Przesunięty przez: sIaj 2010-06-13, 10:53 |
chiński "bing" czyli Kentse 84 |
Autor |
Wiadomość |
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-05-24, 09:28
|
|
|
Bo tak naprawdę kentse to jeszcze jakaś firma chińska bo chińska ale firma. Najgorsze są gaźniki chińskie bez firmy. Generalnie nie można oczekiwać od gaźnika za 150zł tego samego co od gaźnika za 400zł ale coś założyć trzeba. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
adamoq21
bawiący się MZ-ami
Motocykl: mz 150 etz 91.
Wiek: 36 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 227 Skąd: Janów Podl./Lublin
|
Wysłany: 2010-05-24, 12:27
|
|
|
a czy taki gaźnik do mz 150 jest dostępny?? jeśli ma ktoś jakiś namiar to bym bardzo prosił |
_________________ kiedy jest ci smutno i źle,
wskocz na swój motor i przejedz się |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2010-05-24, 13:03
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | Bo tak naprawdę kentse to jeszcze jakaś firma chińska bo chińska ale firma. Najgorsze są gaźniki chińskie bez firmy. |
Co ciekawe te najgorsze gaźniki chińskie produkowane do motocykla M-72 itp, spisują się rewelacyjnie. Ale to chyba jedyny przypadek. |
|
|
|
|
intr
Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2022 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2010-05-24, 13:53
|
|
|
Bo tam wymagania co do jakości są naprawdę znikome... Proste. Z tego co czytam kolega odsunął gaźnik na tulei od okna o 2 cm, czyli zmienił charakterystykę silnika. Moim zdaniem na minus, ale już nie wnikam w cudowną jakość chińskich gaźników. Skoro Binga nigdy nie używałeś to skąd wiesz jaka jest różnica ? |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2010-05-24, 14:54
|
|
|
Dodam cos od siebie ponieważ miałem nowy gaźnik do etz 150 oryginalny z chin po czym kupiłem binga 53. Różnica kolosalna.Oczywiście na plus binga. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
bubu
Motocykl: MZ TS 250, ES 250/1,
Pomógł: 18 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Gru 2006 Posty: 216 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-05-24, 21:05
|
|
|
Jak już wcześniej napisałem w pierwszym poście, nikogo nie namawiam na zakup kentse bo już raz się przejechałem na odmianie kentse bliźniaczej z bvf 30 n1 (ten z pałąkiem komory pływakowej), który to leży w garażu nieuzywany do dnia dzisiejszego. Wiadomo Bing jest królem i nic tego faktu nie zmieni, nawet cena. Staram się natomiast jak najbardziej obiektywnie ocenić ketse 84 jako tanią alternatywę. Faktycznie nigdy nie miałem binga i nie mogę tu dokonać porównania między tymi dwoma gaźnikami, natomiast w porównaniu do wszystkich odmian bvf 30- jest duża różnica jeśli chodzi o kulturę pracy. Dzisiaj, po namowie klubowiczów zainteresowanych tym tematem dokonałem pomiaru spalania, które wynosi ok. 3,3 do 3,5 l na 100 km. Piszę "około" bo zawsze jest jakaś granica błędu. Prędkość przelotowa ok. 80-90 km/h. Jestem więc zadowolony mimo "cudownej jakości chińskich gaźników". Pozdrawiam. |
_________________ MZ ES 250/0 58 r.- MZ ES 250/1 66 r.-MZ TS 250 74 r- MZ TS 250/1 80 r. - JAWA CZ 350 82 r.- JAWA 50 t. 20 |
|
|
|
|
Adrian1992
Mzetka : ))
Motocykl: 2x Mz Etz 250
Wiek: 31 Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2010-05-24, 21:10
|
|
|
Całkiem niezły wynik Coraz bardziej zastanawiam się nad kupnem tego gaźnika...
Nie jest drogi a przy okazji dużo mniej pali... A osiągi są takie same? czy minimalnie gorsze |
_________________ Powered by MZ ETZ 250
Live to Ride, Ride to Live.
