» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-12-18, 17:49
czy to oryginalny tłok?
Autor Wiadomość
Tomek-P 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 21
Skąd: Nowe Laski
Wysłany: 2009-12-06, 14:25   

wojtek-rasti, wydaje mi sie że za wolno jechałeś nadodatek przy docieraniu i przejechaniu zaledwie 400km mmmm 400km na docieraniu to jest nic dla tłoka on ma sie dopasować do cylindra a nie tak że złożysz tłok i hulaj dusza i max predkści jak dbałeś o docieranie tak sie tłok odwdzięczył tobie pewnie pchanie moto do domu nie było przyjemne docieranie kończy sie od 2000 do 2500 tys.km i porównaj to do twoich 400km czochu ci wszystko napisał ale jak masz swoje pomysły na docieranie to gratuluje pomysłowości a pierścienie to są dwa radzaje chromowe i jakieś jeszcze ja założyłem chyba dwa chromowe i jeden inny lub na odwrut nie pamiętam bo dawno składałem silnik
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-12-06, 16:12   

Tłok sie nie dociera;] Skad przekonanie ze tłok sie ma do czegoś tam dotrzec;] Jedyne co sie dociera to sa pierscienie które dotykaja gładzi cylidra. Tłok tak naprawde cylidra dotyka bardzo mała powierzchnia i to swoim płaszczem. Wykonuje ruch troche bardziej skomplikowany niż wszystkim sie tu wydaje. Jak puchnie tłok wykonany z AK20 to raczej wina nie tłoka a ustawienia silnika. W wieksozsci silników stosuje sie tłoki z AK12 stosujac przytym pasowanie o setke luźniejsze. Przewaznie przyczynami zatarcia sa błedy takie jak nie dopasowanie sworznia do piasty, brak fazy na oknach, złe pasowanie montażowe, źle wykonany szlif.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
wojtek-rasti 


Motocykl: 251
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 81
Skąd: Hajnówka/Białystok
Wysłany: 2009-12-08, 12:23   

Tomek-P docierałem normalnie spokojnie jeżdżąc do 4000obr. poóźniej na forum przeczytałem, że trzeba do cierać w każdym zakresie obrotów, więc docierałem do 5000obr.
wiem, że moja wina i przesadziłem, co już napisałem w pierwszym moim poście i nie musisz mi wygarniać. a jak spojrzysz na zdjęcia to zobaczysz, że tłok nie spuhł w miejscu, gdzie jest najgrubszy, tylko w miejscach okien kanałów- po skosach. wniosek wyciągnij sam.
a na marginesie to nie pchałem tylko normalnie wróciłem na kołach, bo tłok odpuścił przy około 60km/h.
i uważam tak jak niektórzy koledzy z forum, że nie ma reguły na dotarcie, a na tłok wystarczy kilkaset kilometrów.

hubertbaran jesteś konkretny i piszesz zawsze na temat, dzięki
 
     
Tomek-P 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 21
Skąd: Nowe Laski
Wysłany: 2009-12-08, 14:16   

wojtek-rasti, każdy ma swoje sposoby na docieranie moja rada nie słuchaj każdego kto ci pisze docieraj tak czy tak .Posłuchaj własnej intuicji i jeździj po swojemu kiedyś czyli rok temu tu byłem i zapytałem jak docierać silnik odp docieraj tak i będzie chodził mimo to docierałem po swojemu wchodze za jakiś czas znowu na ten sam post i co widze ten co mi tłumaczył jak docierać ma problem bo zatarł silnik napisałem do niego i podziękowałem mu za rade taką ,że jak bym go posłuchał to tez pewnie bym miał zatarty silnik . nie namawiam ale ja docieram tak do 400km lub 500km jeżdże do połowy prędkości obrotowej i po tym stopniowo zwiększam obroty i jężdże coraz to dłużej żeby silnik pracował jak najdłużej z różnymi prędkościami obrotowymi a jakoś nie miałem żadnych problemów z silnikiem czy tłokiem i mam tłok pistona z którego jestem zadowolony.Mimo że mam prądnice 6v zdjętą a zamontowałem cały aparat zapłonowy od komarka z kołem zamachowym chcesz zobaczyć jak jak to wygląda wejdź na jazdepolską mam tam fotki mojej mz ts 250/1 zielona ,a co do tłoków i części to kupój tylko niemieckie części .
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-12-09, 11:37   

Na litość boska co ma docieranie do braku fazy na oknach?
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2009-12-10, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
drs122 

Motocykl: MZ TS 250/1
Wiek: 44
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2
Skąd: grochowo ,sulęcin
Wysłany: 2011-01-13, 19:21   

Witam ,czyli wygląda na to,ze ten tłok ,jest prod niemieckiej? http://allegro.pl/mz-ts-2...1394789978.html

[ Dodano: 2011-01-13, 19:32 ]
http://allegro.pl/j277-dd...1403602284.html czy taki lepszy,chodzi mi tylko o producenta,nie patrzac na wymiary
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16