» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana instalacji z 6V na 12V MZ ES 250/2 TROPHY
Autor Wiadomość
pegaz 
pegaz

Motocykl: MZ ES250/2 TROPHY
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 7
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2005-10-21, 15:19   Zmiana instalacji z 6V na 12V MZ ES 250/2 TROPHY

Chciałbym zmienić instalacje z 6V na 12V czy ktoś ma jakies doświadczenia w tej sprawie,czy to duży problem.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-21, 15:39   

właściwie nie jest toduzy problem :0
wirnik ma ten sam stożek :) Przerubce nalezy poddac tylko kartery :)
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-10-22, 11:00   

myślę że wystarczy wymienić wszystkie elementy instalkacji elektrycznej a co do przerabiania karterów to nie bardzo rozumie
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-22, 22:47   

zeby mieć12V to trzeba mieć 12V żrudło napiecia alternator pradnice:) i z tad ta przerubkla karterów:) Wirnik pasuje jedyne co trzeba przerobic to kartery :)
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-22, 22:49   

podejżewam ze lepiej będzie pozostać przy 6V :)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-22, 23:02   

powodzenia :/ Czy ty wiesz co znaczy 6V instalacja jakie to sa utrudnienia:/

Prosze cie jak niewieszto nie mów :/
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-22, 23:25   

proste że wiem bo mimo że posiadam WSK 125 :) Wiem że jest mało prądu jeśli idzie i lampa i kierunek i lampa stopu. Ale tak szczerze powiedzcie czy warto zmieniać orginalną instalacje?? Czy lepiej mieć chociaż w jakiejś częsci orginalną TS :) (w waszym przypadku)
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-10-22, 23:35   

dobra przestań :/ Nie dogadamy sie :/


nie ma dzis nastroju na sprzeczki :/ WSK 175 poruwnuj jak już coś:]
 
 
     
Wkliw 

Motocykl: MZ ES250/1 i ES250/2
Wiek: 38
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 2
Skąd: Mielec
Wysłany: 2005-11-11, 11:01   

a po co wam 12V w klasyku ?? ja jeżdze już 2 sezony swoją ES/1 i nie mam żadnych problemów ładnie daje rade z ładowaniem tylko trzeba miec żarówki powkładane takie jak fabryka przewidziałą 35/35W z przodu 5W z tyłu postojówka stop i kierunki (te w kierownicy) 18 W, a jak coś ci prądy siadają to albo szczotki albo źle wyredulowany regulator napięcia trzeba go dobrze ustawić i poczyścić styki
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-11-11, 12:21   

Nie mam zamiaru sie męczyć.. Z prądnicą ... Najwyzej będe miał klasyka po tjuningu :P
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2005-11-12, 12:10   

klasyk po tunningu to jkuż nie klasyk ( moim skromnym zdaniem ) jeżdżę od początku na 6V w trophy i najmniejszego problemu niemam. Nawet ładownie wzorowe :D
_________________
The power of dreams.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2005-11-12, 19:19   

To zalezy od szczescia:) Ja mam dość 6V i dla własnej wygody wkładam 12V :)
 
 
     
MarioMz 
Mz etz 150 :D

Motocykl: Mz Etz 150
Wiek: 33
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 38
Skąd: Legnica
Wysłany: 2006-10-27, 12:27   

Ja miałem sam silnik od Mz es 250 trophy i miałem cwke i aku 12V podłaczyłem i iskra jest ale cos sie cewka grzeje :/ Co sie moze stac jak mam 12V bedzie chodzic czy nie?? trzeba cos pozmieniac zeby chodził silnik? sam bo nie daje zadnych lamp ani nic tylko aku cewka zeby tylko silnik odpalał
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14