__________________________________
Sprzedam części do Mz Etz 250/251 zainteresowani pisać na gg lub pw
__________________________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/80407
|
|
|
|
|
bubu
Motocykl: MZ TS 250, ES 250/1,
Pomógł: 18 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Gru 2006 Posty: 216 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-05-24, 21:34
|
|
|
Faktycznie, na wysokich obrotach jest minimalnie słabsza. Być może wynika to z tego, że iglica jest całkowicie opuszczona na dół. Musiał bym trochę poeksperymentować z wysokością iglicy. Świeca niby ma kolor właściwy ale trochę za jasny. Jak bedzie chwila to podciągnę ją do góry i napisze jak moto chodzi. |
_________________ MZ ES 250/0 58 r.- MZ ES 250/1 66 r.-MZ TS 250 74 r- MZ TS 250/1 80 r. - JAWA CZ 350 82 r.- JAWA 50 t. 20 |
|
|
|
|
bartek2801
Motocykl: mz etz 251
Pomógł: 9 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 301 Skąd: Połomia k\Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-05-24, 21:38
|
|
|
hmm z tego wynika że to całkiem dobry gaznik tylko ciekawe czy wszystkie są takie dobre czy może ten egzemplarz się udał bo jak wiadomo w chinach to wszystko możliwe,ciekawe też jak by się w etz sprawował,może posiada ktoś jeszcze taki w MZ to niech się wypowie co i jak |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/81187
Rozróżniamy prawdziwego motocyklistę, motocyklistę - motórzystę i właściciela motocykla
|
|
|
|
|
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2010-05-24, 22:40
|
|
|
bubu napisał/a: | dokonałem pomiaru spalania, które wynosi ok. 3,3 do 3,5 l na 100 km. | ha ha ha, moja MZ na JIKOVIE pali 3l/h w tym czasie jestem w stanie przejechać około 25km lecz moc motocykla jest o wiele wyższa i charakterystyka silnika zmieniona całkowicie. |
_________________
If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg
Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682 |
|
|
|
|
zed
Motocykl: ETZ 250 WSK 125
Wiek: 45 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 46 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2010-05-24, 23:07
|
|
|
Na oryginalnym BINGU MZ 250 też jest słabsza na wyższych obrotach. Nie mają na to wpływu żadne regulacje. Nawet różnymi dyszami się bawiłem. Na starym (oryginalnym) gaźniku etka lepiej idzie powyżej 5 tys. obr/min. Na plus BINGA przemawia: niższe spalanie, trzymanie wolnych obrotów, łatwy rozruch, lepsza reakcja na gaz w zakresie średnich obrotów.
Jednak, gdy ma się moto warte z tysiaka, to ciężko wydać na samego gaziora 4 stówki, więc ten Kentse może być całkiem dobra propozycją. |
|
|
|
|
bubu
Motocykl: MZ TS 250, ES 250/1,
Pomógł: 18 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Gru 2006 Posty: 216 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-05-25, 12:33
|
|
|
Werpach. Jakie oznaczenie ma ten jikow ?. Ciekawe czy do mz 250 można by dopasować coś z gamy firmy Jiov. Są to gaźniki na pewno z lepszego materiału niż bvf. Wiem, że z jawy 350 gaźnik jest niewydajny do mz 250. |
_________________ MZ ES 250/0 58 r.- MZ ES 250/1 66 r.-MZ TS 250 74 r- MZ TS 250/1 80 r. - JAWA CZ 350 82 r.- JAWA 50 t. 20 |
|
|
|
|
studefix
Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 661 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2010-05-26, 13:11
|
|
|
Werpach ma z tego co pamiętam gaziora z CZ 250 cross.
