» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Brak paliwa w cyindrze POMOCY!
Autor Wiadomość
DymekW15 


Motocykl: SUZUKI RF 900R RIZLA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 136
Skąd: Gozdnica/ Żagań
Wysłany: 2010-03-02, 20:03   

watpie czy magnesem wyciagniesz bo wal tez jest z :mrgreen: wyciag silnik z ramy i po obracaj nim moze wyleci :piwo:
_________________
MOTÓR JEST WIECZNY!!!!!!!!!!!!!

APRILIA TUAREG 350 WIND

Zapraszam do kupywania
http://www.allegro.pl/sho...item=1123521689
 
 
     
adam251 


Motocykl: ETZ 251 91' YZF R1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Wieluń/Poznań
Wysłany: 2010-03-02, 20:30   

Jeśli masz taki śrubokręt z magnesem cienkim to spróbuj go wsadzić między przeciwwagi wału i może Ci się uda. Jeśli nie to wyciągaj silnik i obracaj.
 
 
     
adam90251 

Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 56
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-03-06, 21:57   

zrobile szlif odrazu drugi kupiłem pierscienie i tlok 2 nadwymiar tak jak nalezy ale pierscienie mają chyba za duzą tą szczeline po zamknieciu sie na zamkach bo sprawdzała mi doswiadczona osoba i mowi ze moze będą dzwonic czy cos...jaka ma byc ta szczelina? Sprawdzane po odwroceniu cylindra i włozeniu samego pierscienia i popchnieciu go dalej tłokiem...
 
 
     
Michał 1991 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2010-03-06, 22:47   

Fabrycznie ta szczelina powinna mieć 0,2mm, maksymalne zużycie 1,6mm. Mierzone to powinno być po włożeniu pierścienia na ok 1cm do cylindra od strony głowicy.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
 
     
adam90251 

Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 56
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-03-06, 23:15   

U mnie bylo to mierzone centymetr ale od dolnej strony tulei czyli tej czesci co wchodzi w silnik..i niby jest ta szczelina troche za duza...

[ Dodano: 2010-03-09, 19:18 ]
Założyłem cylinder po szlifie nowy tłok 2 nadwymiar i pierscienie ale okazuje sie ze dzwonią...kompresja jest bdb... Jak już wczesniej wspomniałem przy zakładaniu okazało się ze szczelina na zamkach pierscieni jest zbyt duża...czy jest to wina tej szczeliny? Co ewentualnie zrobić inne pierscienie czy co?
 
 
     
adik204 
ETEZETOHOLIK


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 360
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-03-15, 22:05   

A fazy w oknach są zrobione?
_________________
ETZ 250, WSK 125, CZ 350 (472.5) x2, JAWA 350TS, JAWA
50 MUSTANG, ROMET PONY M3.
 
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2010-03-27, 15:48   

odwróć silnik i pokręć wałem, wszystko co nie powinno się tam znajdować powypada, też tak miałem i się udało :mrgreen:
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2013-09-15, 20:18   

Witam.
Mam pewien problem z moją TS 250
Mój problem polega na tym że jak jade na wysokich obrotach, albo sie rozpędzam do ''końca'' to już przy trzecim biegu brakuje jej paliwa przy wysokich obrotach, ale kiedy odpuszczę gazu przez chwile i odkręce z powrotem idzie przez chwile normalnie ale jak znów jej pocisne to ja muli tak jakby brakowało jej paliwa.
Gaźnik jest chiński ale jest jakiś lepszy bo z poczatku na nim jeździłem i jeździła bardzo dobrze, ale pewnego dnia miałem taki przypadek że zaczeło mi sie lać z gaźnika, tak jakby zawiesił się pływak.
Wiec rozebrałem gaźnik, wyczyściłem i zmieniłem zaworek na ten z oryginalnego gaźnika, zmniejszyłem takze poziom paliwa na 14mm, bo wczesniej był dużo wyższy.
Na tym ustawieniu braknie jej paliwa ale jeśli podniosę poziom, to leje się z gaźnika tym przelewem i nie wiem co z tym zrobić. Pływak szczelny, zaworek sprawny, zamyka dobrze.
Ogólnie eMZeta lata dobrze, wolne obroty trzyma, pali od kopa itp.
Co z tym zrobić Panowie? Prosze o jakieś rady bo już zgłupiałem :mrgreen:
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2013-09-15, 20:40   

ETZPOWER94, Ostatnio prowadziłem konwersację ze znajomym majstrem z naszego klubu na temat gaźników BVF i stwierdziliśmy że można dokonać zmiany dyszy w zaworku na większą lub mniejszą w zależności od objawów wysłużonego gaźnika. Spróbuj dać większą dyszę i podnieść poziom paliwa.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2013-09-15, 20:44   

No spróbuje. Ale jak ostatnio próbowałem dać większy poziom to zaraz się przelewało.

