» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2012-01-21, 21:17
galant - skrzynia biegów
Autor Wiadomość
bugietz251 
Motomaniak.

Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 350
Skąd: Kampinos
Wysłany: 2010-06-27, 17:10   galant - skrzynia biegów

Witam panowie mam problem z moim galantem jest to 90 konna wersja z 2.0 silnikiem diesla.
jedynke moge wrzucic tylko jak najpierw wrzuce 2bieg a dopiero z niego jedynke i tylko jak sie zatrzymam w jezdzie nie wrzuce pierwszego biegu chyba ze jade naprawde bardzo wolno ledwo sie tocze , ponadto jak przeciągne na jedynce i szybko wrzuce 2 to zgrzytnie . synchronizatory? czy moze da rade cos przyzezbic? auto do sprzedania w niedługim czasie
 
 
     
ubek 
boski webmaster

Motocykl: etka 150
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Kraków/Wadowice
Wysłany: 2010-06-27, 20:11   

na pewno synchronizator - przerobić.... możesz spróbować dolać oleju do skrzyni to powinno się na jakiś czas poprawić.
_________________
Są silniki i jest V-ka
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 - bulwarówka
a teraz etz 150
Kamikadze - dawca organów
 
 
     
bugietz251 
Motomaniak.

Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 350
Skąd: Kampinos
Wysłany: 2010-06-27, 21:59   

ok , spróbuje :)
 
 
     
bartek2801 


Motocykl: mz etz 251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 301
Skąd: Połomia k\Rzeszowa
Wysłany: 2010-06-28, 07:33   

jak do sprzedania to zalej do pełna olejem wsyp trochę trotów i wlej "doktora" kumpel jak kupił golf II to miał tak zrobione :klnie:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/81187

Rozróżniamy prawdziwego motocyklistę, motocyklistę - motórzystę i właściciela motocykla
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-06-28, 15:10   

Ja bym Ci radził nic nie ruszać i opuścić trochę przy sprzedaży. Ewentualnie naprawić to porządnie, czyli albo rozebrać skrzynię i zobaczyć co w trawie piszczy, ale chyba taniej i mniej roboty byłoby kupić drugą używaną skrzynię i wsadzić ją zamiast Twojej.

A koledzy wyżej - najpierw się zastanówcie czy sami chcielibyście kupić samochód, w którym 3/4 rzeczy to rzeźba na handel i wszystko zamaskowane... :klnie: :klnie: Jak w tym kraju ma być dobrze, skoro każdy tylko by zarabiał na krzywdzie innych... :sciana: :sciana: Później jest tak jak ja miałem - kupiłem MZ, gdzie wszystko miało być perfekt, tylko łańcuch i zębatki do wymiany...A po wymianie się okazało, że specjalnie założył zużyty, bo stożek był spieprzony...I ja też kurwiłem na kolesia, bo już wolałbym, żeby nie ruszał nic jeśli się nie zna albo nie opłacalne to jest dla niego. No ale cóż - parę stówek na mnie zarobił, a ja się j&%#&łem z tym kilka dni :klnie:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Chinczyk 
Nowicjusz

Motocykl: MZ ETZ 150e '90r
Pomógł: 31 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 513
Skąd: Okolice Brzozowa
Wysłany: 2010-06-28, 22:15   

kosior30 ma rację.
Lepiej zrobić to porządnie niż żeby potem musiał cię ktoś zaklinać i niewykluczone również że i nachodzić i dręczyć.
_________________
Pomogłem? Kliknij "pomógł"!
 
 
     
ubek 
boski webmaster

Motocykl: etka 150
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Kraków/Wadowice
Wysłany: 2010-06-28, 22:19   

kosior30, często zapomina się o okresowym chociażby sprawdzeniu oleju nie mówiąc już o jego dolaniu - a jednak trzeba to robić i często takie prozaiczne dolanie oleju sporo pomaga.
_________________
Są silniki i jest V-ka
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 - bulwarówka
a teraz etz 150
Kamikadze - dawca organów
 
 
     
bugietz251 
Motomaniak.

Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 350
Skąd: Kampinos
Wysłany: 2010-06-28, 23:04   

wszyscy gadacie jakbyście nie wiadomo jakie perełki sprzedawali :) wiadomo ze powiem ze sa problemy ze skrzynia ale nic sie nie stanie jak będzie ona trochę lepiej chodzić i nie będzie odstraszać kupującego nie? pozatym i tak auto w dobrym stanie wymieniłem teraz rozrzad oleje filtry wiec sporo kasy władowałem i na skrzynie nie mam za bardzo ochoty ładowac jeszcze wiecej . rocznik to 94 2.0td ktorego cyna rynkowa to około 5-6 tyś a ja chce za niego 3500 wiec prosze was :) za tą różnice zrobi sobie to spokojnie :piwo:
 
 
     
Jawer
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-28, 23:11   

A galanty tera jak chodzo? :mrgreen:
 
     
ubek 
boski webmaster

Motocykl: etka 150
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Kraków/Wadowice
Wysłany: 2010-06-28, 23:39   

Jawer napisał/a:
A galanty tera jak chodzo?


bugietz251 napisał/a:
rocznik to 94 2.0td ktorego cyna rynkowa to około 5-6 tyś



Ja sam kupiłem w sobotę nie tyle auto co Etkę a dziś do mechanika ją odstawiłem bo się zbuntowała - ale to szczegół - nowa skrzynia sprzęgło i kilka innych pierdół podniesie ją na duchu - kupujący musi wiedzieć( widzieć ) co kupuje - czyli musi mieć oczy w innych miejscach niż w d. i słuchać tylko sprzedającego :D
_________________
Są silniki i jest V-ka
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 - bulwarówka
a teraz etz 150
Kamikadze - dawca organów
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15