie mozna jednak przesadzic ,bo wtedy bedzie sie slizgac i zadna regulacja nie pomoze
ps. tych srob nie idzie ze mocno skrecic, je sie wkreca poprostu do konca
pzdr. |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:01
|
|
|
No faktycznie dziwna sprawa z 27 mm ale ja regulowalem je kilkakrotnie śrubką i nakretka na prawym deklu.No wkręciłem ja do końca z tym zeby ja mocno kokręcić włożyłem w szpary w koszyczku sprzęgłowym klucz 22 oparłem go o kopniak i skręciłem dośc mocno,spzregło sie nie ślizga jecz ciagnie, najgorzej jest po wrzuceniu 1 biegu |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:14
|
|
|
hmmm z tym blokowaniem kluczem to przesada mogłeś z niszczyć gwint w zbieraku sprzegła , poprostu jak dokrecasz i czujesz ze juz koniec to znaczy ze jest koniec!!
jesli masz zdjeta ta kape od sprzegła , złozone sprzegło i podlaczony mechanizm wyduszajacy, to wcisnij klamke i zobatrz czy chodzi ci równo ten docisk- to jest b. wazne
aha! jak wymienałes tarcze na nowe to zapomnij o tym co napisałem i napisz ile masz tych podkladek trojkatnych i jakiej grobosci |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:27
|
|
|
Tarcz nie wymieniałem tylko poprostu silnik składałem po remoncie.Ale tego nie da sie mocno dokrecic bo zbierak sie odrazu kreci(wiec postanowiłem sobie pomuc ) Docisk jest napewno równo bo jak skreciłem pierwszym razem i i odpałiłem silnik bez lewego dekla to właśnie docisk byl nierówno ale od razu to poprawiłem.A tych podkładek to szczerze mówiac nie wiem ile jest ale jest tyle ile fabryka dała bo ja jako pierwszy otwierałem silnik po tych z Zchopau (ale tak wizualnie wyglądało na jakieś 5 czy 6...ale nie dam sobie palca obciąć) |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:29
|
|
|
predzej olej skoro po rozgrzamniu lepiej idzie |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:37
|
|
|
a regulacja przy prawej kapie nic nie dała??
jaki wlałeś olej?? |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:42
|
|
|
troche dala ale juz sie lepiej nie da, standartowo Hipol(z tym ze w sklepie w ktorym kupuje zawsze czesci mieli hipol z przeznaczeniem do cieżarowych narazonych na wysokie obciązenia)od razu zapytalemm kolesia czy to nie bedzie przeszkadzalo ale on powiedzial ze nie a pozatem kupuja to od orlenu a orlen mowi ze to nadaje sie do mztki |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2005-10-18, 20:50
|
|
|
albo wymien olej na stary albo zdejmij ta jedna podkladke trojkatna ze sprzegla |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-10-19, 15:05
|
|
|
Zdejmij podkladke, Temat juz o tym byl....ja nie zdejmowalem u siebie tylko nie dokrecalem do konca tych trzech srób(mialem tam podkladki sprezynowe) wiec sie nie odkrecaty.. bo jak byly na max to bylo tak jak u Ciebie!
pozdr. Veteranos! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
|