Zmiana instalacji z 6V na 12V MZ ES 250/2 TROPHY |
Autor |
Wiadomość |
pegaz
pegaz
Motocykl: MZ ES250/2 TROPHY
Dołączył: 17 Paź 2005 Posty: 7 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2005-10-21, 15:19 Zmiana instalacji z 6V na 12V MZ ES 250/2 TROPHY
|
|
|
Chciałbym zmienić instalacje z 6V na 12V czy ktoś ma jakies doświadczenia w tej sprawie,czy to duży problem. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-10-21, 15:39
|
|
|
właściwie nie jest toduzy problem :0
wirnik ma ten sam stożek Przerubce nalezy poddac tylko kartery |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-10-22, 11:00
|
|
|
myślę że wystarczy wymienić wszystkie elementy instalkacji elektrycznej a co do przerabiania karterów to nie bardzo rozumie |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-10-22, 22:47
|
|
|
zeby mieć12V to trzeba mieć 12V żrudło napiecia alternator pradnice:) i z tad ta przerubkla karterów:) Wirnik pasuje jedyne co trzeba przerobic to kartery |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-22, 22:49
|
|
|
podejżewam ze lepiej będzie pozostać przy 6V |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-10-22, 23:02
|
|
|
powodzenia :/ Czy ty wiesz co znaczy 6V instalacja jakie to sa utrudnienia:/
Prosze cie jak niewieszto nie mów :/ |
|
|
|
|
maeko
AlphaART
Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 418 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2005-10-22, 23:25
|
|
|
proste że wiem bo mimo że posiadam WSK 125 Wiem że jest mało prądu jeśli idzie i lampa i kierunek i lampa stopu. Ale tak szczerze powiedzcie czy warto zmieniać orginalną instalacje?? Czy lepiej mieć chociaż w jakiejś częsci orginalną TS (w waszym przypadku) |
_________________ Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-10-22, 23:35
|
|
|
dobra przestań :/ Nie dogadamy sie :/
nie ma dzis nastroju na sprzeczki :/ WSK 175 poruwnuj jak już coś:] |
|
|
|
|
Wkliw
Motocykl: MZ ES250/1 i ES250/2
Wiek: 38 Dołączył: 11 Lis 2005 Posty: 2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2005-11-11, 11:01
|
|
|
a po co wam 12V w klasyku ?? ja jeżdze już 2 sezony swoją ES/1 i nie mam żadnych problemów ładnie daje rade z ładowaniem tylko trzeba miec żarówki powkładane takie jak fabryka przewidziałą 35/35W z przodu 5W z tyłu postojówka stop i kierunki (te w kierownicy) 18 W, a jak coś ci prądy siadają to albo szczotki albo źle wyredulowany regulator napięcia trzeba go dobrze ustawić i poczyścić styki |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-11, 12:21
|
|
|
Nie mam zamiaru sie męczyć.. Z prądnicą ... Najwyzej będe miał klasyka po tjuningu |
|
|
|
|
Plonek
wujek samo ZŁO
Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 486 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2005-11-12, 12:10
|
|
|
klasyk po tunningu to jkuż nie klasyk ( moim skromnym zdaniem ) jeżdżę od początku na 6V w trophy i najmniejszego problemu niemam. Nawet ładownie wzorowe |
_________________ The power of dreams. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2005-11-12, 19:19
|
|
|
To zalezy od szczescia:) Ja mam dość 6V i dla własnej wygody wkładam 12V |
|
|
|
|
MarioMz
Mz etz 150 :D
Motocykl: Mz Etz 150
Wiek: 33 Dołączył: 18 Paź 2006 Posty: 38 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2006-10-27, 12:27
|
|
|
Ja miałem sam silnik od Mz es 250 trophy i miałem cwke i aku 12V podłaczyłem i iskra jest ale cos sie cewka grzeje :/ Co sie moze stac jak mam 12V bedzie chodzic czy nie?? trzeba cos pozmieniac zeby chodził silnik? sam bo nie daje zadnych lamp ani nic tylko aku cewka zeby tylko silnik odpalał |
|
|
|
|
|