bubu napisał/a: | wynosi ok. 3,3 do 3,5 l na 100 km. |
Na nowym chińczyku 30N-2 tropik pali 3,5l/100km.Podpiąłem butelkę z wężykiem do gaznika, więc pomiar jest jak najbardziej poprawny.Na trasie podczas pomiaru trzymałem 80km/h.Jedyne co mogę zarzucić temu gaźnikowi to wykonan pod złym kątem śruba zderzaka przepustnicy.Z tego co wiem to któryś kolega z forum strugnął iglakiem przepustnicę i gra.Uważam że jest wary zakupu.Bubu, miałeś taki gaźnik u siebie?? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467 |
|
|
|
|
bubu
Motocykl: MZ TS 250, ES 250/1,
Pomógł: 18 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Gru 2006 Posty: 216 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-05-26, 19:56
|
|
|
Ja kupiłem ok. 2 lat temu kentse 30 N3-1 ten z pałąkiem i niestety mimo wielu straconych godzin nie potrafiłem go wyregulować. Moto na nim strasznie kopciło a jak obniżałem poziom paliwa to tracił moc. Próbowałem wszystkiego , nawet zmieniałem iglicę i przepustnicę, niestety bez efektu. Studefix, ten gaźnik co masz ty ( 30N2 jest o niebo lepszy od 30 N3-1. Zresztą na temat tego gaźnika wypowiadało się już wielu netatywnie. |
_________________ MZ ES 250/0 58 r.- MZ ES 250/1 66 r.-MZ TS 250 74 r- MZ TS 250/1 80 r. - JAWA CZ 350 82 r.- JAWA 50 t. 20 |
|
|
|
|
Marcin U
Motocykl: etz 251e
Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 171 Skąd: Janów Podl.\Lublin
|
Wysłany: 2010-06-06, 23:05
|
|
|
bubu i jak Ci się ten gaźnik spisuje? może byś napisał jeszcze coś o nim? udało Ci się w końcu wyregulować dobrze skład mieszanki? |
|
|
|
|
Werpach
EndDDuRo Rider :)
Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 337 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 2010-06-06, 23:15
|
|
|
bubu, z tego co się orientuję jest to 36mm a oznaczeń żadnych na nim nie ma... tyle że to produkt czechosłowacki. Oryginalne jak i zamienne gaźniki do Jawy 350 nie podejdą do 250... jedynie do 150... a na gaźniku z crossowej Cz nie ma mowy o małym spalaniu. |
_________________
If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg
Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682 |
|
|
|
|
bubu
Motocykl: MZ TS 250, ES 250/1,
Pomógł: 18 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Gru 2006 Posty: 216 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-06-07, 07:45
|
|
|
Marcin U, jak dla mnie ten gaźnik jest genialny. Małe spalanie i wspaniała kultura pracy silnika. Nie mogę go już więcej zachwalać bo się jeszcze popsuje Faktycznie w porównaniu z BVF 30N2- jest niebo a ziemia.Werpach, skoro dużo pali ten gaźnik od cz to czy nie zalewa ci swiecę? Jaki świeca ma kolor izolatora?. Na filmiku silnik pracuje bardzo ładnie na tym gaźniku. Ciekawe jaka tam jest dysza główna. |
_________________ MZ ES 250/0 58 r.- MZ ES 250/1 66 r.-MZ TS 250 74 r- MZ TS 250/1 80 r. - JAWA CZ 350 82 r.- JAWA 50 t. 20 |
|
|
|
|
freeq
Motocykl: MZ ETZ 250
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 8 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2010-06-07, 16:11
|
|
|
witam wszystkich klubowiczów.
to jest mój pierwszy post na tym forum chociaż już długo go przeglądam
ale do rzeczy. też mnie zainteresował mnie ten gaźnik ponieważ muszę swój stary pewnie jeszcze fabryczny wymienić. ale najbardziej mnie przeraża ta tuleja... za bardzo nie wiem jak ja wykonać i jakie są mniej więcej jej koszty... a jak z linkami? bo z tego co ja wiem to linki w oryginalnym bingu są trochę inne niż na starych gaźnikach...
pozdrawiam |
|
|
|
|
bubu
Motocykl: MZ TS 250, ES 250/1,
Pomógł: 18 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Gru 2006 Posty: 216 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-06-07, 16:22
|
|
|
freeq, jeśli chodzi o tuleje to najprościej kupić kawałek białej rury sztabi stosowanej do centralnego orzewania, jest ona wykonana z twardego, nie podatnego na temperaturę tworzywa. Rurka ta z wierzchu ma średnicę 40 mm a w środku 30mm. Ucinasz 4cm tej rurki i tuleja gotowa. Sposob profesjonalny to : idziesz do znajomego tokarza podajesz wymiary, wręczasz flachę i gotowe. Co do linki to pasuje orginalna. Od ssania nie ma linki. |
_________________ MZ ES 250/0 58 r.- MZ ES 250/1 66 r.-MZ TS 250 74 r- MZ TS 250/1 80 r. - JAWA CZ 350 82 r.- JAWA 50 t. 20 |
|
|
|
|
freeq
Motocykl: MZ ETZ 250
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 8 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2010-06-07, 19:03
|
|
|
no dobra, przekonałeś mnie. już go kupiłem tylko czekam na paczkę. Może w tym tygodniu jeszcze zamontuje jak dotrze. Ciekawe co z tego wyjdzie na mojej ETZ-cie. Po dziękuje jak sie sprawdzi
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|