A jeżeli nie znajde większej dyszy, to czy mógł bym tą delikatnie ''powiększyć'' ?
Bo to chyba nie ma znaczenie dla gaźnika jak szybko napływa paliwo, prawda?
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2013-09-15, 20:48   

Z moich doświadczeń raczej nie ma to większego znaczenia aczkolwiek może mieć ale nie zauważalne, gdy rozwiercisz dyszę to są to procesy nie odwracalne chyba, że masz jakieś inne dysze do zaworka w zapasie.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2013-09-15, 20:51   

Mam inna z oryginalnego gaźnika.
Może jeszcze spróbuje jej założyć ten oryginalny gaźnik, pomyśle jutro.
Dzięki :mrgreen:
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7504
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-09-15, 23:07   

Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1683
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2013-09-15, 23:51   

ETZPOWER94, a nie masz jakiegoś filtra na przewodzie paliwa? Być może on jest pozatykany i potrzebuje czasu żeby się napełnić.
Szczególnie jest to możliwe przy filtrze ze Stazetu :mrgreen:
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2013-09-16, 08:54   

No właśnie, to co mówi kosior :wink: a dysze mozesz sobie powiększyć , wyciagasz jeden drucik z rozwalonej liknki np gazu, przekładasz przez dysze i szorujesz , ja tak sobie delikutaśnie powiększałem dysze od wolnych obr. w poprzedniej 251 , jeszcze na gaźniku bvf i było lepiej
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2013-09-21, 11:47   

Korek sprawdzę, filtra nie mam.
Dzięki koledzy, będe próbował to naprawić
EDIT
Korek wydawał się zapchany, tak więc go dokładnie przeczyściłem, ale niestety nie mam jak sprawdzic czy jest lepiej ze względu na pogodę.
Jeszcze jak na złość spadła mi sprężyna kopniaka
EDIT
Wczoraj udało mi sie założyć stary gaźnik, ale nie okazał się zbyt dobry, podwieszało się ssanie, nie trzymał obrotów i muli.
Dzisiaj udało mi się ustawić poprawnie poziom paliwa i co ciekawe nie cieknie. Poziom ustawiłem na 14mm, wcześniej było jakieś 18mm więc uważam że powinno być lepiej.
Jutro go zakładam, regulacja i testuje jak będzie chodziła.
EDIT
Gaźnik założony, wyregulowałem tak że wykręcałem śrubę powietrza aż przestaną zwiększać się obroty. wolne obroty trzyma ładnie, iglica na drugim od góry. Niby wszystko ok. Ale jednak ma takiego muła przy niższych obrotach później jest lepiej ale wydaje mi się że to jeszcze nie to.
Teraz po podniesieniu poziomu do właściwego mam takie odczucie że jest jakaś słabsza.
Co może być przeczyną?
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
 
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2013-09-21, 16:58   

Zmieniłem iglice na oryginalną, na stałe jest zapięta na najniższym rowku.
Motor o wiele lepiej przyspiesza z niskich obrotów, tak jak ma być, ale za to przy wyższych nie idzie.
Idzie może do 4-5kRPM i już nie ma tego ciągu.Kiedyś kiedyś jak ją kupiłem było tak ze na niskich nie szła za bardzo, po przeroczeniu 3k ciągneła ładnie a dopiero po 5k to było przyspieszenie.
Co mogę zrobić żeby szła lepiej na wyższych?
Zapłon jak i gaźnik ustawiony dobrze
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2013-09-24, 15:41   

Sprawdź, czy podnosi się do końca przepustnica, do tego czy filtr paliwa nie jest zapchany oraz filtr powietrza czy wystarczająco czysty.
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
motocyklista 


Motocykl: MZ ETZ 150e '90
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 844
Skąd: okolice Strzyżowa
Wysłany: 2013-09-24, 17:12   

Cytat:
ja tak sobie delikutaśnie powiększałem dysze od wolnych obr. w poprzedniej 251 , jeszcze na gaźniku bvf i było lepiej


Ja też trochę zwiększyłem dyszę od wolnych obrotów, obroty trzymała pięknie ale jak mam robić na 3 litrach 30km to dziękuję, wolę nie mieć wolnych obrotów. Spalanie skoczyło drastycznie po tym zabiegu. :mrgreen:

BeerfaN napisał/a:
do tego czy filtr paliwa nie jest zapchany


Ja uważam że filtr paliwa w mz jest trochę zbędny, bo jak się wie że ma się czysty bak to nie ma mowy o zatkaniu gaźnika, bo w dystrybutorach raczej mułu nie ma :mrgreen:
_________________

 
 
     
łukasz Iława 
Łukasz

Motocykl: mz etz 250 delux
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: Iława
Wysłany: 2014-02-22, 21:47   

dłuzszy srubokret z magnesowana koncówka powinien starczyc do wydobycia go i najlepiej jak go skompletujesz to bedzie pewnisc ze nic nie zostało w komorze wału
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14